• Mijn vader heeft veel rare/irritante trekjes met betrekking tot de tv. Hij zet namelijk heel vaak de zender over als we iets kijken, maar dan enkel zodat hij door de zenders zapt door de tabbladen heen en het beeld houd op wat we kijken, waardoor je enkel de helft ziet en een deel mist. Ook komt hij eraan, zet hij hem over en gaat hij weer weg. Of hij zegt dat hij iets kijkt terwijl hij achter de computer gaat zitten of iets anders gaat doen. Sinds we Youtube hebben op de televisie heeft hij ook steeds de neiging om allerlei filmpjes op te zoeken.
    Maar nu het ergste, mijn ouders nemen álles op. Nu nemen ze zelfs programma's op terwijl ze niks anders doen, zodat ze een uur later kunnen beginnen met kijken en alle reclames door kunnen spoelen. Ik zie daar het nu niet echt van in want uiteindelijk doe je dezelfde tijd niks en ben je uiteindelijk toch even laat klaar met kijken.

    Hebben jouw ouders ook van die rare trekjes met de tv?


    Your make-up is terrible

    Yep. Mijn vader zet altijd voetbal op en gaat dan achter de computer zitten. Oh wee als we dan aan de televisie zitten..


    26 - 02 - '16

    Mijn vader zegt altijd álles na. Ontzettend irritant als je tv probeer te kijken en er zo'n uit de kluiten gewassen papegaai achter je zit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn moeder die zit altijd achter de pc, met de tv op iets dat 'ze wil zien' maar ze kijkt er niet naar. Of als we een film kijken...valt ze áltijd in slaap. Letterlijk áltijd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn vader zit altijd op twee ipads tegelijk en kijkt ook tv, en ik mag dan geen van de ipads en ook geen afstandsbediening.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Mijn vader zit altijd op twee ipads tegelijk en kijkt ook tv, en ik mag dan geen van de ipads en ook geen afstandsbediening.


    Hoe krijgt ie dat voor elkaar O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn vader zegt altijd op het moment dat je lang op het einde van de reclame hebt gewacht en het programma net een minuut bezig is dat het 'bedtijd' is.


    nothing is true, everything is permitted.

    Sigil schreef:
    (...)

    Hoe krijgt ie dat voor elkaar O.o


    De één staat op zo'n fietsforum en de andere op zijn mail. En dan wisselt hij steeds van ipad.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn vader zet het geluid altijd tien keer zo hard dan dat de rest nodig heeft --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wij hebben zo'n ding voor digitale televisie en het duurt een paar seconden tot dat is opgestart. Mijn vader staat er dus altijd op dat we alleen het scherm uitzetten en dat ding aan laten staan, zo nodig de hele avond, terwijl hij meestal toch niets meer kijkt als hij eenmaal met iets anders bezig is. Het is zo ontzettend onzinnig om voortdurend alles op stand-by te hebben omdat je geen geduld hebt. Van even wachten ga je niet dood. ><
    En als we samen een film kijken haalt hij bijna altijd zijn laptop erbij. Want ja, als hij de helft van de tijd naar een computerscherm staart, geeft dat ook echt zo'n gezellig gevoel. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als we met heel het gezin een programma kijken moet mijn moeder altijd reageren op wat de mensen op tv zeggen. Heel erg vervelend.


    I still think of the guitar bible.

    Mijn ouders in het speciaal weet ik niet, maar we hebben met heel de familie wel de gewoonte om commentaar te geven op slechte reclamefilmpjes. Wat meestal een héél groot deel van de reclame is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    mijn vader deed dat ook toen ik op begeven moment achter kwam dat de tv ook op spraak werkt heb ik de tijd van mn leven gehad =')
    zit ie te zappen gewoon heel hard HI TV POWER OFF roepen, dan ging die uit ='D


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wunjo schreef:
    (...)

    De één staat op zo'n fietsforum en de andere op zijn mail. En dan wisselt hij steeds van ipad.

    Jou vader klinkt als een rijke snob :'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 21:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Jou vader klinkt als een rijke snob :'D
    tja maar meneer werkt wel van smorgens half 6 tot soms nachts 3 uur =) druk bezet man als ict-er met een eigen bedrijf. mn pa is niet arm, maar hij werkt zich de tandjes voor zn centen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat wat jij zojuist beschreven hebt op die youtube filmpjes na is precies wat mijn vader doet xD


    Life is hard and then we die