• Mijn vader heeft veel rare/irritante trekjes met betrekking tot de tv. Hij zet namelijk heel vaak de zender over als we iets kijken, maar dan enkel zodat hij door de zenders zapt door de tabbladen heen en het beeld houd op wat we kijken, waardoor je enkel de helft ziet en een deel mist. Ook komt hij eraan, zet hij hem over en gaat hij weer weg. Of hij zegt dat hij iets kijkt terwijl hij achter de computer gaat zitten of iets anders gaat doen. Sinds we Youtube hebben op de televisie heeft hij ook steeds de neiging om allerlei filmpjes op te zoeken.
    Maar nu het ergste, mijn ouders nemen álles op. Nu nemen ze zelfs programma's op terwijl ze niks anders doen, zodat ze een uur later kunnen beginnen met kijken en alle reclames door kunnen spoelen. Ik zie daar het nu niet echt van in want uiteindelijk doe je dezelfde tijd niks en ben je uiteindelijk toch even laat klaar met kijken.

    Hebben jouw ouders ook van die rare trekjes met de tv?


    Your make-up is terrible

    Haha, 'kmoet echt lachen om [de meeste] reacties! XD

    Wat zijn ouders toch ook verschrikkelijke wezens als het gaat om televisie :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mijn vader neemt alle oude detectives op die er bestaan (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet wel een beetje lachen om de meeste reacties hier, al heb ik zelf weinig problemen, wat dat betreft. Het enige probleem is dat mijn vader en broer vaak graag voetbal kijken, maar daar heb ik niet echt problemen mee.


    Tijd voor koffie.

    Vroeger stuurde mijn vader me precies om kwart over 10 op bed. Een kwartier voor het einde van de films. Gelukkig mocht ik het (stiekem) boven van mijn moeder uitkijken. Dat is echt irritant. En voetbal. Als er voetbal voorkomt is de tv van mijn vader. Gelukkig hebben we er boven nog een tv. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn vader ergert zich dood aan alle presentators van programma's en gaat daar constant commentaar op leveren. Mijn moeder wil altijd weten wat er gebeurt, terwijl ze zelf gewoon televisie aan het kijken is. :'D O, en mijn ouders zijn sportfanaten qua tv programma's. Echt ernstig. Wil ik eens een film kijken beneden, staat dat stomme groene veld erop of het schaatsen. Zucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    altijd als er reclame op is gaat mijn vader zappen om iets anders op te zetten waardoor we dat andere programma missen.

    Mijn moeder valt altijd in slaap als ze televisie aan het kijken is en als wij heel voorzichtig de afstandsbediening af proberen te pakken (waar ze dan meestal op ligt) wordt ze wakker en wordt ze kwaad omdat we iets anders op willen zetten, maar twee minuten later ligt ze weer te slapen. O ja en op zondagavond wordt er om zeven uur voetbal gekeken, hoe dan ook, elke week. Eigenlijk wordt er bijna elke dag voetbal gekeken. En dan wil ik een serie zien op zondag en dat is het enige wat ik in de hele week wil zien, dan beginnen ze te roepen dat voetbal er dan op is en dat ik het maar online moet kijken.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn vader moet elke avond per se elke avond voetbal kijken. En als ik een keer wat uit kies op de televisie of we kijken eens een serie, moet ik mijn moeder echt steeds uitleggen wat er gebeurt, anders snapt ze het niet.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Mijn moeder kan wel erg irritant lachen tijdens films. Oh en als we in the movies zijn dan is het nog erger en schaam ik me kapot ervoor. Iedereen lacht een paar seconden maar zij lijkt uren later nog steeds te lachen. Oh en ze kan vreselijk vals meezingen bij muziek.


    -

    Gelukkig hebben wij meerdere tv's. :W Maar als ik mee kijk kijken ze meestal Rizzolli & Isles of Grey's Anatomy. Mijn vader is dol op ziekenhuisseries en andere slechte zooi.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."