• Mijn vader heeft veel rare/irritante trekjes met betrekking tot de tv. Hij zet namelijk heel vaak de zender over als we iets kijken, maar dan enkel zodat hij door de zenders zapt door de tabbladen heen en het beeld houd op wat we kijken, waardoor je enkel de helft ziet en een deel mist. Ook komt hij eraan, zet hij hem over en gaat hij weer weg. Of hij zegt dat hij iets kijkt terwijl hij achter de computer gaat zitten of iets anders gaat doen. Sinds we Youtube hebben op de televisie heeft hij ook steeds de neiging om allerlei filmpjes op te zoeken.
    Maar nu het ergste, mijn ouders nemen álles op. Nu nemen ze zelfs programma's op terwijl ze niks anders doen, zodat ze een uur later kunnen beginnen met kijken en alle reclames door kunnen spoelen. Ik zie daar het nu niet echt van in want uiteindelijk doe je dezelfde tijd niks en ben je uiteindelijk toch even laat klaar met kijken.

    Hebben jouw ouders ook van die rare trekjes met de tv?


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    Ik had het al gelezen en ik vond het wel verwonderlijk, je eerste reactie over je pa al. Daarnaast is het niet de eerste keer dat je zo uit je plaat schiet over niks, het gebeurd steeds vaker Just Sayin'

    Nou trusten mensen.


    Trusten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sigil schreef:
    Ik had het al gelezen en ik vond het wel verwonderlijk, je eerste reactie over je pa al. Daarnaast is het niet de eerste keer dat je zo uit je plaat schiet over niks, het gebeurd steeds vaker Just Sayin'

    Nou trusten mensen.
    =) jouw mening prima, ga jij lekker slapen misschien dat je morgen weer normaal kan doen. blijkbaar kan je bij jouw gewoon nooit een fout maken en accepteer je ook geen sorry...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)=) jouw mening prima, ga jij lekker slapen misschien dat je morgen weer normaal kan doen. blijkbaar kan je bij jouw gewoon nooit een fout maken en accepteer je ook geen sorry...


    Ik doe normaal, Schijnbaar kun je niet tegen normaal aangezien ik niet de enige ben die het opgemerkt is. Je kan best een fout maken true, en nee ik accepteer idd niet zomaar Sorry. Pas als je echt realiseert wat je doet, en dat doe je niet want je doet het iedere keer weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Ik doe normaal, Schijnbaar kun je niet tegen normaal aangezien ik niet de enige ben die het opgemerkt is. Je kan best een fout maken true, en nee ik accepteer idd niet zomaar Sorry. Pas als je echt realiseert wat je doet, en dat doe je niet want je doet het iedere keer weer.
    prima ;) als jij dat vind moet jij dat maar vinden, ik vind je nu gewoon heel kinderachtig. ik ben nu klaar met deze ruzie want internet ruzies zijn nutteloos en we verzieken dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ga dat lekker ergens anders bespreken alsjeblieft. Als het je niet aanstaat ga je maar gewoon weg en hou je op met reageren.


    Your make-up is terrible

    Mijn vader MOET ELKE AVOND darten kijken. EN als darten eindelijk is afgelopen schakelt hij over op voetbal -.-" En oh wee als we te hard praten, dan gaat ie zo irriterend zuchten en zet het geluid keihard -.-"


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zie geen ruzie, maar een Discussie, dat is anders. Daarnaast heb ik geleerd dat er een mening achter Sorry moet zitten en als die er niet zit accepteer ik t ook niet.

    OT: Me mams wil hem ook vaak zomaar verzetten wanneer ik iets kijk zonder het te vragen of zo.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn vader zit altijd met zijn krant voor de tv. Dan gaat hij vervolgens strechten voor de tv waardoor mijn lieve buren een hartverzakking krijgen. En dan als hij er niet mee bezig is dan schreeuwt hij tegen mij dat ik van zijn TV moet afblijven terwijl mijn zusje & broertje het altijd voor mekaar krijgen om Dora op te zetten -nou ja mijn broertje Thomas de stoomlocomotief-
    En tja mijn moeder zit met haar 2 ipads,macbook pro & MacBook air nog voor de tv te 'werken'. En dan valt ze in slaap als ze naar de tv kijkt terwijl hij van haar op die zender moet blijven staan :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    'Boef! Boef! Homooooooo!'


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, het is niet echt een raar trekje, maar die ene keer dat ik iets heel graag wil laten opnemen, wat alleen bij de tv beneden kan, moet hij eerst in de gids kijken of er niet iets is wat hij wil opnemen. En dat terwijl hij al elke avond tijd heeft om tv te kijken, en ik niet D: Maarja.

    Alayna schreef:
    Als we met heel het gezin een programma kijken moet mijn moeder altijd reageren op wat de mensen op tv zeggen. Heel erg vervelend.

    Jaaa, die van mij ook! Ook tijdens films en series, moet ze overal op reageren. En dan vervolgens vragen "He? Waarom gebeurt dit en dit nou?" Joh, mom. (cat)


    ars moriendi

    Nope... geen last van hoor!
    Praktische gezien ben IK thuis de baas over de tv :3
    Maarja, kan je het me kwalijk nemen met mijn verslaving voor series en crime :3

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 22:56 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hmm die van mij valt halverwege in slaap als hij iets wilt kijken..
    Telt dat ook? ;d

    Of hij kijkt gezellig met ons van die vage cartoons ;D
    en dan zegt hij altijd wel een keer; Vinden jullie dit nou echt leuk?...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn vaders vriendin pakt altijd de afstandsbediening als de reclame begint en begint dan gewoon te zappen, info te lezen of een andere serie te kijken. Terwijl ik dat vorige nog keek.. - Doet ze alleen bij mij, niet bij mijn vader.
    Mijn moeder en zusje zetten er altijd van die "zeikprogramma's" op [zoals dokter phil, achter gesloten deuren, goede tijden slechte tijden, enz], die ik helemaal niks aan vind. En dan zitten ze beide continue met de kop in de telefoon. Mijn moeder zo erg dat ze het niet eens opmerkt als ik wat tegen dr zeg. Maar ik mag absoluut de zender niet veranderen. - Leuk, die éne avond in de week na je moeder toe.. -.-
    En mijn vader.. Weet niet, die heeft niet echt iets storends. Behalve dan datie net als zn vriendin altijd saaie documentaires gaat kijken ofzo. Of in de reclame heen en weer zapt.. Maar hij zet het wel altijd weer terug! En mijn vader valt vaak in slaap. En dan snurkt hij keihard. Maar daar ben ik aan gewend.. En zovaak kijk ik toch geen tv - alleen expeditie robinson of wie is de mol x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Als ik een film wil kijken die ik nog nooit (of soms al wel) gezien heb, en mn ouders al wel (of vaker) DAN GAAN ZE ALTIJD SPOILEN WAT ER GAAT GEBEUREN.

    En als ze op de pc zitten of op hun mobiel/tablet/etc. moet de tv op hun zender blijven staan want ze "kijken" dan tv


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly