• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Haha. Dit is al een teken. Het is geen hype, dus ga lekker verder met je andere hypes. Amateurtje.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 15:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het zo stom voor je. Kut Bol.com!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben een beroerde gamer. ALLEEN DIE ZOMBIES ZIJN ZO IRRITANT.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    What. The. Fack. Ik snap er geen kut meer van. Waarom stuur je me in hemelsnaam na al dit tijd opeens een hartje? ;s


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Top dag! Om twaalf uur al uit, goed rapport gekregen, 9 voor Duits SO en mijn crush getrokken met lootjes trekken voor school. :)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Neeeeee, ik wil géén Bubble Island spelen! Waarom stuur iedereen mij toch altijd zoveel spelverzoeken op Facebook? - -"

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 17:00 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb zin om mijn hoofd heel hard ergens tegenaan te slaan totdat ik doodga of zo.


    Your make-up is terrible

    Ik erger me helemaal aan een vriendin die loopt te zeiken en oninteressant loopt te doen maar dan bedenk ik me dat ik zelf alleen bullshit in die groep zet. Shit. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom net vandaag? Ik heb niets leuks om aan te doen en ik zie er niet uit. >.<


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cas schreef:
    Ik heb zin om mijn hoofd heel hard ergens tegenaan te slaan totdat ik doodga of zo.


    Waarom heb je daar zin in D: mag niet D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    GODVERDOMME. Als je 3-6 werkdagen aangeeft, zeg dan niet dat het eentje je meer moet zijn. Oh, hier kan ik zó slecht tegen -.-"

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 17:32 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    vanavond naar carrie ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    nu heb ik uiteindelijk toch een gesprek.. =[


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Vandaag kreeg ik weer een keer dat begroetingsknikje van hem, onze manier van elkaar begroeten. Daarna sloeg ik mijn KCV boek tegen mijn voorhoofd. Waarom ben ik zo obsessed met die gast?!


    Stenenlikker

    Ik voel me zo schuldig