• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Nee, laat me nou, ik heb even een dipje zonder reden. Ik voel me zo ... leeg en doelloos.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stilte...


    Your make-up is terrible

    Ik ben jouw kleintje


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet niet of ik het moet doen, het is zo lastig :s


    'Darling, just hold on'

    Fijn. Nu nog sparen. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh. D: Ik heb het gevoel dat je het alsnog doorzet en je terug aan het trekken bent van mij. Zo lang ben je nog nooit achter elkaar stil geweest.


    Your make-up is terrible

    Wat ben ik toch blij met mijn liefste Nikki! Ze is echt mijn held als alles Misgaat... Moet het toch wat vaker terug doen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Shit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Buh, nu heb ik mijn hand ook nog verbrand aan de waterkoker. D: Ik wil gewoon in een hoekje wegkruipen en janken, misschien kan ik beter naar bed...


    Your make-up is terrible

    ik ben zo moeee. Maar slapen gaat niet lukken met al dat lawaai van het cafe + dat de buitenlamp nog aan staat. Aargh, soms haat ik het echt om in een cafe te wonen! D: nouja, vaak... xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is zo een liedje die ik aan mijn kinderen zal laten horen en ze ermee in slaap zal zingen - maar dan mag ik wel mijn stem veranderen :')-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yaay, wat leuk om het oude design van Quizlet nog eens te zien. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    zo en dan nu mn nest in ˆˆ
    catching fire was awesome!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien had ik toch maar met een gemakkelijker spel moeten beginnen... Dit is niet zo'n succes. :') Al is 'the Last of Us' wel heel gaaf!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Misschien moet ik maar gaan slapen.


    'Darling, just hold on'