• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Scorpia schreef:
    ''Ik ben heel goed in Engels''
    *scrollt naar de gedichten*
    *ziet een gedicht met als titel 'never pasten' (het hoorde nooit pesten te betekenen)*
    *pleegt zelfmoord*

    HAHAAHA
    never pasten
    okeeeeeeeeeeee


    I live for the applause, you will die for it.

    Aandachtsgeile trut.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe snel een half jaar wel niet voorbij kan gaan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omg. Je bent echt zo schijnheilig. Teering, dat iemand zó schijnheilig kan zijn zeg. Je bent niet in staat om kritiek te ontvangen, maar wel om te geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Omg. Je bent echt zo schijnheilig. Teering, dat iemand zó schijnheilig kan zijn zeg. Je bent niet in staat om kritiek te ontvangen, maar wel om te geven.

    Stiekem vind ik het jammer dat dat topic gesloten is. .__.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stomme sukkel die je d'r bent. -__-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Facts schreef:
    Stiekem vind ik het jammer dat dat topic gesloten is. .__.
    Same :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap echt niks van jou logica :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grrr, msn-taal op Q, daar krijg ik de kriebels van.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ow god. Zieke mensen. Dat je gewoon doorgaat als zo een beestje schreeuwt en krijst.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Als je nog even, heel even zo doorgaat, heb knallende ruzie met me. Ik kan er dus echt niet tegen als je zo zielig, egoïstisch en kwaad doet en je dan ook nog eens ongelijk hebt met je oordelen. Sorry, maar door dit te doen heb je echt al je kansen verprutst.


    :)

    Omg zo curieussss :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You're fucking kidding me? Mijn schuld? Ha! Let eerst op je eigen daden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Miss aandachtsgeil is weer bezig --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.