• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Als mijn vriend grappig wil zijn en ik serieus ontstaan er de vreemdste gesprekken. xd


    You are beautiful, you are love.

    alle RPG's zijn zo stil (waar ik aan mee doe)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dan toch maar eens schrijven.


    Your make-up is terrible

    Ik kom maar niet in slaap, gvd. Stoot ik daarnet ook nog is keihard m'n hoofd tegen de muur. Nee, dat werkt ook niet mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morgen presentatie... Ik ga dood.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hopelijk snel mn nieuwe laptop *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom legde jij tijdens de diploma uitrijking je hand op mijn arm en lachte je naar me D;
    En waarom kreeg ik toen opeens kriebels in mijn buik, terwijl ik je al twee jaar ken.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    veel te vroeg en teveel gezeur met de trein D= meeeh


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik voel me zo genaaid. Dit is waarom ik mensen haat.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom staat er bij ons op de school kantine tv altijd disney xD junior op -___-


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Waarom moet ik nou weer mee? Ik wil niet, mweh


    'Darling, just hold on'

    ZO! Tot nu toe alle tentamens nog gehaald.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yes, word wel effe doorsparen, maar ik weet zeker dat ik jou wil. Come to mama *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mja. Nu zit ik hier. Ik wilde óf om elf uur weg, zodat ik nog sinterklaasinkopen kon doen voor m'n werkgroep, óf gewoon laat weg, zodat ik aan m'n huiswerk kon gaan.
    Maar ja, nu heb ik m'n huiswerk af, maar het is eigenlijk al te laat voor sinterklaasinkopen. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waar zijn wij als mensen ook mee bezig.


    "I shut my eyes in order to see.'