• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Raquelle is waarschijnlijk teleurgesteld omdat hij zogezegd niet meer 'kwaad' is en ze hem niet meer kan uitlokken? :'D

    Ik was eigenlijk serieus aan het twijfelen of ik hem nog steeds als een zak ging laten gedragen of tactvol uit de hoek ging komen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    Raquelle is waarschijnlijk teleurgesteld omdat hij zogezegd niet meer 'kwaad' is en ze hem niet meer kan uitlokken? :'D

    Ik was eigenlijk serieus aan het twijfelen of ik hem nog steeds als een zak ging laten gedragen of tactvol uit de hoek ging komen.

    Raquelle heeft er al weer voor gezorgd dat Clay zijn kalmte gaat verliezen. c: (A)


    That is a perfect copy of reality.

    ik ben het er eigenlijk niet mee eens dat je schrijft wat voor verwondingen mijn personage oploopt... zeker niet omdat je mij niet eens de kans geeft om te schrijven dat zij zich verdedigde...

    dus ik ga je vragen dit te veranderen...

    sowieso een beetje onwaarschijnlijk dat een getraind bendelid zich zomaar door gewoon een meisje in dr gezicht laat slaan vind je niet.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 23:23 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    ik ben het er eigenlijk niet mee eens dat je schrijft wat voor verwondingen mijn personage oploopt... zeker niet omdat je mij niet eens de kans geeft om te schrijven dat zij zich verdedigde...

    dus ik ga je vragen dit te veranderen...


    Goed. Ik verander het wel weer. Behalve het deel dat ze tegen haar neus slaat, want Raquelle bepaalt toch zelf waar ze richt? c:


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    Goed. Ik verander het wel weer. Behalve het deel dat ze tegen haar neus slaat, want Raquelle bepaalt toch zelf waar ze richt? c:
    ja maar is aan mij of ze gewond raakt =) van mij mag je best schrijven dat ze uithaalt of niet. maar je schrijft niet voor mijn personage of die klap raak is ja of nee,


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...) ja maar is aan mij of ze gewond raakt =) van mij mag je best schrijven dat ze uithaalt of niet. maar je schrijft niet voor mijn personage of die klap raak is ja of nee,

    Goed. Wat jij wilt. Heb geen zin in een discussie. Ik heb het veranderd voor je. Zo goed? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik moet nu echt gaan leren voor Duits dus.. Ik ben er morgen weer, bestuur Gio maar een beetje als het moet :]


    El Diablo.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Raquelle heeft er al weer voor gezorgd dat Clay zijn kalmte gaat verliezen. c: (A)


    You are way too evil. D:


    Ik moet nu echt gaan leren voor Duits dus.. Ik ben er morgen weer, bestuur Gio maar een beetje als het moet :]


    Wow, nu nog? Poor you. D:
    In ieder geval heel veel succes! :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Wow, nu nog? Poor you. D:
    In ieder geval heel veel succes! :Y)

    I know I'm evil. MAHAHAHA. (A)

    @ Denise. Wow nu nog? Medelijden D:.
    Maar veel succes and sleep well <3


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Goed. Wat jij wilt. Heb geen zin in een discussie. Ik heb het veranderd voor je. Zo goed? c:
    is dit nou echt nodig ik vraag je toch iets op een normale manier, je doet alsof ik bij elke post altijd loop te zeuren... beetje jammer. maar goed.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)is dit nou echt nodig ik vraag je toch iets op een normale manier, je doet alsof ik bij elke post altijd loop te zeuren... beetje jammer. maar goed.


    Sorry. Ben de hele dag al geïrriteerd en ik reageer dat nogal af soms. En ja, dan kan ik wel is van die opmerkingen maken. Sorry.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    Sorry. Ben de hele dag al geïrriteerd en ik reageer dat nogal af soms. En ja, dan kan ik wel is van die opmerkingen maken. Sorry.
    zand erover ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)zand erover ;)

    Zand erover. c:
    En hoe kan jij zo snel typen, ik deed gewoon meer dan half uur over mijn post en jij was in minder dan twintig minuten klaar! o-o

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 23:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Zand erover. c:
    En hoe kan jij zo snel typen, ik deed gewoon meer dan half uur over mijn post en jij was in minder dan twintig minuten klaar! o-o


    Dat denk ik dus elke keer als jullie typen! D:
    You guys are like freaking trains!


    Ik ben wel benieuwd of Raquelle nu eindelijk eens wat meewerkt ofniet, hehe. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Zand erover. c:
    En hoe kan jij zo snel typen, ik deed gewoon meer dan half uur over mijn post en jij was in minder dan twintig minuten klaar! o-o
    haha veel computer werk gedaan en veel inspiratie denk ik hihi. Lekker muziekkie aan en tikken maar.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.