• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Cas schreef:
    (...)

    Haha, ik denk dat hij behoorlijk geschokt is.

    Ik zie het al helemaal voor me, haha c:.


    That is a perfect copy of reality.

    Sorry voor het niet meer reageren, heb het druk gehad met de voorbereidingen van pakjesavond en ben er niet aan toe gekomen nog te posten. Nou was mijn personage gelukkig nog nergens bij betrokken :')
    Is er iemand voor Carmela waar ik mee terug in kan vallen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Sorry voor het niet meer reageren, heb het druk gehad met de voorbereidingen van pakjesavond en ben er niet aan toe gekomen nog te posten. Nou was mijn personage gelukkig nog nergens bij betrokken :')
    Is er iemand voor Carmela waar ik mee terug in kan vallen?


    Stephen is buiten. Die is ook vrij namelijk.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Stephen is buiten. Die is ook vrij namelijk.


    Oke, ik stuur Carmela wel naar hem toe. Zal proberen vanavond nog een post te maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is het goed als Stephen agressief dronken wordt en dan zoon sadistisch moment krijgt als clayton en leonnora terug zijn


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Is het goed als Stephen agressief dronken wordt en dan zoon sadistisch moment krijgt als clayton en leonnora terug zijn
    kan, maar wat wil je ermee doen. Iemand zwaar verwonden of doden? Want ik stel er wel grenzen aan gezien ik mijn karakter nog niet dood wil en nog wel in staat wil hebben om te lopen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)kan, maar wat wil je ermee doen. Iemand zwaar verwonden of doden? Want ik stel er wel grenzen aan gezien ik mijn karakter nog niet dood wil en nog wel in staat wil hebben om te lopen


    Daar moest ik dus serieus mee lachen, haha.
    Maar voor mij is alles goed. Hoewel ik niet echt weet wat ik dan met Clay aanmoet. Ik bedoel, als hij erbij staat en ziet hoe Nora agressief wordt aangepakt, kan hij moeilijk opeens Nora verdedigen en zijn leider aanvallen. Maar hij kan ook moeilijk Stephen zijn gangetje laten gaan en zien hoe Nora in elkaar wordt geslagen - om even te overdrijven. -

    Oh. Ik heb misschien wel een ideetje. Misschien kan ik een stukje posten waarin Clay samen met Marco en Nora terug op weg zijn naar het hotel. Maar dan komt Clayton Raquelle en Angelo tegen en dus laat hij Marco met Nora alleen verder gaan. En dan kan Stephen doen en laten wat 'ie wilt. Als Clay dan 'thuis' komt, weet hij van niets. En kan ik daarop verder bouwen.

    Ik weet niet of iedereen hiermee akkoord gaat. Dus jullie zeggen 't maar. ;p

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 20:00 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    (...)

    Daar moest ik dus serieus mee lachen, haha.
    Maar voor mij is alles goed. Hoewel ik niet echt weet wat ik dan met Clay aanmoet. Ik bedoel, als hij erbij staat en ziet hoe Nora agressief wordt aangepakt, kan hij moeilijk opeens Nora verdedigen en zijn leider aanvallen. Maar hij kan ook moeilijk Stephen zijn gangetje laten gaan en zien hoe Nora in elkaar wordt geslagen - om even te overdrijven. -

    Oh. Ik heb misschien wel een ideetje. Misschien kan ik een stukje posten waarin Clay samen met Marco en Nora terug op weg zijn naar het hotel. Maar dan komt Clayton Raquelle en Angelo tegen en dus laat hij Marco met Nora alleen verder gaan. En dan kan Stephen doen en laten wat 'ie wilt. Als Clay dan 'thuis' komt, weet hij van niets. En kan ik daarop verder bouwen.

    Ik weet niet of iedereen hiermee akkoord gaat. Dus jullie zeggen 't maar. ;p
    Van mij mag het... maar nogmaals ik wil Nora nog niet dood hebben ˆˆ en het is ook lullig om lang niet te kunnen schrijven omdat mevrouw in het ziekenhuis ligt.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)Van mij mag het... maar nogmaals ik wil Nora nog niet dood hebben ˆˆ en het is ook lullig om lang niet te kunnen schrijven omdat mevrouw in het ziekenhuis ligt.


    Logisch ook, haha. :'D
    Maar als HaIcyon, Cas en LyraPhoenix het ermee eens zijn, zal ik straks een stukje posten.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ja, doe maar hoor.


    Your make-up is terrible

    Is goed, maar wil je wel even wachten tot dat ik nog een keer heb gereageerd met Raquelle op Angelo? Ik zit nu in de auto op weg naar huis. Ik denk over een ongeveer een half uurtje dat mijn post er is.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    Is goed, maar wil je wel even wachten tot dat ik nog een keer heb gereageerd met Raquelle op Angelo? Ik zit nu in de auto op weg naar huis. Ik denk over een ongeveer een half uurtje dat mijn post er is.


    Tuurlijk. Geen enkel probleem :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik had ook het idee om alleen bedreigd over te komen.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Ik had ook het idee om alleen bedreigd over te komen.
    bedreigen zie ik niet eens meer als agressie =') maar goed het is niet erg als je een paar tikken uitdeeld, maar beschadig haar voor nu niet te erg ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sorry dat het wat langer duurde dan gepland. Ik was de tijd een beetje vergeten.


    That is a perfect copy of reality.