• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Nora. Je maakt Raquelle nu alleen maar kwader. Raquelle doesn't know her own powers when she is maaaaaddd. (A)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zal eens even wat schrijven. Give me some time. ^^
    Maar Raquelle moet wel beseffen van wanneer Gio weet dat ze het zusje is van Clay dat hij natuurlijk helemaal anders tov haar gaat staan. Dus kan ze eigenlijk beter wel luisteren? ;p

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 22:11 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    HaIcyon schreef:
    Nora. Je maakt Raquelle nu alleen maar kwader. Raquelle doesn't know her own powers when she is maaaaaddd. (A)
    Ik denk dat je met een vuurwapen heel ver komt =) bovendien ze zit al een laaaaange tijd in een bende ik denk wel dat ze weet hoe ze moet vechten al helemaal tegen een vrouw...
    maar goed we gaan niet godmodden


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barker schreef:
    Ik zal eens even wat schrijven. Give me some time. ^^
    Maar Raquelle moet wel beseffen van wanneer Gio weet dat ze het zusje is van Clay dat hij natuurlijk helemaal anders tov haar gaat staan. Dus kan ze eigenlijk beter wel luisteren? ;p

    Laat Raquelle - Raquelle zijn, ehehe :3. What means tov? :3.


    That is a perfect copy of reality.

    Guinness schreef:
    (...)Ik denk dat je met een vuurwapen heel ver komt =) bovendien ze zit al een laaaaange tijd in een bende ik denk wel dat ze weet hoe ze moet vechten al helemaal tegen een vrouw...
    maar goed we gaan niet godmodden

    Oh god. Please nooooo. (A)
    Raquelle gaat nog niks doen. Ze krijgt zelf ook wel door dat ze geen schijn van kans maakt tegen hun. Ze is alleen heel kwaad nu c:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 22:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    laten we wel echt reageren omstebeurten
    dus 1,2,3,4,
    en niet 1,2,4,2,3,1 ofzo xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Oh god. Please nooooo. (A)
    Raquelle gaat nog niks doen. Ze krijgt zelf ook wel door dat ze geen schijn van kans maakt tegen hun. Ze is alleen heel kwaad nu c:

    Leonora is niet van plan om echt met haar te gaan knokken. Het is meer een move om haar daar weg te krijgen. Nora is nog steeds niet van de agressieve oplossing en zeker niet tegenover Clay's zusje.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    laten we wel echt reageren omstebeurten
    dus 1,2,3,4,
    en niet 1,2,4,2,3,1 ofzo xD

    Is goed.

    Zo van: Clay, Raquelle, Nora, Gio?


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Is goed.

    Zo van: Clay, Raquelle, Nora, Gio?
    dat lijkt me vanaf nu het beste =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)
    Leonora is niet van plan om echt met haar te gaan knokken. Het is meer een move om haar daar weg te krijgen. Nora is nog steeds niet van de agressieve oplossing en zeker niet tegenover Clay's zusje.

    Haha. Ik wil Clay's reactie weten, omg :c


    That is a perfect copy of reality.

    Woooooow. Wacht. Nu moet ik die andere reactie er ook nog in verwerken.
    Oh en tov is gewoon tegenover, haha. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Haha. Ik wil Clay's reactie weten, omg :c
    me2 als het goed is weet hij hoe nora in elkaar zit :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barker schreef:
    Woooooow. Wacht. Nu moet ik die andere reactie er ook nog in verwerken.
    Oh en tov is gewoon tegenover, haha. :'D

    Haha. Je maakt me nu alleen maar nieuwschieriger, ehehe c:
    Hopelijk heb je wel gezien dat Raquel nee heeft gezegd toen Clay zei dat ze mee moest komen. c:


    That is a perfect copy of reality.

    You know he's not that bad. He actually listens to Nora. :Y)
    Ik hoop dat jullie het wat goed vinden. Jullie waren veelste nieuwsgierig. :c

    Oh en ik vind de regeling van posten ook goed, haha. Want ik zat de hele tijd te knoeien om die andere post er ook nog in te verwerken. ;p

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 22:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Oki. c:
    Ik ga een post schrijven c:


    That is a perfect copy of reality.