• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Is er iemand van TdR die een personage heeft die haar dan wel mee zou brengen naar de gang? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Is er iemand van TdR die een personage heeft die haar dan wel mee zou brengen naar de gang? (:


    Dan denk ik dat Leonora de beste keuze is, want Clay en Stephen zijn nu niet de meest ideale mensen. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haha prima, mijn verwilderd ein shock verkerende vrouw :Y) Hahaha, ik maak haar vanavond of morgen, maar zekomt gauw!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben op de terugweg naar huis kan zo wat schrijven


    Vampire + Servant = Servamp

    Ohja, waar slapen ze? Gewoon in eigen huizen? Zo ja, zou ze dan bij iemand mogen inwonen? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ohja, waar slapen ze? Gewoon in eigen huizen? Zo ja, zou ze dan bij iemand mogen inwonen? :Y)

    Ze hebben een eigen appartement, althans TdR. Anders slapen ze in het hotel c:


    That is a perfect copy of reality.

    Oh mooi (: Staat dat in de story? Bedenk me net dat die er ook nog was, haha, zal even een kijkje nemen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Oh mooi (: Staat dat in de story? Bedenk me net dat die er ook nog was, haha, zal even een kijkje nemen!

    Alleen dat van het hotel ja c:
    De appartementen zijn er later bijgekomen c:


    That is a perfect copy of reality.

    Oké, Isabella is wel af denk ik. Het kwam er niet helemaal uit :l

    Is het goed dat ze op pad was gestuurd om geld af te troggelen van een rijke vent door hem wat in te palmen en dat ze nu weer terugkomt? Das makkelijker inspringen denk ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Oké, Isabella is wel af denk ik. Het kwam er niet helemaal uit :l

    Is het goed dat ze op pad was gestuurd om geld af te troggelen van een rijke vent door hem wat in te palmen en dat ze nu weer terugkomt? Das makkelijker inspringen denk ik.

    Ofcourse c:
    Het is wel net de volgende dag, dus dan is ze wel heel vroeg op pad gestuurd :')


    That is a perfect copy of reality.

    Haha, dan is ze een paar dagen weggeweest om nu terug te komen met flink wat poen:Y) Morgen komt mijn post!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol, ik heb een beetje zitten lezen, maar begrijp nog slecht waar iedereen is :p Is er iemand van TdR vrij? Of misschien juist iemand van de andere bende die haar pas gestolen geld gaat proberen te nakken?

    (Hmm, ik heb beter in mijn hoofd nu hoe ik Belle wil. Dus morgen gooi ik er nog wat extra dingen bij)

    Isabella:




    Rol: Bendelid
    Naam: Isabella Eloise Fabiana
    BIjnaam: Belle, afgeleid van Isabella, maar tevens van Bellezza, wat schoonheid/mooie vrouw betekent.
    Leeftijd: 22
    Afkomst: Italiaans
    Geslacht: Vrouwelijk
    Welke bende: Timuto di Roma
    Reden waarom je in bende zit: Isabella had geen thuis meer of mensen die om haar gaven, ze had geen idee waar ze heen moest en na een poos begon ze zich thuis te voelen bij de bende. Ze had het idee ergens bij te horen en wilde dit koste wat het kost zo houden.
    Uiterlijk: Isabella heeft een opvallend lief gezichtje met een kleine neus en smalle lippen die meestal omhoog gekruld staan. Haar bruin-groene ogen stralen altijd een soort eerlijkheid en onschuld uit en hiermee krijgt ze dan ook een hoop voor elkaar gespeeld. Zoals te zien op de foto is Isabella haar huid licht getint en haar lange, golvende haren zijn bruin van kleur. Isabella haar kledingkast is wat je vrouwelijk zou noemen, vooral rokken en jurkjes komt ze niet te kort. Toch hijst ze zichzelf meestal in een broek met daar op een gemakkelijk shirt en jasje, aangezien dit simpelweg praktischer is. Elke gelegenheid om één van haar mooie jurken aan te trekken laat ze dan ook niet schieten. De rest van haar lichaam is niet vrij bijzonder, ze heeft een normale lengte en is slank gebouwd met subtiele rondingen.
    Innerlijk:
    Isabella is een vriendelijke en was een onschuldige meid, tegenwoordig misbruikt ze immers mensen hun goed vertrouwen. Iemand van de bende zal ze echter niet voorliegen, deze mensen voelen voor haar, ondanks alle ruige kantjes, als familie voor haar. Ze is dan ook altijd bezorgd om ze en probeert de rust te bewaren wanneer er onenigheden zijn.
    Ook houdt Isabella wel van een lolletje of feestje, maar ze zal niet direct in het middelpunt stappen en eerder de kat uit de boom kijken. Iemand direct vertrouwen zal ze ook niet. Ze speelt het dan op safe door minder over zichzelf bloot te geven en de persoon wat uit te testen.Zelf is ze echter ook niet altijd meer te vertrouwen, altijd al kon ze goed liegen, maar sinds ze bij de bende zit komt eens en te meer van pas. Daarnaast is ze vrij onderdanig geworden binnen de bende, bang dat ze weer alleen op straat komt te staan. Ze is de mensen dankbaar dat ze haar bij de bende hebben opgenomen en is blij dat ze eindelijk weer een doel heeft in het leven, zelfs al is het een erg gevaarlijk doel. Ondanks haar onderdanigheid heeft Isabella ook wel haar grenzen en zal ze niet iets doen wat absoluut tegen haar wil in is. Soms kan ze nogal nerveus en bang worden, maar meestal weet ze dit aardig onder controle te houden. Haar sterkste punt is liegen wat ze zonder enige moeite doet. Ze gebruikt dit vaak, in combinatie met een lieve glimlach, om bijvoorbeeld geld af te troggelen bij mensen. Hoewel ze het niet vaak uitstraalt is ze vrij onzeker en is ze nog altijd op zoek naar zichzelf. Toen ze net bij de bende zat droeg ze dan ook zware make-up en donkere kleding,om er meer bij te horen. Langzamerhand is ze daarvan afgestapt en nu is ze weer zichzelf, verfijnd en vrouwelijk. Isabella is een echte dame en ze wilt ze dan ook wel behandeld worden. Ze zal dan bijvoorbeeld ook niet ordinair mee zuipen en ziet er altijd verzorgd en fris uit.
    Familie: Isabella haar familie is lang geleden omgekomen bij een grote brand. Het gezin waarin ze toentertijd opgroeide bestond uit haar ouders en een geadopteerde zus uit Zuid-Afrika.
    Geschiedenis: Isabella was vroeger een typische rijkeluisdochter. Haar vader had een grote wijngaard en verkocht één van de beste wijnen waarmee hij groot geld maakte. Hierdoor was haar vader vaak op zakenreis naar allerlei landen, ze had hem meerdere malen gevraagd haar eens mee te nemen naar al die prachtige landen, maar hij had haar altijd geweigerd. Ook haar moeder was vaak van huis. Haar moeder vond status erg belangrijk en probeerde deze hoog te houden door naar allerlei grote events te gaan en veel vrijwilligerswerk in het buitenland te doen. Hier trof haar moeder dan ook een 10-jarig meisje genaamd Munashe aan die zojuist haar familie was verloren en de adoptie was hierna gauw geregeld. Isabella voelde een lichte jaloezie voor alle aandacht die Munashe kreeg en zodra Munashe steeds vaker mee ging om vrijwilligerswerk te doen met haar moeder, voelde Isabella dan ook niet de drang om ook mee te gaan.
    Zo groeide ze alleen op, maar leidde ze wel een luxe leventje. Ze ging er vaak op uit en troostte zichzelf vaker dan eens door kleding, juwelen of een kappersbezoekje te kopen. Dankzij haar vader had ze wel connecties en wist ze ook op jonge leeftijd de meeste clubs al te betreden. Hierdoor had ze al gauw vrienden, maar het bleef allemaal erg oppervlakkig. Isabella hield ze namelijk op afstand, omdat de meesten slechts een graantje mee probeerde te pikken van haar vaders roem.
    Hoewel haar ouders en zus er niet vaak waren genoot ze van de momenten samen en gaf ze wel om hun, het was immers haar familie. De enige familie. Haar moeders familie woonde in Australië en met die van haar vaders kant klikte het niet zo goed. Waarom weet ze niet precies, maar het had iets te maken met een erfenis.
    Toen Isabella 19 jaar was waren ze met zijn allen thuis, ze had het onwijs naar haar zin gehad die avond en wist dat ze die dag erna weer alleen zou zijn. Die eenzaamheid zou komen, maar dan op een heel andere manier. Die nacht brak er namelijk een brand uit die hun huis en die van een aantal andere in de buurt volledig in de as legde. Een grote ramp die Isabella net heeft kunnen ontsnappen. In paniek en in shock had zij haar handtas nog meegegris waar ze altijd haar belangrijke spullen in bewaardet toen zij in haar nachtjapon uit het raam was gesprongen. Hierbij brak ze haar enkel en liep ze wat blauwe plekken op. Als een hoopje ellende is ze gevlucht toen zij toevallig een vrouwelijke bendelid van Timuto di Romi tegen die haar naar de bende bracht. Haar mooie smoeltje en moeiteloos liegen is wat haar binnen bracht. Toch ligt ze niet wakker door nachtmerries, Isabella kan zich namelijk niks meer van de nacht herinneren of haar leven daarvoor herinneren. Bendeleden hebben wel eens aangeboden haar te vertellen hoe ze binnenkwam, maar ze heeft altijd geweigerd. Het verleden is in het verleden. Soms krijgt ze flarden aan herinneringen, maar haar jeugd is voor haar één groot wormsgat.
    Extra: Hoewel ze er niet goed mee over weg kan draagt ze meestal wel een pistool in haar handtas. Daarnaast is ze dol op kersen.


    Ohja het viel me op dat jullie overal onderleider gebruiken, bedoelen jullie niet rechterhand? :'d

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 13:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik post pas laat in de avond weer,aangezien we etens krijgen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oké,bedankt voor het zeggen ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Once again: is er iemand voor Carolina/Cara? Het liefst iemand die haar een beetje kan ''bijpraten'' over wat er gebeurt is/momenteel gebeurt. Ik ben weggeweest en heb nog geen tijd om alles bij te lezen. Ik zal dan ook doen alsof ze op een klus is geweest die wat tijd heeft gekost. (:


    They can't steal the love you're born to find