• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Goldwing schreef:
    Once again: is er iemand voor Carolina/Cara? Het liefst iemand die haar een beetje kan ''bijpraten'' over wat er gebeurt is/momenteel gebeurt. Ik ben weggeweest en heb nog geen tijd om alles bij te lezen. Ik zal dan ook doen alsof ze op een klus is geweest die wat tijd heeft gekost. (:


    Ze kan naar Gio? Hij is samen met Raquelle bij de training van de newbies, in een oude sporthal :]


    El Diablo.

    Ik kom even melden dat Nora en Clay eigenlijk al zijn uitgepraat. ;p
    Dus wat moeten ze doen..? Wachten op Stephen en eventueel Isabella?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    Ik kom even melden dat Nora en Clay eigenlijk al zijn uitgepraat. ;p
    Dus wat moeten ze doen..? Wachten op Stephen en eventueel Isabella?
    misschien kan Isabella naar Carolina/Cara gaan?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Goldwing schreef:
    Once again: is er iemand voor Carolina/Cara? Het liefst iemand die haar een beetje kan ''bijpraten'' over wat er gebeurt is/momenteel gebeurt. Ik ben weggeweest en heb nog geen tijd om alles bij te lezen. Ik zal dan ook doen alsof ze op een klus is geweest die wat tijd heeft gekost. (:


    I'm so sorry, ik zag je vorige berichtje niet :c


    That is a perfect copy of reality.

    Ohja. Saar zoekt iemand die misschien Elliot wil vermoorden, ze heeft zich namelijk uitgeschreven :')


    That is a perfect copy of reality.

    Iemand die Elliot wilt vermoorden :')

    (dit klinkt best fout)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayal schreef:

    Ze kan naar Gio? Hij is samen met Raquelle bij de training van de newbies, in een oude sporthal :]


    Lijkt me handig. Ik zal gaan schrijven.


    They can't steal the love you're born to find

    Raccoon schreef:
    Iemand die Elliot wilt vermoorden :')
    (dit klinkt best fout)


    Ik was net wat eerder, MHUHAHAHAHA ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Oeh Clay wilt wel! :Y)
    Maar dan moet hij wel een reden hebben.. It's not in his nature to kill people without a decent reason. ;p

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 22:28 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    Oeh Clay wilt wel! :Y)
    Maar dan moet hij wel een reden hebben.. It's not in his nature to kill people without a descent reason. ;p

    Dudette. Hij komt van Gli Assassini, redenen genoeg niet? :3


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Dudette. Hij komt van Gli Assassini, redenen genoeg niet? :3


    Ja maar dan nog. :'D
    Het ligt denk ik niet in z'n aard om meteen BAM Elliot is dood. Hij zou hem eerder gewoon eens een paar goede rake klappen geven. ;p

    OEH OEH OEH. I've got an idea. Maar dat kan nog wel heel lang duren vooraleer hij dan echt dood is.
    Gio spreekt nu met Raquelle toch? Het kan zijn dat Clay flipt blablabla, gaat naar daar blablabla, komt Elliot tegen blablabla, et voilà. He's dead meat.

    En anders laat je het gewoon maar over aan iemand anders. Misschien Stephen ofzo :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Dudette. Hij komt van Gli Assassini, redenen genoeg niet? :3
    mooie kans voor Clay om nora te beschermen? hint hint


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)mooie kans voor Clay om nora te beschermen? hint hint


    Oh! Perfect idee!
    Dan kan ik ook meteen verder schrijven. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Ja maar dan nog. :'D
    Het ligt denk ik niet in z'n aard om meteen BAM Elliot is dood. Hij zou hem eerder gewoon eens een paar goede rake klappen geven. ;p

    OEH OEH OEH. I've got an idea. Maar dat kan nog wel heel lang duren vooraleer hij dan echt dood is.
    Gio spreekt nu met Raquelle toch? Het kan zijn dat Clay flipt blablabla, gaat naar daar blablabla, komt Elliot tegen blablabla, et voilà. He's dead meat.

    En anders laat je het gewoon maar over aan iemand anders. Misschien Stephen ofzo :Y)

    Hmh, dat gaat inderdaad lang duren. Of je laat Clay gewoon alle woede die hij vanwege Raquelle heeft op Elliot af, hoeft hij niet eens Gio en Raquelle weer samen gezien te hebben, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Hmh, dat gaat inderdaad lang duren. Of je laat Clay gewoon alle woede die hij vanwege Raquelle heeft op Elliot af, hoeft hij niet eens Gio en Raquelle weer samen gezien te hebben, HAHA.


    Hm.. Ik ga gewoon het plan van Iris in werking stellen. ^^
    En dan kunnen Stephen en Isabella ook gewoon nog even praten.


    Rise and rise again until lambs become lions