• Hier mag je praten over de RPG en andere dingen haha.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Raquelle biedt zich ook aan ^-^


    Weet je wat cool zou zijn dat ze Gabriëlle zou zijn, hahaha. ;p
    Of Mariëlla haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Weet je wat cool zou zijn dat ze Gabriëlle zou zijn, hahaha. ;p
    Of Mariëlla haha.

    Daar dacht ik dus ook aan c':
    Ik weet alleen niet of ze een normaal iemand zou willen spelen :') Naja, we kunnen ook doen dat Gabriëlle in een bende zit, maar dan moeten we alle posts van ons omvergooien :3
    Tenzij... R & C denken dat ze gewoon nog het rijkeluizen leventje leeft, maar dat niemand weet dat zij in een bende zit :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Dan zit Gabi bij Gli Assassini en is ze het undercover bende-lid, samen met Andreas, dan hebben we gelijk ook iets waarom Giovanni weet dat C&R broer en zus zijn :3


    That is a perfect copy of reality.

    Hm maar ik zou het dom vinden als ze Gabriëlle moet spelen omdat wij haar nu al hebben afgeschilderd als het 'irritante en slechte' zusje. ;p
    En ik zou het dom vinden als ze opeens wel bij een bende zit en normaal altijd the good girl speelt.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    Hm maar ik zou het dom vinden als ze Gabriëlle moet spelen omdat wij haar nu al hebben afgeschilderd als het 'irritante en slechte' zusje. ;p
    En ik zou het dom vinden als ze opeens wel bij een bende zit en normaal altijd the good girl speelt.


    HAHA. Daar zat ik dus ook al mee :Y)
    Gabriëlle is gewoon een kutkind. Punt uit.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    HAHA. Daar zat ik dus ook al mee :Y)
    Gabriëlle is gewoon een kutkind. Punt uit.


    Daarom dus, haha. En dat zou erg zijn als ze zo moest beginnen spelen. ;p
    Dus beter geen connectie met Raquelle of Clayton maar gewoon met Elliot. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Daarom dus, haha. En dat zou erg zijn als ze zo moest beginnen spelen. ;p
    Dus beter geen connectie met Raquelle of Clayton maar gewoon met Elliot. :Y)


    This! cx


    That is a perfect copy of reality.

    Barker schreef:
    (...)

    Daarom dus, haha. En dat zou erg zijn als ze zo moest beginnen spelen. ;p
    Dus beter geen connectie met Raquelle of Clayton maar gewoon met Elliot. :Y)


    Is dit voor mij? En ik zou iets willen proberen met geheugenverlies oid, weet alleen nog niet wat :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Is dit voor mij? En ik zou iets willen proberen met geheugenverlies oid, weet alleen nog niet wat :')

    Yap. Dat is voor jou c:


    That is a perfect copy of reality.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Is dit voor mij? En ik zou iets willen proberen met geheugenverlies oid, weet alleen nog niet wat :')


    Haha ja. Maar je bent niet verplicht hoor, we waren gewoon wat aan het brainstormen. ^^
    Misschien is Nora ook nog steeds vrij voor een connectie maar dat weet ik niet. Dat moet je aan Iris vragen. c:
    En oeh klinkt wel leuk en speciaal! Misschien kan je een vroeger bendelid nemen van Tdr die niet meer weet dat ze daar ooit deel van uit heeft gemaakt ofzo?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Haha ja. Maar je bent niet verplicht hoor, we waren gewoon wat aan het brainstormen. ^^
    Misschien is Nora ook nog steeds vrij voor een connectie maar dat weet ik niet. Dat moet je aan Iris vragen. c:
    En oeh klinkt wel leuk en speciaal! Misschien kan je een vroeger bendelid nemen van Tdr die niet meer weet dat ze daar ooit deel van uit heeft gemaakt ofzo?

    kan ^^
    ik denk dan aan een school vriendin?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik keek even rond en ik wist honderd procent zeker dat ik in hun schuildplaats was. Clay zou mij dat nooit vergeven als hij dit geweten had, maar ik had niet echt een keus.


    Oh inderdaad dat Clay je nooit zal vergeven. En hij zal er nog wel achter komen. He's not that stupid. (cat)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Oh inderdaad dat Clay je nooit zal vergeven. En hij zal er nog wel achter komen. He's not that stupid. (cat)


    HAHA. Kom maar op Clayton Davide Fontani, ik ben toch niet bang voor jou (cat)
    En ik kom er nu pas achter dat ik schuildplaats had geschreven. Faal Demi x-x

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 15:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oh guys, kan mijn vrouw misschien ooit een brand overleefd hebben ofzo (waarbij haar familie omkwam) en dat ze toen is gevlucht, in paniek helemaal raar (haha, sorry, ben bagger in beschrijven) en zo terecht kwam bij de gang? Dat ze haar opvingen ofzo en dat ze zich daar niks meer van kan herinneren?

    Ik zat een beetje te brainstormen en te spelen met geheugenverlies (helemaal, of slechts een bepaald moment in haar leven) en dit schoot me te binnen. Het leek mij wel wat, dat ze daarom bleef, omdat ze verder niemand had.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Oh guys, kan mijn vrouw misschien ooit een brand overleefd hebben ofzo (waarbij haar familie omkwam) en dat ze toen is gevlucht, in paniek helemaal raar (haha, sorry, ben bagger in beschrijven) en zo terecht kwam bij de gang? Dat ze haar opvingen ofzo en dat ze zich daar niks meer van kan herinneren?

    Ik zat een beetje te brainstormen en te spelen met geheugenverlies (helemaal, of slechts een bepaald moment in haar leven) en dit schoot me te binnen. Het leek mij wel wat, dat ze daarom bleef, omdat ze verder niemand had.


    Ik vind het goed hoor :]


    El Diablo.