• Sinds kort heb ik een PS3 in de aanbieding gekocht en heb daarbij de game 'the Last of Us' aangeschaft. Het spel is alleen voor de gevorderde gamer - waar ik pas later achterkwam - dus ik zit me dood te ergeren aan mijn eigen onhandige geklungel met die controller.
    Nu wil ik graag weten of jullie games kennen die fantasy, een nieuwe wereld en wat actie bevatten, maar wel te doen zijn voor een newbie als ik. :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Volgens mij is geen enkele game voor alleen gevorderde, het is alleen gewoon even wennen, maar je wordt heus wel beter in games die van de eerste keren niet zo goed lukken.

    Ik kan trouwens niet meteen op games komen ..


    16 - 09 - '17

    Overlord?


    Your make-up is terrible

    De Harry Potter spellen, ahaha, nee, geen idee eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De controller is gewoon een kwestie van wennen.

    Gylani schreef:
    Volgens mij is geen enkele game voor alleen gevorderde, het is alleen gewoon even wennen, maar je wordt heus wel beter in games die van de eerste keren niet zo goed lukken.

    Ik kan trouwens niet meteen op games komen ..

    Ik hoop het maar. :') Nu heb ik ook nog maar sinds drie dagen de PS3 binnen, maar goed.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh, ik zou zo graag The Last of Us spelen.

    Zelf heb ik nog niet echt met fantasy games gespeeld, buiten Harry Potter dan.


    Take me to wonderland

    De Beyond spellen zijn ontzettend gaaf, geen vechten - maar meer keuzes maken en het leven van een personage leiden, het is echt awesum.


    Als je in de Naughty Dog erea wil blijven kun je Uncharted proberen maar zal wel ongeveer op het niveau van Lou zitten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Voor ps3?

    Skyrim
    Heavy Rain
    Uncharted serie
    God of War serie
    Assassins creed serie
    GTA
    Just Cause 2
    Infamous serie
    Batman trilogie
    Oh, en Terraria (5 euro op PSN store op dit moment) is ook erg cewl

    Geef een genre wat je leuk vind en dan word het wat makkelijker meedenken :P

    Mijn tip zou zijn om Heavy Rain te halen en daarmee te beginnen. Dit omdat Heavy Rain meer een soort interactief verhaal/film is dan een echt spel (Doch een zeer goeie) die alle knopjes op je controller gebruikt waardoor je kunt wennen aan de controller en een cewl spel kunt spelen.

    En natuurlijk de gouden tip: Nooit spellen kopen op de PSN store als ze ook in de winkel verkrijgbaar zijn. PSN Store is duuur.
    Wat is je PSN naam? 8D

    Platinum tip: PSN plus is erg handig. Je krijgt er maandelijks 2 gratis spellen bij die je houdt zolang je psn plus hebt en meestal zijn het behoorlijk goeie spellen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 10:27 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    LotR spellen?
    Weet alleen niet in hoeverre ze verkrijgbaar zijn voor PS3.


    Stenenlikker

    CoD en dan Black Ops 2, met die zombies, die is echt geweldig! Daar kun je echt eraan wennen ook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Skyrim inderdaad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elder Scrolls IV: Oblivion. Serieus, een geweldige game. Hij wordt overschaduwt door Skyrim, maar hij is echt heel goed en goedkoper.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 11:47 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik speel nooit op de PS3 maar ik vond Assasins Creed (multiplayer) na enkele rondjes toch wel redelijk te doen!=) Ik denk dus ook dat singleplayer ook wel te doen zou moeten zijn.


    You were born original, don't die as a copy.

    Heavy Rain. <3333 Daarnaast is de Assassins Creed-serie ook ontzettend goed. En ik ben zelf helemaal weg van Bioshock Infinite.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''