• Sinds kort heb ik een PS3 in de aanbieding gekocht en heb daarbij de game 'the Last of Us' aangeschaft. Het spel is alleen voor de gevorderde gamer - waar ik pas later achterkwam - dus ik zit me dood te ergeren aan mijn eigen onhandige geklungel met die controller.
    Nu wil ik graag weten of jullie games kennen die fantasy, een nieuwe wereld en wat actie bevatten, maar wel te doen zijn voor een newbie als ik. :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wauw, ik denk dat ik voorlopig wel even vooruit kan met al deze games. :'D Echt bedankt voor je research, haha. I appreciate it!
    Ik heb op Bol.com ook veel games bekeken, maar de reviews van de gamers zijn natuurlijk het belangrijkst. :')


    Ach, je kan natuurlijk ook rondkijken op bol.com en gewoon de titel hier plaatsen als je iets interessants ziet, er is meestal wel iemand die ze gespeeld heeft (Ikke 8D)

    Verdere tips: www.budgetgaming.nl geeft voor iedere game aan in welke webshops ze te krijgen zijn en voor welke prijs. De meeste webshops zijn ook goedkoper dan bol.com. Er staan ook shopreviews op budgetgaming en het gemiddelde cijfer van de winkel staat naast de prijs als je kijkt bij een game, dus je kunt dan niet alleen zien in welke webshop een spel het goedkoopst is maar ook of het een betrouwbare winkel is.

    Ook interessant: www.metacritic.com is een site die alle reviews verzameld en linkd én een gemiddeld cijfers daaruit berekent. Een nuttig iets om op zoek te gaan naar spellen die goed ontvangen zijn, hoewel je ook niet teveel waarde moet hechten aan reviews.


    quidquid excusatio prandium pro

    Final fantasy ^^

    Ik heb geen idee of het er ook voor de ps3 is, maar Gears Of War is echt een goed spel. Ook RainbowSix Vegas 2 is een goed spel en Splinter cell blacklist idem.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    Ik heb geen idee of het er ook voor de ps3 is, maar Gears Of War is echt een goed spel. Ook RainbowSix Vegas 2 is een goed spel en Splinter cell blacklist idem.


    Gears of War is Xbox exclusive :P De andere twee zijn wel op ps3.

    Is blacklist echt goed? Double agent was meh en conviction... dat was geen splinter cell 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro