• Sinds kort heb ik een PS3 in de aanbieding gekocht en heb daarbij de game 'the Last of Us' aangeschaft. Het spel is alleen voor de gevorderde gamer - waar ik pas later achterkwam - dus ik zit me dood te ergeren aan mijn eigen onhandige geklungel met die controller.
    Nu wil ik graag weten of jullie games kennen die fantasy, een nieuwe wereld en wat actie bevatten, maar wel te doen zijn voor een newbie als ik. :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heavy rain?
    Assasins Creed?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Beyond: Two Souls is echt een prachtige game!


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Forsythia schreef:
    Beyond: Two Souls is echt een prachtige game!


    Hm, is ie goed? Ik heb gehoord dat ie best wel meh was :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Voor ps3?

    Skyrim
    Heavy Rain
    Uncharted serie
    God of War serie
    Assassins creed serie
    GTA
    Just Cause 2
    Infamous serie
    Batman trilogie
    Oh, en Terraria (5 euro op PSN store op dit moment) is ook erg cewl

    Geef een genre wat je leuk vind en dan word het wat makkelijker meedenken :P

    Mijn tip zou zijn om Heavy Rain te halen en daarmee te beginnen. Dit omdat Heavy Rain meer een soort interactief verhaal/film is dan een echt spel (Doch een zeer goeie) die alle knopjes op je controller gebruikt waardoor je kunt wennen aan de controller en een cewl spel kunt spelen.

    En natuurlijk de gouden tip: Nooit spellen kopen op de PSN store als ze ook in de winkel verkrijgbaar zijn. PSN Store is duuur.
    Wat is je PSN naam? 8D

    Platinum tip: PSN plus is erg handig. Je krijgt er maandelijks 2 gratis spellen bij die je houdt zolang je psn plus hebt en meestal zijn het behoorlijk goeie spellen.


    Die zijn echt te moeilijk dan als ze niet eens The Last of Us kan spelen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Heavy Rain en Beyond Two Souls zijn dan wel goed voor je.
    Het zijn meer films dan games eigelijk. Je moet alleen simpele knoppen indrukken en af en toe gewoon lopen met je karakter.
    Little Big Planet.
    Lair.

    Ja.. Ik kan zoveel leuke games opnoemen, maar die zijn dan te moeilijk :') Zoals Uncharted, makers van Last of Us. InFamous, Assassins Creed etc. Als je 't bij simpel wilt houden kom je echt uit bij alleen maar kut games.. Of iig games waar je weinig van hoort.

    Miss is Tomb Raider nog wat voor jou.. En anders Lord of the Rings, Marvel Ultimate Alliance enzo. idk
    Maar ik raad je echt Uncharted, Assassins creed, InFamous, Red Dead Redemption enzo aan maar die zijn dan te moeilijk, sadly.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 23:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Okammy schreef:
    (...)

    Hm, is ie goed? Ik heb gehoord dat ie best wel meh was :C
    Ja, hij was echt mooi. Je moet er maar van houden. Maar het verhaal enzo is echt nice.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heavy rain, Red dead redemption, The walking dead, Mortal Combat ;3


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Rivaille schreef:
    Heavy Rain en Beyond Two Souls zijn dan wel goed voor je.
    Het zijn meer films dan games eigelijk. Je moet alleen simpele knoppen indrukken en af en toe gewoon lopen met je karakter.
    Little Big Planet.
    Lair.

    Ja.. Ik kan zoveel leuke games opnoemen, maar die zijn dan te moeilijk :') Zoals Uncharted, makers van Last of Us. InFamous, Assassins Creed etc. Als je 't bij simpel wilt houden kom je echt uit bij alleen maar kut games.. Of iig games waar je weinig van hoort.

    Miss is Tomb Raider nog wat voor jou.. En anders Lord of the Rings, Marvel Ultimate Alliance enzo. idk
    Maar ik raad je echt Uncharted, Assassins creed, InFamous, Red Dead Redemption enzo aan maar die zijn dan te moeilijk, sadly.

    Het gaat nu al een stuk beter dan eerst, gelukkig. Ik ben ook al op vijftig procent van de game zonder cheats, dat vind ik echt een wereldwonder. De controller was echt een kwestie van wennen, maar het gaat nu wel aardig smooth. Vooral dat schieten is leuk, hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vond Assassin's Creed absoluut niet moeilijk en ik faal echt keihard in gamen.
    Je kunt ook 'The Walking Dead' proberen. Dat is ook een verhaal waarin je af en toe op een knopje moet drukken ^^


    I am an idiot, I move.

    Rivaille schreef:
    (...)

    Die zijn echt te moeilijk dan als ze niet eens The Last of Us kan spelen :')


    Psh, het duurt niet zo heel lang voor je over de paniekfase heen bent. Mijn zusje was na twee weken verslaafd aan oblivion en zij was 12 :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het gaat nu al een stuk beter dan eerst, gelukkig. Ik ben ook al op vijftig procent van de game zonder cheats, dat vind ik echt een wereldwonder. De controller was echt een kwestie van wennen, maar het gaat nu wel aardig smooth. Vooral dat schieten is leuk, hehe.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het gaat nu al een stuk beter dan eerst, gelukkig. Ik ben ook al op vijftig procent van de game zonder cheats, dat vind ik echt een wereldwonder. De controller was echt een kwestie van wennen, maar het gaat nu wel aardig smooth. Vooral dat schieten is leuk, hehe.
    Mooi, dan kun je de rest van alle goeie games ook spelen (: Als je The Last of Us echt vet vind moet je Uncharted spelen! Er zijn nu 3 delen van en er komt nog een 4e. Echt een hele mooie game. Het gaat over de geschiedenis, geheime schatten etc simpel gezegt. Met schieten en puzzels, blabla.

    In InFamous speel je een man met elektrische krachten, zijn 2 delen van. De effecten zijn erg vet en het verhaal ook wel. Ik herinner me het verhaal alleen nog maar van deel 2 en dat was dat je een gigantisch monster moet verslaan.

    Assassin's Creed zijn al zoveel delen van.. Ik heb ze allemaal maar heb geen zin om uit bed te komen en ze te gaan tellen haha. Simpel gezegt, je speelt een huurmoordenaar. Deze games kunnen wel wat moeilijker zijn aangezien je in de laatste delen steeds meer wapens enzo krijgt.
    Bij deel 1 beginnen is natuurlijk wel raar... Want dat is echt de 1e game van de Ps3 volgens mij, samen met Uncharted 1 ook nog. En nog een paar.
    Geen fantasy.

    Red Dead Redemption is zoals GTA. Geen fantasy tho. Cowboy, missies doen, paard rijden etc. Mooi einde.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tomb Raider Underworld is ookal iets ouder, kun je ook proberen. En anders de allernieuwse Tomb Raider. Die heb ik gister gedownload en hij is wel oké.
    Uhm, ja shooters... Call of Duty/Black Ops, Battlefield, Medal of Honor.
    '
    God of War heb ik nooit gespeeld maar schijnt ook erg goed te zijn.
    Fall Out
    BioShock
    Batman serie.
    Resistance


    Pff.. Je kunt het ook makkelijk op internet vinden, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het gaat nu al een stuk beter dan eerst, gelukkig. Ik ben ook al op vijftig procent van de game zonder cheats, dat vind ik echt een wereldwonder. De controller was echt een kwestie van wennen, maar het gaat nu wel aardig smooth. Vooral dat schieten is leuk, hehe.


    Called it!


    quidquid excusatio prandium pro

    Rivaille schreef:
    (...)
    Assassin's Creed zijn al zoveel delen van.. Ik heb ze allemaal maar heb geen zin om uit bed te komen en ze te gaan tellen haha. Simpel gezegt, je speelt een huurmoordenaar. Deze games kunnen wel wat moeilijker zijn aangezien je in de laatste delen steeds meer wapens enzo krijgt.
    Bij deel 1 beginnen is natuurlijk wel raar... Want dat is echt de 1e game van de Ps3 volgens mij, samen met Uncharted 1 ook nog. En nog een paar.
    Geen fantasy.

    Red Dead Redemption is zoals GTA. Geen fantasy tho. Cowboy, missies doen, paard rijden etc. Mooi einde.


    RDR ftw!

    Assassins creed is wat ingewikkelder. Er zijn maar een paar delen echt goed van (AC 2, Brotherhood, en AC4. AC 1 en AC3 waren meh, AC: Revelations was echt slecht. Dat is de enige die ik niet uit heb gespeeld) en het verhaal is vaag en buitengewoon slecht(plot holes, weirdness). Verder staat AC4 wat los van de eerste spellen vanwege reasons. Afhankelijk van hoeveel waarde je hecht aan de eerdere spellen zou je ook gewoon het verhaal van de eerdere spellen kunnen lezen (En/of AC2 en brotherhood spelen en de rest alleen lezen) en dan gelijk beginnen aan AC4.


    quidquid excusatio prandium pro

    Rivaille schreef:
    Tomb Raider Underworld is ookal iets ouder, kun je ook proberen. En anders de allernieuwse Tomb Raider. Die heb ik gister gedownload en hij is wel oké.
    Uhm, ja shooters... Call of Duty/Black Ops, Battlefield, Medal of Honor.
    '
    God of War heb ik nooit gespeeld maar schijnt ook erg goed te zijn.
    Fall Out
    BioShock
    Batman serie.
    Resistance


    Pff.. Je kunt het ook makkelijk op internet vinden, haha.

    Wauw, ik denk dat ik voorlopig wel even vooruit kan met al deze games. :'D Echt bedankt voor je research, haha. I appreciate it!
    Ik heb op Bol.com ook veel games bekeken, maar de reviews van de gamers zijn natuurlijk het belangrijkst. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"