• Ik moet een goede foto hebben voor een hoofdpersonage, ik ben net met een nieuw verhaal begonnen maar ik heb nog niet echt een idee hoe ik wil dat ze eruit ziet.
    In mijn hoofd heeft ze bruin haar en blauwe ogen, maar het kan ook iets anders zijn. Ik wil graag een wat onbekender persoon, niet dat iedereen met die foto's loopt, zeg maar.
    Het personage is een 21-jarige Rechten student (op één na laatste jaar) die om haar studie te betalen in een pub werkt, ze is erg streng opgevoed en komt uit Noord-Engeland. Ze is een timide, verlegen meisje wat snel zenuwachtig is. Ze is verhuist om te studeren en is in die tijd uit haar schulp gekropen, ze is nog wat terughoudend maar zodra iemand haar kent is ze een warm, lief persoon. Ook kan ze af en toe een beetje gek en speels zijn en heeft ze af en toe jongensachtige trekjes als het om gamen gaat.

    Iemand een idee? :C


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn laptop heeft laatst al mijn personages opgeslokt... Maar ik zal even voor je zoeken!


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Mijn laptop heeft laatst al mijn personages opgeslokt... Maar ik zal even voor je zoeken!


    Thank you! Ik ben zelf ook al twee dagen aan het zoeken, en ik word echt een beetje hopeloos...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Geen flauw idee wie het allemaal zijn, maar misschien is dit wat?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb niet echt iets kunnen vinden. Ik heb alleen deze, maar dat is wel weer de model-like kant van de blauwe-ogen-en-bruin-haar-meisjes:



    Searching heavens for another earth

    Gibbs schreef:
    Geen flauw idee wie het allemaal zijn, maar misschien is dit wat?



    Ik heb inderdaad aan Emily Rudd zitten denken, maar op de één of andere manier past ze niet of zo? I don't know, but thank you, ik ga eens naar die andere kijken! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3






    Is dit ongeveer wat je wil want ik heb nog andere op mijn laptop staan.


    Physics is awesome

    Musai schreef:






    Is dit ongeveer wat je wil want ik heb nog andere op mijn laptop staan.


    Ja zoiets! Dat je gewoon duidelijk het gezicht ziet en zo!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Misschien Jessica De Gouw?






    Chaos is a ladder.







    Is dit iets?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja zoiets! Dat je gewoon duidelijk het gezicht ziet en zo!


    Oké, dan heb ik er nog een paar op mijn laptop.





    Physics is awesome

    xVixncxiex schreef:







    Is dit iets?


    Die eerste zie ik de laatste tijd steeds vaker. Maar het is wel een hele mooie foto.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Die eerste zie ik de laatste tijd steeds vaker. Maar het is wel een hele mooie foto.


    Emily Rudd is ook een heel mooi meisje, en haar had ik al eerder in m'n hoofd, maar ze is net iets té onschuldig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zit hier misschien wat tussen?






    You were born original, don't die as a copy.

    Valentino schreef:
    (...)

    Emily Rudd is ook een heel mooi meisje, en haar had ik al eerder in m'n hoofd, maar ze is net iets té onschuldig.


    oh ik wist niet dat dat emily rudd was hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly








    Hier nog één van haar.




    url=http://furtivelungs.deviantart.com/]Meer van haar.[/url

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 nov 2013 - 23:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.