• De stelling van deze week luidt:
    Mensen moeten niet reageren op dingen waar ze geen verstand van hebben.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Square schreef:
    Haha, nee, oneens. Het zou wel heel stil worden in de wereld als niemand opeens nog iets zei over dingen waar ze geen verstand van hebben. (cat)

    Als we deze regel zouden invoeren zou ongeveer 3/4 van heel Nederland zijn Stemrecht moeten inleveren. Ik vind het persoonlijk een prima idee hoor, maar we moeten toch realistisch blijven.

    Dit doet me zo denken aan die voetbalstelling van pakweg twee/drie weken geleden.. :'D


    ars moriendi

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Hohenheim schreef:
    Met reageren is niks mis, maar ik vind niet dat je er dan een geldige mening over kan hebben of iemand advies zou moeten geven e.d., want dat is dan allemaal niet betrouwbaar. Maar is is niet erg als je vragen hebt of zo. Dus het gesprek joinen hoef niet meteen verkeerd te zijn, als je geen verstand hebt van het onderwerp.



    This.


    You dare to gaze upon me?

    Patholoog schreef:
    Hard, maar mee eens.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Prefect schreef:
    Als we deze regel zouden invoeren zou ongeveer 3/4 van heel Nederland zijn Stemrecht moeten inleveren. Ik vind het persoonlijk een prima idee hoor, maar we moeten toch realistisch blijven.


    Chaos is a ladder.

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.

    Dat hangt volledig van de situatie af en van de manier waarop er gereageerd wordt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Beter zwijgen en dom lijken dan te spreken (schrijven in dit geval) en het te bewijzen.

    Haha, leuke stelling (:
    Sommige mensen zouden er inderdaad beter aan doen om gewoon af en toe wat vaker hun mond te houden, maar ik denk eigenlijk dat het verder vooral van de situatie afhangt.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Oneens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facts schreef:
    Dat hangt volledig van de situatie af en van de manier waarop er gereageerd wordt.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Avarosa schreef:
    Eens, vaak zie ik zelf op stellingen hier van die antwoorden die echt nergens op slaan omdat er gewoon niet genoeg over het onderwerp gekend is. Dan maken die mensen hen eerder belachelijk dan dat ze een goeie input geven.
    Als je extra uitleg over het onderwerp vraagt is dat wel iets anders, want dan toon je interesse en kan je er iets van leren, maar je mening geven als je er niks van kent, nee dat doe je beter niet.

    +
    Prefect schreef:
    Als we deze regel zouden invoeren zou ongeveer 3/4 van heel Nederland zijn Stemrecht moeten inleveren. Ik vind het persoonlijk een prima idee hoor, maar we moeten toch realistisch blijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eens *-*


    i put the fun in funeral