• De stelling van deze week luidt:
    Mensen moeten niet reageren op dingen waar ze geen verstand van hebben.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens. Ligt eraan met wat en wie weet brengt het wel ander licht aan de zaak.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dan kan beter iedereen z'n mond houden. Uiteindelijk weten we allemaal nergens wat van.


    Ik ben een blaadje in de wind, kijk hoe ik zweef...

    Helemaal mee eens.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 19:59 ]


    True friends stab you in the front.

    Oneens! Iedereen mag zijn mening uiten! Maar doe niet alsof je er verstand van hebt. Wees eerlijk dat is het beste.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Oneens. Van mij mag iedereen reageren, zolang ze maar niet boos worden als ze verbeterd worden door mensen die er wel iets over weten.


    Valar Morghulis.

    Ik heb daar niet echt een mening over. Mensen blijven dat toch wel doen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, je mag best je mening ergens over geven, of proberen te helpen. Ookal is het in sommige omstandigheden erg onnodig.

    Eens, dat ze eerst maar even iets gaan lezen, anders krijg je toch geen zinnige input.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Helemaal mee eens want mensen weten soms daarom niet wat hun grenzen zijn.


    Save your advice cause i won't hear, you might be right but i don't care

    Ik weet nog die stelling over dat bezuinigingen dat de economie alleen maar meer verpestte en ik heb me toen wel flink geërgerd aan mensen. Ze wisten er niks van af, maar wat ik nog het vervelendst vond is dat er helemaal niet gekeken werd naar tegenargumenten waardoor veel mensen hun zegje deden terwijl dat allang ontkracht was. Oneens of eens geen idee verder. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Prefect schreef:
    Als we deze regel zouden invoeren zou ongeveer 3/4 van heel Nederland zijn Stemrecht moeten inleveren. Ik vind het persoonlijk een prima idee hoor, maar we moeten toch realistisch blijven.

    Avarosa schreef:
    Eens, vaak zie ik zelf op stellingen hier van die antwoorden die echt nergens op slaan omdat er gewoon niet genoeg over het onderwerp gekend is. Dan maken die mensen hen eerder belachelijk dan dat ze een goeie input geven.
    Als je extra uitleg over het onderwerp vraagt is dat wel iets anders, want dan toon je interesse en kan je er iets van leren, maar je mening geven als je er niks van kent, nee dat doe je beter niet.

    Helemaal mee eens (:


    I am an idiot, I move.

    Oneens. Vaak is het ook een kwestie van interpretatie, niet alleen of je er nou wel of geen verstand van hebt. Bovendien vind ik dat iedereen naar zijn eigen waarheid zijn mening moet kunnen geven. En kritiek omdat iemand even iets niet weet vind ik hierbij dan ook niet nodig.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Waarom niet? Je kunt mensen niet het recht afnemen ergen op te mogen reageren. Oneens dus. Ik vond deze reactie trouwens wel sterk:

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.

    Simpelweg omdat ik dat echt strontirritant vind (krul)


    Tijd voor koffie.