• Heuj, ik wil graag films kijken via noobroom.com, maar je hebt een account nodig én om die te kunnen maken, moet iemand je inviten..

    Anyone? :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet iemand je inviten?
    Slecht.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Moet iemand je inviten?
    Slecht.


    Music is life :)

    Scorpia schreef:
    Moet iemand je inviten?
    Slecht.


    Ja, anders komen er glitches oid :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maak een nep Hotmail account aan die je uitnodigt?

    Imagines schreef:
    Maak een nep Hotmail account aan die je uitnodigt?


    Beetje lastig, aangezien die ook uitgenodigd moet worden :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat een vreselijke manier om een account aan te maken. Ik zou niet eens meer een account willen op die site.


    Take me to wonderland

    Hij heeftfilms in hd zonder dat ik hoef te downloaden :') ik wil het gewoon, heeft er dan echt niemand een account daar?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet je dan ook registreren? Je mag de mijne wel gebruiken, deze doe ik altijd voor spelletjes (ik heb natuurlijk ook nog een gewone mail ;) )

    Xxx

    (mod: voor privacy, email-adres verwijderd)

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2013 - 18:00 ]

    Laconiek schreef:
    Moet je dan ook registreren? Je mag de mijne wel gebruiken, deze doe ik altijd voor spelletjes (ik heb natuurlijk ook nog een gewone mail ;) )

    Xxx

    (mod: voor privacy, email-adres verwijderd)


    Ook goed, hoewel het me niet veel kan bieten. Ik word toch al gespamd door facebook berichtjes dus tja xD
    Maar goed, back to the point. Mocht je nog een email nodig hebben, stuur me ff een pb ;)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 18:09 ]

    Ubiquitous schreef:
    Hij heeftfilms in hd zonder dat ik hoef te downloaden :') ik wil het gewoon, heeft er dan echt niemand een account daar?

    Daar gebruik ik vodly.to voor. :')


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    (...)
    Daar gebruik ik vodly.to voor. :')


    Daar moet je ook downloaden ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Daar moet je ook downloaden ;p


    Wat? Ik moet niks downloaden. :')


    Take me to wonderland

    http://www.watchfreemovies.ch gebruik ik altijd , je moet altijd wel heel veel dingen weg klikken enzo, maar de kwaliteit is over het algemeen gewoon goed.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 18:51 ]

    Een vriend van me heeft zijn account + wachtwoord met me gedeeld hehe.


    i put the fun in funeral

    Ik heb rond gekeken voor je, maar heb geen invites kunnen vinden. Je zou het misschien aan deze persoon kunnen vragen:
    http://freenuts.com/a-noobroom-invite-for-you/


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.