• Hallo iedereen!
    Ik zoek 1, maximaal 2 nieuwe stories. Waar moeten dezen aan voldoen?

    - OP enkel als het origineel is
    - Géén 1D, dat lees ik nu eenmaal niet. Behalve als je zò zeker bent van jezelf dat het een fantastisch verhaal is, maar 99,9 procent kans dat ik 'm niet lees.
    - Géén JB
    - Géén TH
    - Harry Potter, Hunger Games, Narnia, Star Trek, Lord of the Rings mag
    - Voor andere fanfiction mag je altijd proberen
    - Niet alreeds teveel hoofdstukjes
    - Geen 16+
    - Hoofdstukken van minder dan 500 woorden
    - Originaliteit

    Ik beloof niet dat ik alles ga lezen, ik ga wel alles eens bekijken of ik het interessant vind.
    Omdat dit niet met het forum, maar met stories te maken heeft, sta ik mezelf toe een bericht te posten op het forum hierrond

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 15:03 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahahah. Ik moest lachen om je eisen. Maar mijn 1D verhalen zijn origineel :Y)
    Anyway, op mijn profiel kan je een paar OP vinden. (:


    -

    Lees je Twilight gerelateerde stories? :x


    :)

    Ik heb een Harry Potter verhaal: Blythe.




    Blythe Richele is een vijftien jarige leerling op Hogwarts. Ze zit in haar vijfde leerjaar en is ingedeeld bij Slytherin. Aan het begin van het schooljaar gaat Blythe rustig door haar leven heen. Algauw krijgt ze te horen dat Harry Potter samen spant tegen Professor Umbridge met Dumbledore's Army. Blythe's beste vriendin verspreekt zich hierover en meteen komt Draco Malfoy het te weten. Hij dwingt Blythe en Sylver om samen met hun vriend Valentiné te infiltreren in Potter's nieuwe groep. Hoewel Blythe geen problemen wil, doet ze het toch. Op die manier spelen ze informatie door aan Malfoy en zijn volgers. Langzaam komt het drietal verstrikt in een web van leugens en komen ze plots dichter bij mensen die ze liever nooit ontmoet hadden.


    "Courage is being scared to death and saddling up anyway."

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 17:36 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking





    ,,Blijf bij me!'' riep hij. De stem klonk hees en de echo was duidelijk te horen in de grot.
    ,,Waar ben je?'' had ik uitgeroepen. Een antwoord had ik echter niet gekregen.



    ,,Follow me,'' las ik binnensmonds.
    De vlinders begonnen opeens heel opvallend te bewegen, wat mijn aandacht trok. In de lucht hadden ze alweer letters gemaakt.
    ,,Your father.''



    ,,Je hebt het gevonden,'' grijnsde hij.
    Ik fronste. ,,Wat?''
    In plaats daarop antwoord te geven, had hij het over iets anders. ,,De vlinders hebben goed hun werk gedaan,'' zei hij alleen maar.
    Wat had dit te betekenen?








    Ze was een nogal rustig type; de zestienjarige Jeannette Aria Butterfly. Jeannette woonde alleen met haar moeder thuis, omdat haar vader
    overleden was. Ze had het superfijn, totdat ze verhuisde naar een nieuwe wijk. Een wijk die ze niet geheel vertrouwde. De opvang waar ze heen ging, zat vol kinderen die nogal ervan hielden om Jeannette continu te stressen en te pesten.
    Na school moest ze naar een opvang omdat haar moeder de buurt te gevaarlijk vond. Eerst snapte ze dit niet, maar toen ze te maken kreeg met de zeventienjarige Chall McJohn - vanwege een rare internet-ontmoeting -, een nogal charmante flirt, leek het alsof haar leven ondersteboven werd gezet.
    Ze begon een ondergrondse grot, vol schedels van mensen die echt hadden geleefd, leren kennen.
    Jeannette kreeg te maken met de schedel van haar vader en ontdekte daarna wie Chall pas echt was.



    Some people are art and do art at the same time

    Givens schreef:
    Lees je Twilight gerelateerde stories? :x


    Normaal gezien niet, maar ik wil 'm eens proberen ^^
    Ik zal bij de rest deze week eens kijken (vanwege examens, heb ik niet vet veel tijd)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    hmm ik heb 1 OP samen met een co-auteur op mn profiel staan en ik ben bezig met een nieuwe OP story maar die komt past op kerstavond online haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    URL=http://www.quizlet.nl/stories/116324/sons-of-war/]Sons of war[/URL]



    2 prinsen

    1 noodlot



    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?


    Dit verhaal heeft nog niet zoveel hoofdstukken, maar voldoet aan al je eisen. Ik heb eerlijk gezegd weinig tijd om eraan te werken, maar een nieuwe lezer zou me zeker motiveren. Op mijn profiel staat nog een verhaal dat aan je eisen voldoet, maar die is al wel afgelopen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hwin schreef:
    (...)

    Normaal gezien niet, maar ik wil 'm eens proberen ^^
    Ik zal bij de rest deze week eens kijken (vanwege examens, heb ik niet vet veel tijd)

    Wel.. Let's give it a try then. -> Voor dit verhaal hoef je geen Twilight gelezen te hebben.



    The Short Second Life of Diego.



    The story of a young man who lost his brother, became a vampire and found the love of his life.

    But did she find hers too?









    Started at 6'12'2012 ||
    Based on The Short Second Life of Bree Tanner and the Twilight Saga by Stephenie Meyer ||
    Written and spoken in Dutch ||
    ©Givens ||

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 20:57 ]


    :)

    Hopelijk heb ik wat voor je. (:



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kiss from a Rose Deze story is niet van mij, maar ik vind 'm prachtig. De story is al afgelopen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 15:45 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben op een idee gekomen voor een nieuw verhaal, en ik ga hem waarschijnlijk deze maand beginnen.
    Ik zelf vind hem origineel, maar dat kunnen de lezers zelf beoordelen vind ik. Het is een OP.
    Als je vast een preview wil zien, stuur me maar een pb'tje ofzo ^^

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 17:24 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician






    cover by Facts, klik op cover voor grotere beeld
    a Hogwarts story || Riddle story
    ''there is a lot more weird things about me. a lot more than i expected..''




    ‘waar zijn je ouders?’ vroeg de jongen tegen over me.
    Ik kreeg bij die vraag kramp in mijn onderbuik.
    Zijn ogen twinkelde eigenaardig naar mijn richting terwijl hij geduldig op mijn antwoord wachtte.
    ‘die zijn er niet’ antwoordde ik kil.
    ‘waar zijn ze?’ vroeg hij door.
    Ik perste mijn lippen op elkaar en schudde benauwt mijn hoofd.
    ‘gaat je niets aan’ zij ik simpel. Ik hield het niet meer vol.
    Met een ruk draaide ik me om en zette haastig mijn eerste stappen om weg te gaan.
    Maar de jongen greep me bij mijn pols vast waardoor ik wel moest gaan stoppen.
    ‘wie ben jij?’ vroeg hij duister.
    Ik haalde diep adem. Ik overwoog om me om te gaan draaien en in zijn ogen te gaan kijken. Dus bleef ik zo staan,
    met mijn rug naar hem toe gekeerd.
    ‘we spelen hier geen 20 vragen, laat me gewoon met rust..’ mompelde ik vel.
    Ik kreeg al gauw kippenvel toen hij een stapje naar achteren deed. Ik heb een eigenaardige gevoel over dat de jongen weet wat
    er met me is gebeurd, en wie ik eigenlijk echt ben.
    ‘ik wil je alleen helpen,’ fluisterde hij.
    Zachtjes sloot ik mijn ogen en wachtte af.
    ‘ik ben James Potter, zoon van Harry Potter..’ vertelde hij wat zachtaardiger.
    ‘’hij moest dit niet doen,’’ dacht ik gespannen.
    ‘’waar ben ik beland..’’ fluisterde ik keer op keer in mezelf.
    ‘en je naam?’ vroeg James aan me.
    Ik draaide me met een ruk om waardoor mijn bloedrode ogen zichtbaar werden.
    ‘Julia,’
    Eventjes bleef ik stil. ik kon niet meer helder denken. Dit was verkeerd.
    ‘Julia Riddle’ fluisterde ik zachtjes.






    why are they so mean to me?






    de Harry Potter karakters
    zijn natuurlijk eigendom van
    J.K Rowling

    -Fantasy
    -Fanfiction
    -gedeeltelijk onbekende personen
    -Nederlandse en Engelse termen door elkaar
    -begonnen: 24-11-2013
    -geëindigd: _-_-_


















    [left]WARNING
    -ik activeer ongeveer 2, 3.. misschien wel 4, 5, kan ook 6, of 7 hoofdstukken per week (:


    KLIK


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••






    "I never believed people when they said how much it hurts to have your heart broken.
    Until it was me. Lying on my bedroom floor, with mascara running down my face.
    Gasping for air. Crying. I wish I could hug everyone who's hurting.
    Friends give us the courage to lift the blinds on our hearts.
    To open up and show what we generally keep hidden from the rest of the world.
    Someday, I hope my sadness will be replaced by something beautiful.
    The best thing we can do is go with our heart and hope it all goes well.
    Stand up for what is right, even if you stand alone."



    "True friends don't grow apart, even when they don't talk every day."


    "Friendship is not about who you've known the longest.
    It's about who walked into your life, said 'I'm here for you' and proved it."


    "I never ever thought I'd like you this much.
    And I never planned to have you on my mind this often."


    "It's like a best friend but more. It's the one person in the world who knows you better than anyone else.
    That someone who makes you a better person. No, actually they don't make you a better person.
    You do that by yourself, because they inspire you. A soulmate is someone you carry with you forever.
    It's one person who knew you, accepted you and believed in you before anyone else did or when no one else would.
    And no matter what happens, you'll always love them and nothing could ever change that."


    I just wanna see you smile again
    • Dit is een waargebeurd verhaal.
    Bijna alles wat ik er in zet zal dan ook daadwerkelijk echt gebeurd zijn.

    • Onbekende Personen
    • Bevat eenzaamheid en negatieve gedachten
    Start: wanneer Confusion's Lost afgelopen is
    • © Truster

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 13:42 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician