• “Perhaps there are those who are able to go about their lives unfettered by such concerns.
    But for those like us, our fate is to face the world as orphans,
    chasing through long years the shadows of vanished parents.
    There is nothing for it but to try and see through our missions to the end,
    as best we can,
    for until we do so,
    we will be permitted no calm.”


    Een groep jongeren, allen zijn wezen. Hun ouders hebben hun achtergelaten of zijn zelf overleden voordat het kind naar dit weeshuis werd gebracht. Natuurlijk kent ieder elkaar al, zijn misschien zelfs vrienden ondanks de moeilijkheden, of misschien wel in een relatie. Alleen wanneer het weeshuis wordt overgekocht door nieuwe eigenaren beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Genen worden aangewakkerd, mensen veranderen en niets is meer wat het lijkt.


    Meisjes:
    - gereserveerd door Child
    - gereserveerd door IrishBoss
    - gereserveerd door Composure
    - gereserveerd door xMeCrazyMofo
    - gereserveerd door Kendizzzzle

    Jongens:
    - gereserveerd door BlueTweety
    - gereserveerd door heyitsfleur
    - gereserveerd door BlackDust aka moi
    - gereserveerd door Maximesa
    - gereserveerd door Inermis

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:

    Rules:
    - er kunnen nog 9 anderen, naast mij, meedoen. (als we dat halen dan)
    - maximaal 2 personages p.p.
    - reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    - minimaal 150 woorden per stuk, als je dit te vaak niet haalt lig je uit de RPG.
    - wees aardig tegen elkaar.
    - geen ruzie dus.
    - wees realistisch tijdens het schrijven. (er mogen dan rare dingen gebeuren, maar er hoeft niet plots een atoombom te vallen)
    - remember love is not eternal. (;
    - ze zijn niet rijk, dus ik verwacht geen iPhone en die dingen
    - bestuur alleen je eigen personage. (vermoord elkaar niet plots)
    - je moet ABN schrijven.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het binnen de perken.
    - veranderingen aan je personage moet je doorgeven
    - vertel het ook wanneer je niet meer mee kan doen
    - het liefst gelijk aantal meisjes en jongens
    - desalniettemin I hope we have fun. :)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 18:08 ]


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    Mag ik een meisje?


    26 - 02 - '16

    Mag ik een meisje?

    Mag ik een meisje?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Imagines schreef:
    Mag ik een meisje?


    of course!

    Child schreef:
    Mag ik een meisje?


    yush yush ^^

    IrishBoss schreef:
    Mag ik een meisje?


    yup (:


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    Naam: Miranda Diana Lockwood
    Leeftijd: 17
    Karakter: Miranda is een meisje dat nogal in zichzelf is gekeerd. Ze praat niet zo veel en zeker niet over persoonlijke dingen. Ze houdt haar problemen negen van de tien keer voor zichzelf en heeft een gesloten karakter. Ze kan best wel vriendelijk zijn en een goed luisterend oor voor mensen. Ze vindt het echter moeilijk om haar grenzen aan te geven of eerlijk aan te geven dat ze iets lastig vindt. Ze kan zeer goed focussen op dingen, maar soms ook helemaal van de wereld zijn. Ze is nogal een dromer en reageert soms nogal traag op dingen.
    Uiterlijk:


    Familie: Miranda was de dochter van een meisje dat op zeer jonge leeftijd zwanger raakte. Het meisje wou geen abortus doen en besloot het maar naar het weeshuis te brengen. Er werd verder nooit meer iets van het meisje vernomen.
    Extra: Miranda kan zeer goed tekenen en schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 18:47 ]


    26 - 02 - '16

    nou kijk he als iedereen een meisje wilt. Laat ik dan maar een jongen doen yay


    "All things move and nothing remains still, and you cannot step twice into the same stream"

    BlueTweety schreef:
    nou kijk he als iedereen een meisje wilt. Laat ik dan maar een jongen doen yay


    dan zal ik je daarbij toevoegen ^^


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    BlackDust schreef:
    (...)

    dan zal ik je daarbij toevoegen ^^


    Thank you ^^


    "All things move and nothing remains still, and you cannot step twice into the same stream"

    Mag ik ook een meisje?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    jezus christus ik weet echt niet meer hoe quizlet werkt maar hallo ik wil meedoen, ik wil wel een jongen en een meisje maken en dan kijken we hoe het uitkomt?


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    xMeCrazyMofo schreef:
    Mag ik ook een meisje?


    of course

    heyitsfleur schreef:
    jezus christus ik weet echt niet meer hoe quizlet werkt maar hallo ik wil meedoen, ik wil wel een jongen en een meisje maken en dan kijken we hoe het uitkomt?


    ja ja natuurlijK!


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    woohoo

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 21:18 ]


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    Yo, ik wil graag een meisje (*˘︶˘*)


    "Fetch me something gay."

    Composure schreef:
    Yo, ik wil graag een meisje (*˘︶˘*)


    moet je even met heyitsfleur overleggen denk ik idk???


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    ik heb Q echt gemist oh wow (en schrijven ook)


    "Fetch me something gay."