• “Perhaps there are those who are able to go about their lives unfettered by such concerns.
    But for those like us, our fate is to face the world as orphans,
    chasing through long years the shadows of vanished parents.
    There is nothing for it but to try and see through our missions to the end,
    as best we can,
    for until we do so,
    we will be permitted no calm.”


    Een groep jongeren, allen zijn wezen. Hun ouders hebben hun achtergelaten of zijn zelf overleden voordat het kind naar dit weeshuis werd gebracht. Natuurlijk kent ieder elkaar al, zijn misschien zelfs vrienden ondanks de moeilijkheden, of misschien wel in een relatie. Alleen wanneer het weeshuis wordt overgekocht door nieuwe eigenaren beginnen er vreemde dingen te gebeuren. Genen worden aangewakkerd, mensen veranderen en niets is meer wat het lijkt.


    Meisjes:
    - gereserveerd door Child
    - gereserveerd door IrishBoss
    - gereserveerd door Composure
    - gereserveerd door xMeCrazyMofo
    - gereserveerd door Kendizzzzle

    Jongens:
    - gereserveerd door BlueTweety
    - gereserveerd door heyitsfleur
    - gereserveerd door BlackDust aka moi
    - gereserveerd door Maximesa
    - gereserveerd door Inermis

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:

    Rules:
    - er kunnen nog 9 anderen, naast mij, meedoen. (als we dat halen dan)
    - maximaal 2 personages p.p.
    - reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    - minimaal 150 woorden per stuk, als je dit te vaak niet haalt lig je uit de RPG.
    - wees aardig tegen elkaar.
    - geen ruzie dus.
    - wees realistisch tijdens het schrijven. (er mogen dan rare dingen gebeuren, maar er hoeft niet plots een atoombom te vallen)
    - remember love is not eternal. (;
    - ze zijn niet rijk, dus ik verwacht geen iPhone en die dingen
    - bestuur alleen je eigen personage. (vermoord elkaar niet plots)
    - je moet ABN schrijven.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het binnen de perken.
    - veranderingen aan je personage moet je doorgeven
    - vertel het ook wanneer je niet meer mee kan doen
    - het liefst gelijk aantal meisjes en jongens
    - desalniettemin I hope we have fun. :)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 18:08 ]


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    guy pleaze

    en hoe bedoel je "genen veranderen"?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Maximesa schreef:
    guy pleaze

    en hoe bedoel je "genen veranderen"?


    ik zal je er bij zetten, en dat kan je voornamelijk zelf bepalen. van het plotselinge veranderen van zijn/haar oogkleur of natuurlijke haarkleur tot kunnen veranderen in dieren of iemand kunnen bevriezen met je vingertoppen. Een beetje dat de genen die van vroeger uit zijn meegegeven aan de familie om je te beschermen eindelijk hun werk gaan doen. Maar je mag natuurlijk zelf weten wat je met die 'veranderde genen' gaat doen. c:


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    ik wil wel een jongen doen, dan kan Composure een meisje doen c:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 10:20 ]


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    heyitsfleur schreef:
    ik wil wel een jongen doen, dan kan Composure een meisje doen c:


    okay yay dankje! ik zal het even aanpassen dan (:


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."


    Naam: Zama ‘Nemo’ Charles
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze is rude tegen zowat iedereen, maar is tegelijkertijd heel erg makkelijk. Ze geeft niet veel om zichzelf, en doet alles wat slecht voor haar is. Spreidt haar benen maar al te graag als het haar iets oplevert (geld, bijvoorbeeld, maar ook eventjes een gevoel van eigenwaarde, het gevoel dat ze geliefd is), en ze staat daardoor ook bekend als een hoerig type. Kan op veel momenten haar emoties en gedachten uitzetten om iets voor elkaar te krijgen. Is vaak teruggetrokken, maar houdt van een feestje op z’n tijd. Is snel kwetsend zonder dat het haar iets kan schelen, maar als je tot haar doordringt is ze lief. Manipulatief, sluw en slim. Ze leest graag. Verslavingsgevoelig. Drinkt vaak stiekem, en is ook vaak dronken als ze iets met jongens doet. Heeft nog nooit een echte relatie gehad. Heeft het idee dat ze alleen maar goed is voor seks en gesprekken, of om een hekel aan te hebben. Sarcastisch. Ze doet alsof het haar niets doet wat mensen van haar vinden, maar diep vanbinnen geeft ze er wel om, en ze uit dat in een 'ik ben stom'-gedrag. Toch is ze te stubborn om te stoppen met alle self-destructive dingen, enkel en alleen omdat ze geniet van het goede gevoel dat ze er van krijgt. Muziek is haar grootste passie, luistert vooral naar pop punk, rock, indie en allerlei onbekende genres. Zingt zelf een klein beetje, maar alleen als ze alleen is. Heeft een laag zelfbeeld, ziet zichzelf al snel als minderwaardig, als kind/tiener mishandeld en misbruikt door moeder/vrienden of vriendjes van moeder.
    Uiterlijk: Witblond haar (met een donkerbruinige uitgroei) dat door al het bleken nogal dood is, olijfgroene ogen en een lichte huid. 1.69, slank en weinig rondingen/borsten/kont. Haar armen zijn bedekt met littekens, die ze niet graag laat zien maar die ze ook niet bedekt met kleren, hoogstens met concealer of foundation. De littekens zijn allemaal ongeveer een jaar oud, maar zo af en toe valt ze terug in haar oude gewoonte en er zitten dus ook verse tussen. Neuspiercing (ring). Dermals bij haar heupen. Tatoeage op haar voet, en eentje op haar dij, beide stiekem gezet. Eeuwig gekleed in bandshirts van rockbands, ziet er altijd uit alsof ze zomaar wat uit de kast heeft getrokken. Als ze een keer zwaar gedronken heeft zie je dat heel erg: ze ziet er meteen uit als een junk, met rode kringen om haar ogen. Ze is mooi, haar gezicht is mooi gevormd en al haar features zijn goed, maar ze doet er niet veel aan omdat ze zichzelf niet mooi vindt.




    Familie: Een buitenlandse, verslaafde moeder die haar ‘opliep’ na een onenightstand. Haar vader - een politieagent - is nooit in beeld geweest. Haar moeder was niet echt een ouder voor haar, en ze werd deels opgevoed door haar oma, die naast ze woonde. Toen haar oma overleed verloor Zama elke vorm van autoriteit die ze gewend was en sloeg ze helemaal door. Na haar zoveelste nacht op straat heeft haar moeder haar bij een weeshuis 'gedropt', omdat ze haar zoveelste nieuwe vriend belangrijker vond. Alle vriendjes van haar moeder waren fout, en daar heeft ze ook vaak mot mee gehad.
    Extra: Spreekt vloeiend Baskisch, de taal van het land van haar moeder. Gebruikt het vooral om in te schelden.
    Is geobsedeerd door crimeseries.

    “Do you know what my name means? It means burden. That’s the name my mother chose for me. But I made it Nemo, because that means nobody, and I’d rather be nobody than a burden.”

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 18:52 ]


    "Fetch me something gay."

    Zou ik een jongen kunnen reserveren?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kan ik nog een rol reserveren? Of zit het al vol? (:


    How far is far

    Inermis schreef:
    Zou ik een jongen kunnen reserveren?


    ik zal je er meteen aan toevoegen!


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    Naam: Matthew ‘Matt’ Jefferson
    Leeftijd: 16, 15 juli
    Karakter: Lachgraag, hyperactief en een beetje een clown, hij haalt ontzettend veel grappen uit. Extrovert, een mensenmens. Hij is goed in het opvrolijken van mensen en hen op hun gemak stellen als ze zich out of place voelen. Zorgzaam, door zijn kleine broertje, en trouw aan mensen. Zijn humor verbergt de rouw die hij nog steeds heeft om zijn ouders, hij kan het niet loslaten. Hij staat met beide benen op de grond en is nuchter, most of the time in ieder geval, want als hij al ooit drinkt dan drinkt hij veel. Ook is hij vrij lui.
    Uiterlijk: Getinte huid, donkerbruin bijna zwart haar, chocoladebruine ogen, lang (1.85m) en licht gespierd. Hij draagt veel bandshirts en shirts met "grappige uitspraken", beanies, jeans en vooral afgetrapte, oude, tweedehandse vans/allstars die hij draagt totdat de zool ervan af valt.
    Familie: Zijn ouders zijn overleden in een auto-ongeluk toen hij 5 jaar was, en hij en zijn broertje konden niet terecht bij familie, hij weet nog steeds niet waarom. Ook is het een nogal mysterieus ongeluk aangezien er geen lichamen zijn gevonden. Hij en zijn broertje zijn door hun achtertante naar het weeshuis gebracht. Zijn broertje, Will, is nu 12.
    Extra: Hij speelt en luistert graag naar muziek omdat het mensen verbindt, hij schrijft eigen liedjes en zingt. Hij heeft een ernstig ochtendhumeur, en heeft dus tegelijkertijd een caffeïne verslaving wat kan verklaren waarom hij de hele dag hyperactief is. Koffie maakt alles beter is één van zijn levensmotto's.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:01 ]


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Kendizzzzle schreef:
    Kan ik nog een rol reserveren? Of zit het al vol? (:


    op het moment is het vol, maar als iemand zijn karakter vergeet in te leveren binnen 48 uur worden ze verwijdert en komt er weer een plek vrij. Zal ik je anders een bericht sturen als er wat vrij komt?


    "After time adrift among open stars, along tides of light and through shoals of dust, I will return to where I began."

    Calum!!!!1!!! aw.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 17:47 ]


    "Fetch me something gay."

    BlackDust schreef:
    (...)

    op het moment is het vol, maar als iemand zijn karakter vergeet in te leveren binnen 48 uur worden ze verwijdert en komt er weer een plek vrij. Zal ik je anders een bericht sturen als er wat vrij komt?

    Ja graag, bedankt (:


    How far is far

    Ik heb mijn rol net afgemaakt. Als er nog dingen bij moeten hoor ik het wel.


    26 - 02 - '16

    ik heb hier echt heel veel zin in, guys. echt heel erg veel.


    "Fetch me something gay."

    Naam: Jonathan Lucas Drew Harrison
    Leeftijd: 17, 28 mei
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Jonathan is 1.85 lang. Zijn haar is donkerbruin en zit meestal vrij warrig. Zijn ogen zijn lichtbruin en hebben altijd wel iets vrolijks. Hij is vrij sterk en heeft gespierde armen en benen, maar geen sixpack. Hij hoeft dat ook absoluut niet. Zijn kledingstijl is vrij casual en meestal trekt hij ook gewoon aan wat hij het snelst kan pakken.
    Familie:
    Jonathan's moeder is weggegaan toen hij vijf jaar was. Ze zou een pakje sigaretten gaan halen en is nooit teruggekomen. Jonathan had in de tijd die zijn moeder bij hem was, totaal geen band met haar. Ze was niet alleen agressief, maar bedroog hun vader ook regelmatig. Jonathan's moeder heeft de naam Jonathan uitgekozen, hierom wil hij ook liever niet zo genoemd worden, hij stelt zich dan ook altijd voor als 'Drew'. Jonathan's vader was altijd weg en als hij er was, was hij of dronken of aan het ruziën met moeders. Jonathan heeft nog littekens van hoe zijn moeder hem behandelde. Toch is jonathan's vader twee maanden nadat zijn moeder was weggegaan ook weggegaan. Hij heeft Jonathan achtergelaten bij jonathan's oma. Jonathan had hier echter ook niet veel aan, aangezien zijn oma vond dat hij gestoord was en Jonathan voor twee jaar lang in een gesticht heeft laten wegstoppen. Toen Jonathan hieruit kwam op zijn achtste is hij naar het weeshuis gestuurd, aangezien zijn oma overleden was. Jonathan heeft dan misschien nooit liefde gekend, zijn tante hield wel van hem, die heeft dan ook geprobeerd om Jonathan zelfs te verzorgen voordat Jonathan 'permanent' bij zijn oma ging wonen. Maar zijn tante verloor de voogdij over hem toen zijn oma, zijn tante had aangeklaagd voor fraude.
    Extra: Jonathan heeft verschillende littekens van gevechten en zijn moeder, ook heeft hij medicijnen tegen zijn stoornis.

    -wordt nog afgemaakt-

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 22:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.