• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De eerste keer in mijn leven dat ik me zo rot voel op Sinterklaasavond. :c
    Jippie, dat ik dat nog mee mag maken.


    :)

    Hmm..


    26 - 02 - '16

    Huilen. Ik stapte verdomme in de verkeerde bus en toen kwam ik overal in Utrecht behalve waar ik moest zijn. Dus ik uitstappen bij een station waar ik nog nooit was geweest om daar de trein terug naar centraal te pakken...
    Gaat de trein niet, kom ik ondertussen in een hagelbui terecht...
    En nu ben ik eindelijk op weg naar huis. T.T
    En ik heb het zo koud. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pssssh. Fuck me, right?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:52 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    It was so beautiful ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Iemand vraagt je wat, jij geeft uitgebreid antwoord van het hoe en wat en vervolgens geen reactie terug terwijl het bericht wel is gelezen.
    Kijk, daar kan ik me dus de touwtyfus aan ergeren.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 19:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan rijmen en dichten
    zonder mijn kont op te lichten
    zowaar, zowaar, hier is niks van waar.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ja, godverdomme KLOOTZAK. Ik had toch met je afgesproken dat ik het later zou maken? Waarom sluit je dan het document af?
    Godverdomme, ik kan hier zó niet tegen. Asshole.


    Deep inside, I've never felt alive

    Parachutes schreef:
    Huilen. Ik stapte verdomme in de verkeerde bus en toen kwam ik overal in Utrecht behalve waar ik moest zijn. Dus ik uitstappen bij een station waar ik nog nooit was geweest om daar de trein terug naar centraal te pakken...
    Gaat de trein niet, kom ik ondertussen in een hagelbui terecht...
    En nu ben ik eindelijk op weg naar huis. T.T
    En ik heb het zo koud. T.T


    Ahww dat lijkt me zo kut..


    Huggie huggie ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben blij als het morgenavond is, dan zit ik tenminste in Duitsland.


    'Darling, just hold on'

    Ik wil je zo graag knuffelen nu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Suddenly you all care about him? Voor 'ie doodging was hij gewoon die knappe man met die blauwe ogen en blond haar uit Fast and the Furious. People only care when you're dead.


    The odds are néver in our favor.

    Hoe weerhoud ik mezelf van het eten van een volledige chocolade letter?


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    Hoe weerhoud ik mezelf van het eten van een volledige chocolade letter?


    Don't!


    Your make-up is terrible

    Vandaag ben ik één uurtje op school geweest en vijf uren onderweg geweest. Dit was niet cool.


    "Well, well. Look who we've got here!"