• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Okay, I didn't say anything.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als morgen aardrijkskunde uitvalt, heb ik geluk.
    Als morgen aardrijkskunde niet uitvalt, ben ik de zak.


    Searching heavens for another earth

    Pushing away was just easier.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Thank you for being here for me.


    :)

    Toetsweek is echt vreselijk als je ziek bent ._.

    Zo zo zo blij met deze notitie :D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Arme mama...ik zou echt nooit 4 liter laxeer middel willen drinken tussen 16.00 's middags en 7.00 de volgende ochtend... al moet ik dat wss wel doen als het echt zo erfelijk blijkt te zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Taiteilijan schreef:
    Als morgen aardrijkskunde uitvalt, heb ik geluk.
    Als morgen aardrijkskunde niet uitvalt, ben ik de zak.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Symmetry schreef:
    Hoe weerhoud ik mezelf van het eten van een volledige chocolade letter?

    With the will of fire!
    Yea. Sometimes it's difficult, aight, maar op een gegeven moment is het makkelijker om nee te zeggen :]. Heb nog geen pepernoot, speculaas of oliebol op tot nu :']. That should be a personal record.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cas schreef:
    (...)

    Don't!

    Hashirama schreef:
    (...)
    With the will of fire!
    Yea. Sometimes it's difficult, aight, maar op een gegeven moment is het makkelijker om nee te zeggen :]. Heb nog geen pepernoot, speculaas of oliebol op tot nu :']. That should be a personal record.


    I didn't eat it all, jeej. Mede dankzij jullie. xd Nee zeggen is eígenlijk heel makkelijk.


    You are beautiful, you are love.

    Zo maar douchen...


    Your make-up is terrible

    Misselijk -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Great, iedereen heeft opeens mijn zeer spectaculaire en elegante val gezien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mweh, iedereen is leuk Sinterklaas aan het vieren en ik moet wachten tot zaterdag :s


    'Darling, just hold on'

    Wauw nelson mandela overleden hij was een groot man... en een groot voorbeeld


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.