• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dan maar slapen hé. G'night and snurkze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shion schreef:
    (...)

    Ahww dat lijkt me zo kut..


    Huggie huggie ;d.


    Omg Yogi hug! ;D Dat maakt het sowieso weer een beetje beter, dankjeweeel! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien moet ik me ook maar eens zo gedragen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Laat ik maar eens gaan slapen. Ik heb me voorgenomen om morgen vroeger op te staan zodat ik mijn leerstof nog eens kan nakijken. Let's see if I can do this...


    Take me to wonderland

    Zuuuuuuucht kom ik oooit nog thuis?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    Zuuuuuuucht kom ik oooit nog thuis?

    Tfuck, waar ben je nu dan? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Tfuck, waar ben je nu dan? :')
    op dit moment in schiedam maar kwam van leiden... alles was zo'n beetje de hele dag uitgevallen inclusief bussen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Godverdegodver.

    HOE KON IE DAT DOEN D:

    /serie


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb dus nog geen wink in de ogen gehad. FML. Kut wind, zout lekker op naar de Sahara.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tired as hell.. En ik krijg dit weekend waarschijnlijk ook weinig slaap. Great :') en ik ben bang voor mijn Duits presentatie ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En dan straks zeker de hele tijd vrolijke verhalen aanhoren over gisteren. Sigh..


    :)

    Hoofdpijn en misselijk, komt lekker handig uit vandaag +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben moe en ik haat mezelf. x_x Ik haat ochtenden en nachten en slapen en niet slapen, buh.


    Your make-up is terrible

    Nu nog wachten op een instelling waarbij je standaard altijd RPG-topics verbergt in het gewone forum...


    You are beautiful, you are love.

    Ik weet dat ik blij met zijn moet wat ik krijg en als ik 't niet krijg is het geen probleem, maar stiekem hoop ik dat ik die film toch krijg voor pakjesavond vanavond. c:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 10:57 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife