• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik voel me beter dan gisteren, maar toch nog bar slecht. Buik, ik wist vanmorgen dat je niet te vertrouwen was, en ik voel nu inene waarom! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 13:44 ]


    You are beautiful, you are love.

    Titan schreef:
    Oh jezus. Iedereen weet dat jullie het tegen elkaar hebben hoor. :'D Daarbij, jullie zeiken, zij zeiken, iedereen zeikt. Get over it.

    Nikki moet niet alles opvatten wat wij zeggen dat het over haar gaat, zo belangrijk is ze niet. En dit was te verwachten; zij die het niet zelf kan oplossen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ughhh. Ik start taakbeheer op als de computer vastloopt, dus het helpt me geen zak als dat iedere keer vijf minuten duurt en taakbeheer vervolgens zelf vastloopt.
    En wtf, waarom blijft dat niet gewoon staan? Waarom is de verbinding nou weer verbroken? Waarom gaat dat stomme ding steeds vanzelf open? Urgh, nog even en ik neem serieus mijn oude laptop terug. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Nikki moet niet alles opvatten wat wij zeggen dat het over haar gaat, zo belangrijk is ze niet. En dit was te verwachten; zij die het niet zelf kan oplossen.


    the fuck? Dat mitchell een opmerking maakt -een terechte trouwens- betekend niet dat Nikki iets zelf niet kan oplossen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Nikki moet niet alles opvatten wat wij zeggen dat het over haar gaat, zo belangrijk is ze niet. En dit was te verwachten; zij die het niet zelf kan oplossen.

    Oh shut up en doe niet alsof je beter bent dan mij :'D Daarbij, dat Nikki niks zegt betekent niet dat ze het niet zelf kan oplossen. Ze kan je ook gewoon negeren, iets waar ik geen zin in had en dus reageerde. Dit is namelijk niet de eerste keer dat jullie "toevallig" posten nadat Nikki heeft gezegd en het "toevallig" kan slaan op Nikki's post.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 14:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is 5 december geweest, en daar zijn de kerstliedjes! Serieus, kunnen ze daar nou niet nog een weekje mee wachten?


    Valar Morghulis.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Nikki moet niet alles opvatten wat wij zeggen dat het over haar gaat, zo belangrijk is ze niet. En dit was te verwachten; zij die het niet zelf kan oplossen.

    Nikki had het toch over de hypocrisie van haar familie of ben ik nou zo dom? :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    (...)
    Nikki had het toch over de hypocrisie van haar familie of ben ik nou zo dom? :W

    Het hoefde inderdaad niet te slaan op hun :'D Terwijl ze het natuuuurlijk wel zo opvatten, terwijl Nikki dat niet mag :Y) Logica, mensen, logica.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    urg.. aan staanden woensdag voor controle naar het ziekenhuis. dan krijg ik te horen of ik weer auto mag rijden of ik nog 3 maanden of langer moet wachten. alsjeblieft niet nog langer wachten. ik kan niet tegen om aanhankelijk te zijn. wie wil mij brengen naar mijn training?:(:S ik zit echt freaky tegen op de uitslag van woensdag. :(

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 14:08 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Eerder naar huis! Lol!

    Zul je zien dat ik nog van alles vergeet, in Duitsland zijn er ook winkels xd


    'Darling, just hold on'

    Nikolaevna schreef:
    Wel heel toevallig dat het vlak na mijn post komt.


    En dat van jullie niet dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    O, natuurlijk bemoeit het vriendinnetje van Nikki er ook weer mee.
    Mitchell, ik doe niet alsof ik beter ben dan jou, dat maak je er zelf van. We kennen genoeg mensen hoor, niet alles wat wij posten hoeft direct over Nikki te gaan. En aangezien ze het wel zo opvatte, had ze het dus wel degelijk over onze familie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    O, natuurlijk bemoeit het vriendinnetje van Nikki er ook weer mee.
    Mitchell, ik doe niet alsof ik beter ben dan jou, dat maak je er zelf van. We kennen genoeg mensen hoor, niet alles wat wij posten hoeft direct over Nikki te gaan. En aangezien ze het wel zo opvatte, had ze het dus wel degelijk over onze familie.

    Wie zegt dat zij het zo opvatte :Y) Misschien had ze het wel echt over haar familie. Daarbij, wat boeit het dat ik haar vriendje ben :'D Betekent niet dat ik haar hondje ben, zou je moeten weten, but oh well. Jullie posten gewoon heel vaak "toevallig" iets wat op Nikki zou kunnen slaan, vlak nadat zij iets gepost heeft.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 14:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.