• Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Imagines: Hunger Games, OP, One Direction | gemiddeld | beide
    SnowHeart: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy | alles | beide
    Beifong: Hunger Games, OP, One Direction, Harry Potter next generation (Tedoire), overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Knetterdisco: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy, overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Oceanus: Hunger Games, OP, One Direction| kort/gemiddeld | beide
    Silhouette: Hunger Games, OP, Fantasy, Harry Potter, Divergent | alles | liever story
    Wunjo: Hunger Games, The Hobbit/LOTR | kort/gemiddeld | PB
    Tenacious: Hunger Games, OP, Fantasy, One Direction, overige ideeën | kort/gemiddeld | PB
    Smother: Hunger Games, OP, Fantasy, Divergent, Teen Wolf, Mortal Instruments, dingen in een andere tijdzetting | gemiddeld/lang | PB
    Inermis: Hunger games, OP, Fantasy, Harry Potter, Doctor Who, Teen Wolf, Supernatural, Avontuur, Horror, Sci-fi, Detective, History, Apocalypse | gemiddeld/lang | beide
    Raccoon: Hunger Games, OP, Fantasy | kort | PB
    Squirrelpaw: Hunger Games, OP | lang | story
    BurningFlame: Hunger Games, Fantasty, Drama, Justin Bieber, POTC, LOTR, Twilight, overige ideeën | lang | beide
    KiliOfDurin: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, Tolkien universe, Marvel universe | kort/gemiddeld in PB, lang in story
    JustLovegood: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, twilight , Mortal Instruments | gemiddeld | beide
    DemonTeddy: OP, One Direction, Vampire Diaries, The originals, Twilight, POTC, zeemeerminnen, Game of Thrones, Teen wolf | lang | pb
    Cheshere: OP, One Direction, Justin Bieber | kort | PB
    CurIs: OP, One Direction | kort/gemiddeld | PB
    Rayhi: OP, One Direction | gemiddeld/lang | beide
    Ender: OP, Fantasy, Medieval, Detective, Shounen ai, Yaoi | gemiddeld/lang | beide
    SnowFrost: OP, Fantasy | gemiddeld/lang | beide
    Morticia: OP, Fantasy, Detective, Mystery, Horror | gemiddeld/lang | story
    Chiroptera: OP, Fantasy, Detective/misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance | lang | beide
    Murderhouse: OP, Fantasy, Twilight, American Horror Story, Harry Potter, overige ideeën | lang | pb
    Sheridan: OP | gemiddeld | PB
    Ubiquitous: OP | lang | story
    Meraki: OP | alles | mail of PB
    Maximesa: Fantasy, History | kort/gemiddeld | story
    Tolkien: Fantasy, Science-fiction, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    LetUsBurn: Fantasy, Science-fiction, Horror, Mystery | gemiddeld/lang | beide
    Sigil: Fantasy, Avontuur, Harry Potter, Marvel, Detectives, History, overige ideeën | gemiddeld/lang | liefst story
    Newton: Fantasy, Avontuur, The Hobbit/LotR, Sherlock, The Walking Dead | alles | PB
    XlaheyX: Fantasy, Middeleeuwen, Real life | lang | beide
    BarnOwl: Fantasy, Middeleeuwen, Lord of the Rings/The Hobbit, Harry Potter, Once upon a time, Pirates of the caribbean | gemiddeld | beide
    Animus: Fantasy, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    Rozijn: Liefde, Drama, Haat | lang | beide
    Cherri: Glee, Klaine | kort/gemiddeld | PB
    LegoIas: alles | liefst lang | beide
    Json: alles | kort | PB
    Yourfriend: alless | gemiddeld | story
    Paracosm: OP / Fantasy / Divergent / Teen Wolf / Hunger Games / Mortal Instruments | Gemiddeld / Lang | PB / Story

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juli 2014 - 22:42 ]


    Your make-up is terrible

    Username: Pluviophile
    Genre's: Hungergames, Harry Potter [voorkeur voor Harry/Draco], OP, Justin Bieber, Fantasy. Heb je zelf nog ideeën, sta ik hier voor open.
    Lange/korte posts: Gemiddeld. :Y)
    Via PB of story: Beide.

    Leuk idee van je trouwens, erg handig :'D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:28 ]

    Username:
    Imagines.
    Genre's:
    OP’s, One Direction, en the Hungergames.
    Lange/korte posts:
    Hmm, gemiddeld. Rond de zeven/acht regels en als ik veel inspiratie heb kan het oplopen tot vijftien.
    Via PB of story:
    Beide
    .


    Toevallig had ik hetzelfde idee. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 19:57 ]

    Ik heb even een verduidelijking van de lengte van posts neergezet omdat anders iedereen wat anders vind en dan gebruikt.


    Your make-up is terrible

    Username: xMeCrazyMofo
    Genre's: OP, One Direction, Hunger Games, fantasy
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang) Maakt niet uit
    Via PB of story: Beide


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Cas schreef:
    Ik heb even een verduidelijking van de lengte van posts neergezet omdat anders iedereen wat anders vind en dan gebruikt.

    Ik heb mijn post hierop aangepast!

    Username: mismi
    Genre's: Van alles. GEEN 1D en JB, verder maak het niet zo heel veel uit.
    Lange/korte posts: Gemiddeld
    Via PB of story: Maakt niet uit, hoewel ik nog niet zo bekend ben met RPG'en via een story.

    Username: Maximesa
    Genre's: Fantasy (en daarmee heb ik nogal voorkeuren voor steampunk en futuristisch of de andere kant op van zeemeerminnen en draken)
    History is ook goed.
    kort/gemiddeld- story gezien ik driekwart op mn telefoon doe ;)

    En als iemand van hierboven wil kan dat ook ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Dit wel handig, ik denk dat ik later als ik meer tijd heb hier gebruik van ga maken.


    ©1998

    Maximesa schreef:
    Username: Maximesa
    Genre's: Fantasy (en daarmee heb ik nogal voorkeuren voor steampunk en futuristisch of de andere kant op van zeemeerminnen en draken)
    History is ook goed.
    kort/gemiddeld- story gezien ik driekwart op mn telefoon doe ;)

    En als iemand van hierboven wil kan dat ook ^^


    Zou je alsjeblieft ook willen invullen hoelang je posts zijn?


    Your make-up is terrible

    Volgens mij staat dat er al tussen.. kort/gemiddeld :p..

    mismi schreef:
    Volgens mij staat dat er al tussen.. kort/gemiddeld :p..


    Het ziet er meer uit alsof er iets mis is gegaan tijdens het kopiëren, maar dat kan ook aan mij liggen. Aangezien ze de eerste twee vragen gekopieerd heeft en de laatste niet?


    Your make-up is terrible

    Dat heet kuren van mn telefoon xd
    Maar mismi heeft gelijk, het staat er gwn bij ;)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Username: Wunjo
    Genre's: Hunger games, The Hobbit/LOTR
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang) Kort/gemiddeld. Licht er aan hoeveel inspiratie ik heb, maar ik wil liever niet aan een minimum vast zitten.
    Via PB of story: PB.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Username: HelloSweety
    Genre's: Fantasy, One Direction, Doctor Who, OP, Tolkien universe, Marvel universe
    Lange/korte posts: Kort/Gemiddelt in PB, Lang in Story
    Via PB of story: Bijde


    Bowties were never Cooler

    Goed idee! Het leek me al een tijdje leuk om eens één op één te RPG'en. Ik denk daarom dat ik eerst maar eens ga reageren op sommige, voor ik zelf iets invul.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa