• Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Imagines: Hunger Games, OP, One Direction | gemiddeld | beide
    SnowHeart: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy | alles | beide
    Beifong: Hunger Games, OP, One Direction, Harry Potter next generation (Tedoire), overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Knetterdisco: Hunger Games, OP, One Direction, Fantasy, overige ideeën | kort/gemiddeld | beide
    Oceanus: Hunger Games, OP, One Direction| kort/gemiddeld | beide
    Silhouette: Hunger Games, OP, Fantasy, Harry Potter, Divergent | alles | liever story
    Wunjo: Hunger Games, The Hobbit/LOTR | kort/gemiddeld | PB
    Tenacious: Hunger Games, OP, Fantasy, One Direction, overige ideeën | kort/gemiddeld | PB
    Smother: Hunger Games, OP, Fantasy, Divergent, Teen Wolf, Mortal Instruments, dingen in een andere tijdzetting | gemiddeld/lang | PB
    Inermis: Hunger games, OP, Fantasy, Harry Potter, Doctor Who, Teen Wolf, Supernatural, Avontuur, Horror, Sci-fi, Detective, History, Apocalypse | gemiddeld/lang | beide
    Raccoon: Hunger Games, OP, Fantasy | kort | PB
    Squirrelpaw: Hunger Games, OP | lang | story
    BurningFlame: Hunger Games, Fantasty, Drama, Justin Bieber, POTC, LOTR, Twilight, overige ideeën | lang | beide
    KiliOfDurin: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, Tolkien universe, Marvel universe | kort/gemiddeld in PB, lang in story
    JustLovegood: OP, One Direction, Fantasy, Doctor Who, twilight , Mortal Instruments | gemiddeld | beide
    DemonTeddy: OP, One Direction, Vampire Diaries, The originals, Twilight, POTC, zeemeerminnen, Game of Thrones, Teen wolf | lang | pb
    Cheshere: OP, One Direction, Justin Bieber | kort | PB
    CurIs: OP, One Direction | kort/gemiddeld | PB
    Rayhi: OP, One Direction | gemiddeld/lang | beide
    Ender: OP, Fantasy, Medieval, Detective, Shounen ai, Yaoi | gemiddeld/lang | beide
    SnowFrost: OP, Fantasy | gemiddeld/lang | beide
    Morticia: OP, Fantasy, Detective, Mystery, Horror | gemiddeld/lang | story
    Chiroptera: OP, Fantasy, Detective/misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance | lang | beide
    Murderhouse: OP, Fantasy, Twilight, American Horror Story, Harry Potter, overige ideeën | lang | pb
    Sheridan: OP | gemiddeld | PB
    Ubiquitous: OP | lang | story
    Meraki: OP | alles | mail of PB
    Maximesa: Fantasy, History | kort/gemiddeld | story
    Tolkien: Fantasy, Science-fiction, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    LetUsBurn: Fantasy, Science-fiction, Horror, Mystery | gemiddeld/lang | beide
    Sigil: Fantasy, Avontuur, Harry Potter, Marvel, Detectives, History, overige ideeën | gemiddeld/lang | liefst story
    Newton: Fantasy, Avontuur, The Hobbit/LotR, Sherlock, The Walking Dead | alles | PB
    XlaheyX: Fantasy, Middeleeuwen, Real life | lang | beide
    BarnOwl: Fantasy, Middeleeuwen, Lord of the Rings/The Hobbit, Harry Potter, Once upon a time, Pirates of the caribbean | gemiddeld | beide
    Animus: Fantasy, overige ideeën | gemiddeld/lang | beide
    Rozijn: Liefde, Drama, Haat | lang | beide
    Cherri: Glee, Klaine | kort/gemiddeld | PB
    LegoIas: alles | liefst lang | beide
    Json: alles | kort | PB
    Yourfriend: alless | gemiddeld | story
    Paracosm: OP / Fantasy / Divergent / Teen Wolf / Hunger Games / Mortal Instruments | Gemiddeld / Lang | PB / Story

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juli 2014 - 22:42 ]


    Your make-up is terrible

    Zijn er ook mensen die 't via mail willen doen? Dat doe ik met een aantel (welgeteld twee) mensen. Als ik namelijk nogal verslaafd ben aan een RPG, kan ik dan ook mooi vanaf school reageren of zo, want ik heb 3G, maar om dan elke keer op Q te komen en zo, dan ga ik als een gek door mijn mb heen.


    everything, in time

    Username: BurningFlame
    Genres: Fantasie, drama, Hunger Games, Justin Bieber, POTC, LOTR, Twilight etc.
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang) Lang.
    Via PB of story: Beiden.


    .

    Random: Heet dit niet gewoon ORPG? O van only?


    .

    Meraki schreef:
    Zijn er ook mensen die 't via mail willen doen? Dat doe ik met een aantel (welgeteld twee) mensen. Als ik namelijk nogal verslaafd ben aan een RPG, kan ik dan ook mooi vanaf school reageren of zo, want ik heb 3G, maar om dan elke keer op Q te komen en zo, dan ga ik als een gek door mijn mb heen.

    Ehm, ik wil het wel? Maar sta jij ook in de lijst of niet? :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, ik sta nog niet in de lijst, maar dat komt omdat ik één op één toch eigenlijk echt het liefst via mail doe en die optie staat er niet bij.
    Dus nu even de vraag, maar meer gericht op Nikki: Mag ik de optie 'via mail' ook kiezen?


    everything, in time

    Marshall schreef:
    (...)
    Ehm, ik wil het wel? Maar sta jij ook in de lijst of niet? :x


    16 - 09 - '17

    Meraki schreef:
    Nee, ik sta nog niet in de lijst, maar dat komt omdat ik één op één toch eigenlijk echt het liefst via mail doe en die optie staat er niet bij.
    Dus nu even de vraag, maar meer gericht op Nikki: Mag ik de optie 'via mail' ook kiezen?

    Ah, oké, vandaar ^^ Nou ja, het maakt mij op zich niet zoveel uit. Ik zou het best willen, maar het was eigenlijk meer een hint van; ik weet niet hoe je schrijft? Lang of kort, waarover wil je schrijven? Dat soort dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Marleentje schrijft heel goed.
    O, oké dan, ze kan ook wel mooie, lange posts schrijven. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Username: Cheshere
    Genres: One Direction, Justin Bieber, Onbekende Personen.
    Lange/korte posts: Kort.
    Via PB of story: PB.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Meraki schreef:
    Nee, ik sta nog niet in de lijst, maar dat komt omdat ik één op één toch eigenlijk echt het liefst via mail doe en die optie staat er niet bij.
    Dus nu even de vraag, maar meer gericht op Nikki: Mag ik de optie 'via mail' ook kiezen?


    Ja, dat is goed hoor. :3


    Your make-up is terrible

    Marshall -> Lolicia. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O, dat is fijn! (:

    Username: Meraki
    Genres: Onbekende Personen, verder maakt het genre niet uit
    Lange/korte posts: Alle lengtes toegestaan
    Via PB of story: Mail


    everything, in time

    Meraki schreef:
    O, dat is fijn! (:

    Username: Meraki
    Genres: Onbekende Personen, verder maakt het genre niet uit
    Lange/korte posts: Alle lengtes toegestaan
    Via PB of story: Mail


    Ohja, dat kan misschien bij mijn genre staan. OP i.p.v. 'bijna alles'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    mismi > Disaronno

    Voeg bij mij maar toe: mail of pb, pb kan ik ook nog wel overleven haha.


    everything, in time