• Ik zag gisteren een programma waar ze voorbij kwamen en moest ze direct terugzien.(wat ik daarjuist gedaan heb.) Niet dat ik ze ooit op TV gezien heb aangezien ze sinds 1951 geen afleveringen meer maken en ze allebij al dood zijn, maar mijn opa heeft nog video's liggen waar ik vroeger naar keek als ik bij mijn oma en opa was. Maar vandaag de dag staan ze ook op youtube. Nu denken jullie: ''Wat raaskalt die gast?'' Ik heb het over Tom Laurel en Oliver Hardy, de dikke en de dunne!
    Niet dat ik zeg dat hier allemaal 70+ ers zitten, maar meschien zijn er die net zoals mij video's hebben gezien.







    DDVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ken ze c;


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    Ik ken ze c;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ze zijn echt geweldig. Ik ken ze ook.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Wel eens van gehoord, nooit gezien.


    ©1998

    Ik ken ze! In groep acht gingen we er altijd naar kijken, hahaha. Ik vond ze altijd zó hilarisch. Dat zijn ze eigenlijk nog steeds, but yeah. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, ik vond hen geweldig toen ik klein was. :p Het is al eventjes geleden dat ik nog wat van ze gezien heb. Moet ik verandering in brengen.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Oh, ik vond hen geweldig toen ik klein was. :p Het is al eventjes geleden dat ik nog wat van ze gezien heb. Moet ik verandering in brengen.


    Dat dacht ik ook.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ben ik nu de enigste die ze helemaal niet kent? :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    Ben ik nu de enigste die ze helemaal niet kent? :')


    JACCO!ö shame on you!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    JACCO!ö shame on you!!!
    SORREEEH D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    WAHAHAHA! Ik keek daar vroeger naar. :Y)
    Was altijd grappig ;x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Dillon schreef:
    (...)SORREEEH D:


    Naar youtube en kijken jij! Ik wil je hier de komende twee uur niet zien!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Naar youtube en kijken jij! Ik wil je hier de komende twee uur niet zien!
    Maar maar maar, ik moet zo werken D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    (...)Maar maar maar, ik moet zo werken D:


    Meld je maar ziek dan!

    Ik heb laurel en Hardy nog nooit geziengriep!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ken ze, hoewel dat eigenlijk vooral is via dingen die mijn moeder heeft verteld. In Duitsland, waar zij is opgegroeid, heten ze Dick und Doof. Dat vond ik altijd wel grappig, want de dikke en de dunne is toch weer net iets anders dan de dikke en de domme. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan