• We zoeken nog steeds mensen!



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Uitleg Rangen

    President - de leider van de club.
    Vice-President - de vervanger van de president bij diens afwezigheid
    Secretary - secretaris (noteerd bijv. alle dingen die besproken zijn tijden een vergadering).
    Sergeant at Arms - zorgt voor discipline binnen de club.
    Treasurer - penningmeester (beheerd de boekhouding en controleerd of iedereen binnen de club op financieel gebied eerlijk is).
    Member - lid.
    Prospect - aspirant-lid, in afwachting van "full membership" of "the full patch" (Zij gaan nu door een test periode, de club zal ze dan ook uittesten op hun loyaliteit. Ze worden vaak ingezet bij de rot klusjes, maar worden wel net zo beschermd als een normaal lid)
    Hangaround - Dit zijn mensen die vertrouwd worden in de club zonder een lidmaatschap of aspirant lidmaatschap. Deze mensen worden dan ook eerder aan genomen als aspirant lid.


    Tijdelijke stop op vrouwen.

    The lost ones
    (1) President - [Moet mannelijk zijn en ouder dan 30] - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (1) Vice-President - Magnus James [29] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1)Secretary - Sloane Monroe (rain) [28] - Karakter omschrijving - Nikolaevna
    (1) Sergeant at Arms - Bain Lucas [27] - Karakter omschrijving - KiliOfDurin
    (1) Treasurer - Yasmin Evy Stormland (Yes) [27] - Karakter omschrijving - Muninn
    (10) Member -
    - Elena Alicia Abernathy [25] - Karakter omschrijving - Elvithien
    (2) Prospect -
    (oneindig)Hangaround -
    - Daniël Blair Rileys[31] - Karakter omschrijving - Sigil


    Burned Rubber
    (1) President - Domenico Hunnam (Bull) [30] - Karakter omschrijving - Door Omamori
    (1) Vice-President - John Richard Ashborne (bear) [45] - Karakter omschrijving - Muninn
    (1) Secretary - Stephanie Mabel Warrington (Red) [30] - Karakter omschrijving - Door Candira
    (1) Sergeant at Arms - Jezebel Marlin Lux (Lux) [28] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1) Treasurer - Damon Rileys [28] - Karakter omschrijving - Sigil
    (10) Member -
    - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (2) Prospect:
    (oneindig)Hangaround -
    - Aiden Dante Halliway [25] - Karakter omschrijving - Assassin

    Het cijfer binnen de haakjes geeft aan hoeveel er maximaal mogen in die rol.

    Kleding van de Clubs, op de hangarounds na

    Ze dragen over het algemeen motorkleding, zo niet dragen ze wel altijd hun Club vest. Dit een eer om te dragen en is daarom ook heilig binnen de club. Wanneer je deze kwijt raakt, raak je ook je waardigheid en respect kwijt binnen de club. Op je vestje staat de naam (Als je een nickname hebt, staat deze daar) van de Club het logo en de rang die je geniet. Eventueel andere patches die er zelf opgezet zijn.
    Voorbeeld:


    Aspirant leden hebben ook een zelfde vestje maar zonder het logo, met groot Prospect op de rug. De andere patches krijgt men als zij member worden.

    Hangarounds ontvangen vaak een patch die zij op een eigen jasje kunnen zetten, die patch bestaat uit een klein logo met hun rang.


    Om Mee te doen graag het volgende lijstje invullen:

    MotorClub:
    Rang:
    Volledige Naam:
    Leeftijd: [niet jonger dan 25]
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]
    Geschiedenis:
    Extra:

    (Geef even aan wanneer je rol compleet is, wanneer ik hem goedkeur zet ik hem in de Story)


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic zodra deze is geopend
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Guinness opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:19 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hm ik ga hier nog eventjes over nadenken. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Marlon schreef:
    Hm ik ga hier nog eventjes over nadenken. ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Dit is echt gemeen..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Dit is echt gemeen..
    want?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dit idee is echt awesome en origineel. Mag ik de Sergeant at Arms van Burned Rubber, vrouwelijk? En toch maar de Vice-President van Lost ones?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 13:51 ]


    Your make-up is terrible

    Mag ik de Sergeant at Arms van The Lost Ones?


    Bowties were never Cooler

    ik twijfel...lijkt me wel leuk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    (...)want?

    Omdat ik aan zoveel RPGs meedoe, dat een beetje wil beperken en me afgemeld heb bij een andere RPG van jou. En nu kom ik deze tegen die kicks ass. x'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik de President van The lost ones?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga vanmiddag/vanavond alles bij werken. Voor de mensen die geen verplichte mannelijke rol hebben zet er even bij of het mannelijk ofe vrouwelijke rol is

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 13:46 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Marshall schreef:
    (...)
    Omdat ik aan zoveel RPGs meedoe, dat een beetje wil beperken en me afgemeld heb bij een andere RPG van jou. En nu kom ik deze tegen die kicks ass. x'D
    ja van mij mag je mee doen. Maar wel onder de voorwaarde dat je nu niet afhaakt... want dan word ik er wel boos van.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)ja van mij mag je mee doen. Maar wel onder de voorwaarde dat je nu niet afhaakt... want dan word ik er wel boos van.

    Nee, hoeft niet hoor. Ik houd me bij de aantal RPG's die ik nu heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Nee, hoeft niet hoor. Ik houd me bij de aantal RPG's die ik nu heb.
    thats ok


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    MotorClub: The Lost Ones
    Rang: Sergeant at Arms
    Volledige Naam: Bain Lucas
    Leeftijd: 27
    Geslacht: mannelijk
    Uiterlijk:




    Aidan Turner
    Bain is een lange licht gespierde man met halflang zwart krullend haar en felle bruine ogen. Zijn huid is licht getint en zit onder de littekens en tatoos, al zie je beiden eigenlijk nooit. Meestal draagt Bain een overhemd of shirt met lange mouwen onder zijn jack en een strakke donkere broek met legerkisten eronder. Zijn ogen hebben iets hypnotisch, maar ook iets gevaarlijks. Als hij je recht aankijkt betekent dat ook eigenlijk nooit iets goeds. Dan zie je pas echt het vuur van de hel achter zijn ogen branden zoals je niet voor mogelijk had gehouden. Zijn ogen kunnen ook zacht staan, maar eigenlijk doen ze dat nooit. Dit gebeurt alleen als hij ofwel iemand wil inpakken ofwel als hij iets echt heel lief vind, al gebeurt dat zeer zelfde.
    Innerlijk: Bain is de jongen die altijd stil in een hoekje zit als hij niet op pad is of aan het trainen is. Eigenlijk iedereen mijd hem dan en laat hem lekker zitten. Bain is namelijk harteloos, koud en meedogenloos. Hij heeft er eigenlijk geen moeite mee om opdrachten uit te voeren en in bloederige, lang durende gevechten zijn tegenstander te blijven aanvallen tot de dood erop volgt, of het ziekenhuis, of tot de politie komt. Hij is gigantisch loyaal aan zijn leiders, zelfs nadat het grootste deel van zijn familie is afgemaakt in bende gerelateerde incidenten. Sommigen, misschien zelfs de meesten in zijn plaats zouden niks meer met bendes te maken willen hebben, maar zijn loyaliteit is gigantisch. Hij zou eerder sterven dan enige vorm van disrespect of onloyaliteit te laten zien. Bain is geen macho. Hij sport veel, vecht veel en laat niet snel zijn emoties zien, maar een macho valt hij toch niet te noemen. Als hij in een ander gezin, zonder banden met bendes, was geboren zou hij eerder een schrijver of illustrator zijn geworden dan een football speler. Door zijn loyale karakter is hij ook zeker geen jongen die meisje na meisje neemt. Hij is heel trouw, ondanks dat zijn drijfveer geen liefde is. Overspel is voor hem uit den boze. Daardoor is hij ook altijd degene die gedumpt wordt, niet degenen die de ander dumpt. Hij zit daar soms wel mee, maar het maakt hem ook hard, wat hij als een goed ding ziet. Zijn emoties kropt hij meestal op, tot hij 's nachts gaat gitaar spelen en alles eruit laat stromen over de regels in zijn schriften of over de vellen van zijn schetsblok. Doordat hij al heel jong zijn familie is verloren en in de bende meedraait is hij erg hard geworden. Hij kent geen liefde en gelooft er ook niet in. Loyaliteit en geweld, dat zijn de twee dingen die hij kent, meer niet. Als hij een woord zegt per dag is het veel. Hij is absoluut niet verlegen, alleen heel stil tot in de extremen.
    Geschiedenis: Toen Bain pas 4 jaar was kreeg hij al het eerste mee van het geweld van de motorbendes van dichtbij. Toen werd zijn vader voor zijn neus omgelegd als afrekening. Hij heeft altijd in die sferen geleefd en vind het niet meer dan normaal. Toen op zijn 6e ook zijn moeder stierf was hij alleen. Hij werd opgenomen in de bende en groeide daar snel op. Ondanks dat hij nogsteeds naar school gaat heeft hij op straat meer geleerd dan op school. Het eerste bloed kwam aan zijn handen toen hij 10 was en vloeit sindsdien overvloedig. Hij geeft er niets om. Het is een deel van het leven. Mensen sterven nou eenmaal en soms horen ze dat eerder te doen dan anders. Zeker als ze zich niet aan de tradities houden.
    Bain tekent en schrijft veel. De schriften en schetsblokken die hij vol kriebelt heeft hij veilig opgeborgen in zijn kleine kamertje op de zolder van het hoofdkwartier van de motorbende. Hier staat ook zijn computer met zijn gitaren.
    Sinds zijn 20ste is Bain aspirant Sargeant at Arms en 3 jaar geleden heeft hij het stokje over genomen. Hij is een hele harde in wat hij doet. Een grijtje disloyaliteit of maar een vermoeden van ratten en je hebt aan hem echt de verkeerde.Hij zegt misschien niet veel, de regels zijn altijd duidelijk en hij zal ervoor zorgen dat de consequenties ook voor iedereen duidelijk zijn en blijven.
    Extra: Bain heeft een donkerblauwe motor met wat versieringen op de lak. Hij is erg zuinig op zijn motor en poetst hem vrij vaak. Dat is hetgenen wat hij naast consequenties stellen, gitaar spelen en tekenen het meest doet.
    Onkdanks dat hij niet de hoogste rang heeft heeft hij absoluut geen ambities om hoger in rang te komen. Deze plek in de bende vind hij fijn en daar blijft hij graag.
    Bain heeft een heleboel tatoos. Zijn beide armen, borst, rug en beide benen staan bijna helemaal vol. Toch zie je ze nooit, want door zijn lange mouwen en lange broek en vrij hoge kragen zie je eigenlijk niets. Dit houd hij graag zo. Zijn tatoos zijn voor hem namelijk erg prive, hoeveel hij er ook heeft en hoe trots hij ook op elk van ze is. Ook rookt hij. Het is misschien een hele slechte gewoonte maar het houd hem koel op de momenten dat het het meest nodig is.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 19:23 ]


    Bowties were never Cooler

    MotorClub: Burned Rubber
    Rang: Sergeant at Arms
    Volledige Naam: Jezebel Marlin Lux, ze wordt meestal Lux genoemd.
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: Jezebel is een redelijk lange, slanke vrouw. Met haar 1,73 steekt ze vaak boven anderen uit, maar daarbij draagt ze ook nog een graag hakken of plateauzolen. Hierdoor steekt ze al gauw boven iedereen uit. Lopen op zulke schoenen is voor haar als een tweede natuur, het is vreemder om haar op platte schoenen of blote voeten te zien dan op hakken. Ze kan er prima op lopen en rennen. Jezebel heeft een bleke, porseleinen huidskleur. Ze verbrand snel in de zon en wordt bijna niet bruin. Ze heeft een kleurrijke scala en verscheidenheid aan tatoeages, maar geen piercings.
    Verder is deze jongedame wel slank, maar niet mager. Ze heeft de nodige vrouwelijke vormen, zoals redelijk volle borsten en heupen, haar buik is ook niet geheel plat. Haar benen zijn erg lang, zeker als ze hakken draagt. Jezebel heeft een voorkeur voor extreme kleding, vooral erg vrouwelijke kleding. Ze houd van leer en latex waar je haar vaak in ziet, korsetten en witte bloesjes. Ze draagt vaak strakke broeken omdat het handiger is op de motor dan rokjes. Ook heeft ze een kleine fetisj voor ondergoed, ze heeft er enorm veel van en allerlei soorten. Ze koopt er ook teveel van.
    Jez heeft een opvallende haarkleur, namelijk witblond. Natuurlijk komt dit gewoon uit een potje, maar van zichzelf heeft ze ook blond haar. Het is niet al te lang, het valt enkel op haar schouders, maar ze krult het vaak of steekt het op. Haar ogen hebben wel een donkere kleur, ze lijken bijna zwart maar zijn donkerbruin. Ze heeft een smalle neus en smalle lippen. Haar wenkbrauwen zijn dun en donker. Je kan haar wel ijdel noemen, ze draagt graag make-up en besteed er ook redelijk veel tijd aan. Ze houd van klassieke make-up die net iets extremer is, met rode lippen en zwarte ogen.
    Innerlijk: Jezebel Lux komt vaak over als een speelse jongedame. Ze gaat een uitdaging graag aan en speelt vaak spelletjes met mannen. Echter wel allemaal oppervlakkig. Ze houd wel van grapjes en neemt de meeste dingen niet al te serieus. Ze weet echter wel wanneer ze wel serieus moet zijn en is daar dan erg goed in. Ze heeft een goed stel hersenen die ze weet in te zetten als het nodig is. Jez kan erg streng overkomen, ze kan haar stem goed gebruiken en de juiste gezichtsuitdrukkingen erbij maken om dingen goed over te laten komen. Met dreigen heeft ze geen problemen, maar met deze dreigementen uitvoeren ook niet.
    Ze is een strijdlustige jonge vrouw in de bloei van haar leven. Ze past zich gemakkelijk aan aan nieuwe omstandigheden, hoewel ze af en toe wel flink koppig en eigenwijs kan zijn. Ze geeft vaak uiteindelijk wel toe, maar niet zonder te mokken. Sympathie is iets waar ze geen moeite mee heeft, ze kan zich goed inleven in anderen en dat werkt meestal in haar voordeel. Ze is een krachtige vrouw, maar ook erg teder als het moet. Meestal is ze erg dominant, maar ze heeft er een zwak voor als anderen haar dominantie kunnen overnemen en haar onderdanig weten te maken. Het is echter iets wat maar weinig voorkomt, ook omdat ze het type is dat graag de touwtjes in haar eigen handen houd, zelfs tijdens het flirten.
    Ze is een groot voorstander van avontuur en adrenalinekicks, enige risico wilt ze ook wel nemen, zolang er maar een kans blijft dat dingen goed gaan. Ze is dan ook erg nieuwsgierig, een nieuwsgierigheid die vaak net iets té ver doorgaat. Jez is erg zelfverzekerd wat je wel kan merken, sommige zouden haar zelfs arrogant noemen. Ze heeft zichzelf en haar eigenschappen gewoon leren waarderen. Ze is ook erg zelfstandig en kan prima haar eigen dopjes bonen. In toneelspelen blinkt ze uit, maar enkel als er geen emoties bij te pas komen. Ze kan behoorlijk luidruchtig zijn en heeft ook een stem die overal bovenuit komt.
    Geschiedenis: Jezebel is geen geboren motorrijder en ze zit nog geen eeuwigheid bij de club. Ze heeft een redelijk chaotisch leven gehad, toen ze jonger was lagen haar ouders vaak in het ziekenhuis omdat ze een nakomertje was en zijn dan ook al vroeg overleden. In die tijd ging ze nog door het leven als Marlin Loux. Ze heeft vaak voor zichzelf gezorgd en is ook al vroeg getrouwd. Natuurlijk was ze heel erg verliefd, maar ze kende hem nog niet lang en had hem erg nodig om zelf te kunnen overleven. Ze hield wel echt van deze man, ondanks dat hij zeven jaar ouder was. Het was echter geen droomhuwelijk, Orlando was een erg jaloerse en gewelddadige man, iets wat later wel naar boven kwam. Jezebel vluchtte vaak het huis uit en kwam zo een man tegen die bij een motorbende zat. Ze kreeg een verhouding met hem, maar werd eveneens verliefd op zijn motor. Hij heeft haar geholpen om weg te komen en aan een eigen motor, maar de verhouding liep al snel ten einde waarop ze zich aansloot bij Burned Rubber. Ze heeft haar naam iets veranderd en haar uiterlijk drastisch omgegooid.
    Extra: Hoewel Jezebel redelijk meisjesachtig is, heeft ze wel een flinke motor. Ze is een echte snelheidsduivel en in het bezit van deze Harley-Davidson VRSCDX. Ze is een echte kettingroker, maar drinkt niet zo heel veel.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 20:46 ]


    Your make-up is terrible