• We zoeken nog steeds mensen!



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Uitleg Rangen

    President - de leider van de club.
    Vice-President - de vervanger van de president bij diens afwezigheid
    Secretary - secretaris (noteerd bijv. alle dingen die besproken zijn tijden een vergadering).
    Sergeant at Arms - zorgt voor discipline binnen de club.
    Treasurer - penningmeester (beheerd de boekhouding en controleerd of iedereen binnen de club op financieel gebied eerlijk is).
    Member - lid.
    Prospect - aspirant-lid, in afwachting van "full membership" of "the full patch" (Zij gaan nu door een test periode, de club zal ze dan ook uittesten op hun loyaliteit. Ze worden vaak ingezet bij de rot klusjes, maar worden wel net zo beschermd als een normaal lid)
    Hangaround - Dit zijn mensen die vertrouwd worden in de club zonder een lidmaatschap of aspirant lidmaatschap. Deze mensen worden dan ook eerder aan genomen als aspirant lid.


    Tijdelijke stop op vrouwen.

    The lost ones
    (1) President - [Moet mannelijk zijn en ouder dan 30] - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (1) Vice-President - Magnus James [29] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1)Secretary - Sloane Monroe (rain) [28] - Karakter omschrijving - Nikolaevna
    (1) Sergeant at Arms - Bain Lucas [27] - Karakter omschrijving - KiliOfDurin
    (1) Treasurer - Yasmin Evy Stormland (Yes) [27] - Karakter omschrijving - Muninn
    (10) Member -
    - Elena Alicia Abernathy [25] - Karakter omschrijving - Elvithien
    (2) Prospect -
    (oneindig)Hangaround -
    - Daniël Blair Rileys[31] - Karakter omschrijving - Sigil


    Burned Rubber
    (1) President - Domenico Hunnam (Bull) [30] - Karakter omschrijving - Door Omamori
    (1) Vice-President - John Richard Ashborne (bear) [45] - Karakter omschrijving - Muninn
    (1) Secretary - Stephanie Mabel Warrington (Red) [30] - Karakter omschrijving - Door Candira
    (1) Sergeant at Arms - Jezebel Marlin Lux (Lux) [28] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1) Treasurer - Damon Rileys [28] - Karakter omschrijving - Sigil
    (10) Member -
    - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (2) Prospect:
    (oneindig)Hangaround -
    - Aiden Dante Halliway [25] - Karakter omschrijving - Assassin

    Het cijfer binnen de haakjes geeft aan hoeveel er maximaal mogen in die rol.

    Kleding van de Clubs, op de hangarounds na

    Ze dragen over het algemeen motorkleding, zo niet dragen ze wel altijd hun Club vest. Dit een eer om te dragen en is daarom ook heilig binnen de club. Wanneer je deze kwijt raakt, raak je ook je waardigheid en respect kwijt binnen de club. Op je vestje staat de naam (Als je een nickname hebt, staat deze daar) van de Club het logo en de rang die je geniet. Eventueel andere patches die er zelf opgezet zijn.
    Voorbeeld:


    Aspirant leden hebben ook een zelfde vestje maar zonder het logo, met groot Prospect op de rug. De andere patches krijgt men als zij member worden.

    Hangarounds ontvangen vaak een patch die zij op een eigen jasje kunnen zetten, die patch bestaat uit een klein logo met hun rang.


    Om Mee te doen graag het volgende lijstje invullen:

    MotorClub:
    Rang:
    Volledige Naam:
    Leeftijd: [niet jonger dan 25]
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]
    Geschiedenis:
    Extra:

    (Geef even aan wanneer je rol compleet is, wanneer ik hem goedkeur zet ik hem in de Story)


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic zodra deze is geopend
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Guinness opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:19 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De president van burned rubber is weer vrij


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Even met mijn zus haar profiel verzenden. Morgen verander ik er meer aan.



    Motorclub: The Lost Ones.
    Rang: Secretary.
    Volledige naam: Sloane Monroe, maar ze wordt genoemd bij haar bijnaam “Rain”. Deze heeft ze zichzelf in feite al een lange tijd geleden gegeven, enkel om het feit dat ze van het geluid van de vallende regendruppels houdt. Het kalmeert haar als ze weer in één van die buien is dat ze niet helder na kan denken. Daarbij vergelijkt ze zichzelf zo nu en dan ook met het water; het kan krachtig zijn, zo levendig als een stortende waterval, woedend maar ook passievol, en aan de andere kant is het ongelooflijk kalmerend en sereen.
    "Monroe" is trouwens niet haar echte achternaam, dat is Hayashi. Door een naamsverandering heet ze nu "Monroe" van haar achternaam.
    Leeftijd: 28 jaar, geboren op de 31e van oktober, wat haar een Schorpioen maakt.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk: Hoewel ze er niet uitziet als een 28-jarige, is ze dat wel degelijk. Sloane heeft donkere, zwarte poelen als ogen. Doordringende kijkers die recht door iemand heen lijken te kijken, waardoor degene zich naakt en weerloos kan voelen. Haar haarlokken komen tot net onder haar borsten, ze hebben een zandbruine kleur en er zit geen slag of krullen in. Ze heeft een blanke huidskleur, wat meer neigt naar een bleke, aangezien ze nog een lichtere kleur heeft dan enig ander. Hierdoor schijnt er iets breekbaars over haar heen, wat enkel erger gemaakt wordt door haar donkere make-up. Haar ogen maakt ze vaak donker op en haar volle lippen zijn bijna altijd zwart.
    Innerlijk: Deze vrouw is als een vredig wateroppervlak; je kunt vaak niet zien hoe zij zich voelt, maar onder die laag broedt het, kan het elk ogenblik uitbarsten. Tenminste wanneer je niet uitkijkt met wat je zegt of doet, anders is er namelijk niets aan de hand. Ze kan ongelooflijk beheerst en koel overkomen, maar zelfs dan kolkt er veel emotionele energie binnenin haar, wat van hedendaagse momenten kan komen, maar ook van het verleden. Er schuilt daarom een ingehouden agressie in haar. Zie het als een dam; het water beukt telkens opnieuw er hard tegenaan, maar het kan twee kanten op. Ofwel ze houdt het in en dan blijft het gesloten, ofwel de dam gaat open en dan haalt ze ook alles eruit wat er binnen zit.
    Verder heeft ze een charismatische persoonlijkheid, ze houdt van goed gezelschap en sociale gelegenheden. Alhoewel ze soms ook haar buien heeft dat ze ergens totaal geen zin in heeft, het gezelschap moet haar dan ook wel liggen, anders geeft ze er snel de brui aan. “Rain” lijkt zich zelfs soms afzijdig te houden van teveel drukte, maar dat valt alleen op als iemand erop gaat letten of als je vaak bij haar in de buurt bent. Wie haar echter goed kent, weet dat ze oplettend en voorzichtig is. Ze weet waar ze wel goed in is en wat haar mindere kwaliteiten zijn, die gebruikt ze dan voor haar eigen doeleinden wanneer het erop aan mocht komen. Daarom kan ze eveneens manipulatief uit de hoek komen, alleen dat gebruikt ze niet vaak. Wanneer ze iets wil, kan Sloane hier buitengewoon volhardend in zijn en stopt niet tot ze haar doel bereikt heeft.
    Niemand kan haar vertellen wat ze wel en niet moet doen, aangezien ze hier erg hardleers en koppig in is. Respect heeft ze wel naar de anderen leden toe, zeker naar de president e.d., daar luistert ze dan wel naar. Dit is haar bende, haar groep waar ze zich in thuis voelt, dus dan zijn het eigenlijk geen orders voor haar. Ze voert ze graag uit, zelfs. Wel is haar koppige kant weleens zo enorm sterk dat ze eerder bot uit de hoek kan komen. Ze kan bijvoorbeeld snel beledigd raken en merkt dan niet dat het ook anders opgevat kan worden. Hierdoor uit ze negatieve uitspraken en handelingen, met als gevolg dat mensen zich aan haar ergeren. Degenen die weten hoe ze hierin is, zouden er waarschijnlijk wel mee kunnen leven, maar anders mag je haar of mag je haar juist helemaal niet. Het is ook niet verbazingwekkend voor haar dat ze vijanden heeft, want dat heeft ze vast en zeker. Sloane kan ook erg wraakzuchtig zijn, wat weer dat manipulatieve gedoe is. Voor de rest is ze nogal pervers, maar stille wateren hebben diepe gronden en “Rain” klapt ook niet zo snel uit de school hierover.
    Geschiedenis:
    Extra:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik twijfel een beetje voor een tweede..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zie alle rollen en begin me af te vragen of ik nu mee wilt doen, want mijn rol wordt zo klein en voel me nooberig tussen de rollen van de andere .


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Ik zie alle rollen en begin me af te vragen of ik nu mee wilt doen, want mijn rol wordt zo klein en voel me nooberig tussen de rollen van de andere .


    Hoezo word ie klein dan? Dat zal trouwens vast wel mee vallen :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Hoezo word ie klein dan? Dat zal trouwens vast wel mee vallen :)


    Nou helemaal niet, integenstelling tot mijn rol van de anderen noem ik dat best klein eigenlijk.. plus zit ook nu op de tablet dus is ook best lastig werken ermee. En kan nu niet op de laptop omdat het kaduuk is, het opladen is irritant.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Nou helemaal niet, integenstelling tot mijn rol van de anderen noem ik dat best klein eigenlijk.. plus zit ook nu op de tablet dus is ook best lastig werken ermee. En kan nu niet op de laptop omdat het kaduuk is, het opladen is irritant.


    ik ken het, mijn laptop het opladen is ook vervelend maar helaas het enige wat ik heb.

    Een kleinere rol in tegen stelling tot andere is helemaal geen ramp hoor :) veel dingen komen ook pas tijdens de rpg. En als je het vervelend vind, kijk even wat de rest heeft, denk na 'wat kan er gebeurd zijn waarom zij zo is of geworden is. Wat doet zij het liefste, waar geeft zij het meeste om, welke motor rijdt ze of rijd ze er meerdere?" etc etc :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik bedoel meerwanneer mijn laptop oplaad dat ik helemaal niks kan zien en als helemaal opgeladen is moet ik eruit halen de stekker en dan kan ik maar 20 minuten erop voordat er weer geen stroom is, dus heel lastig.

    Ik heb al een idee voor mijn rol en die komt zeker niet uit een motor gezin, maar uit een steen rijke familie die helemaal niet houd van bendes en motors ect.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Nou dan heb je toch al wat? ;D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Candira schreef:
    Ik zie alle rollen en begin me af te vragen of ik nu mee wilt doen, want mijn rol wordt zo klein en voel me nooberig tussen de rollen van de andere .

    I'd say; you can always try! :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga morgen bezig met mijn rol, maar ben ook bezig met een schrijfwedstrijd, dus kan even duren voordat ik mijn rol klaar heb


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sigil schreef:
    Ik twijfel een beetje voor een tweede..
    Het mag ook wanneer we uiteindelijk zijn begonnen hoor ^^ principe kan iedereen in springen.

    Alleen wanneer de leider sterft zal de onde rleider leider worden en de onder leider vervangen worden door Sergeant at Arms. wie de Sergeant at Arms word word gewoon door de leider van dan bepaalt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tegen wanneer moeten ze af? Want ik heb nog examens tot dinsdag en ik weet niet of ik zoveel tijd heb.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Tegen wanneer moeten ze af? Want ik heb nog examens tot dinsdag en ik weet niet of ik zoveel tijd heb.
    Als de rollen voldoende zijn gevuld ^^ en als jij tot woensdag of donderdag de tijd nodig hebt dan houd ik daar rekening mee!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)Als de rollen voldoende zijn gevuld ^^ en als jij tot woensdag of donderdag de tijd nodig hebt dan houd ik daar rekening mee!


    Dat is heel lief, dankjewel!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov