• We zoeken nog steeds mensen!



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Uitleg Rangen

    President - de leider van de club.
    Vice-President - de vervanger van de president bij diens afwezigheid
    Secretary - secretaris (noteerd bijv. alle dingen die besproken zijn tijden een vergadering).
    Sergeant at Arms - zorgt voor discipline binnen de club.
    Treasurer - penningmeester (beheerd de boekhouding en controleerd of iedereen binnen de club op financieel gebied eerlijk is).
    Member - lid.
    Prospect - aspirant-lid, in afwachting van "full membership" of "the full patch" (Zij gaan nu door een test periode, de club zal ze dan ook uittesten op hun loyaliteit. Ze worden vaak ingezet bij de rot klusjes, maar worden wel net zo beschermd als een normaal lid)
    Hangaround - Dit zijn mensen die vertrouwd worden in de club zonder een lidmaatschap of aspirant lidmaatschap. Deze mensen worden dan ook eerder aan genomen als aspirant lid.


    Tijdelijke stop op vrouwen.

    The lost ones
    (1) President - [Moet mannelijk zijn en ouder dan 30] - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (1) Vice-President - Magnus James [29] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1)Secretary - Sloane Monroe (rain) [28] - Karakter omschrijving - Nikolaevna
    (1) Sergeant at Arms - Bain Lucas [27] - Karakter omschrijving - KiliOfDurin
    (1) Treasurer - Yasmin Evy Stormland (Yes) [27] - Karakter omschrijving - Muninn
    (10) Member -
    - Elena Alicia Abernathy [25] - Karakter omschrijving - Elvithien
    (2) Prospect -
    (oneindig)Hangaround -
    - Daniël Blair Rileys[31] - Karakter omschrijving - Sigil


    Burned Rubber
    (1) President - Domenico Hunnam (Bull) [30] - Karakter omschrijving - Door Omamori
    (1) Vice-President - John Richard Ashborne (bear) [45] - Karakter omschrijving - Muninn
    (1) Secretary - Stephanie Mabel Warrington (Red) [30] - Karakter omschrijving - Door Candira
    (1) Sergeant at Arms - Jezebel Marlin Lux (Lux) [28] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1) Treasurer - Damon Rileys [28] - Karakter omschrijving - Sigil
    (10) Member -
    - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (2) Prospect:
    (oneindig)Hangaround -
    - Aiden Dante Halliway [25] - Karakter omschrijving - Assassin

    Het cijfer binnen de haakjes geeft aan hoeveel er maximaal mogen in die rol.

    Kleding van de Clubs, op de hangarounds na

    Ze dragen over het algemeen motorkleding, zo niet dragen ze wel altijd hun Club vest. Dit een eer om te dragen en is daarom ook heilig binnen de club. Wanneer je deze kwijt raakt, raak je ook je waardigheid en respect kwijt binnen de club. Op je vestje staat de naam (Als je een nickname hebt, staat deze daar) van de Club het logo en de rang die je geniet. Eventueel andere patches die er zelf opgezet zijn.
    Voorbeeld:


    Aspirant leden hebben ook een zelfde vestje maar zonder het logo, met groot Prospect op de rug. De andere patches krijgt men als zij member worden.

    Hangarounds ontvangen vaak een patch die zij op een eigen jasje kunnen zetten, die patch bestaat uit een klein logo met hun rang.


    Om Mee te doen graag het volgende lijstje invullen:

    MotorClub:
    Rang:
    Volledige Naam:
    Leeftijd: [niet jonger dan 25]
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]
    Geschiedenis:
    Extra:

    (Geef even aan wanneer je rol compleet is, wanneer ik hem goedkeur zet ik hem in de Story)


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic zodra deze is geopend
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Guinness opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:19 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    En ik 'moest' mij houden aan de 48 uur?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    En ik 'moest' mij houden aan de 48 uur?
    dat ging erom dat je in iedergeval een een begin zou makeb dat heeft zij al gedaan of heb ik verkeerd gegeken?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)dat ging erom dat je in iedergeval een een begin zou makeb dat heeft zij al gedaan of heb ik verkeerd gegeken?

    Je zei dat ik het in moest leveren. Ik vond het gewoon wat vreemd, daarom vroeg ik het, maar goed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Je zei dat ik het in moest leveren. Ik vond het gewoon wat vreemd, daarom vroeg ik het, maar goed.
    miscommunicatie sorry


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    willen er nog mensen mee doen? want anders hebben we nog niet genoeg mensen om mee te starten =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wil wel een tweede maar ik twijfel nog een beetje... Ik ben niet zo goed in vrouw spelen xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De mijne komt eraan, ik moet nu eerst kranten brengen en dan ga ik het snel afmaken :D!

    Sigil schreef:
    Ik wil wel een tweede maar ik twijfel nog een beetje... Ik ben niet zo goed in vrouw spelen xD
    van mij mag je ook een man ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eughja ik zie het. Moeten nog twee presidenten. Anders wilde ik vragen hoezo je meer nodig heb, dat anders later kunnen inspringen maarja...presidenten heb je geloof ik wel nodig xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Iemand die dus nog een president wilt? :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Eughja ik zie het. Moeten nog twee presidenten. Anders wilde ik vragen hoezo je meer nodig heb, dat anders later kunnen inspringen maarja...presidenten heb je geloof ik wel nodig xD
    jup


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sigil schreef:
    Iemand die dus nog een president wilt? :p

    Ik zou het graag willen als ik weer een laptop tot mijn beschikking heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    MotorClub: Burned Rubber
    Rang: Prospect
    Volledige Naam: Ivy Elvara Lockheart
    Leeftijd: 27
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk: Ivy is normaal van lengte met haar 173 cm. Ze heeft lange matzwarte haren die tot ongeveer aan haar borsten rijken en een schuine pony. Ze golven, al zijn ze de ene dag krulleriger dan de andere en staan ze stoms alle kanten uit en zijn ze tot haar ergernis moeilijk te temmen.
    Haar twee donkerbruine ogen lijken soms wel zwart, zeker met het lijntje eyeliner dat ze er meestal boven draagt. Met haar ogen kan ze veel gevoelens weerspiegelen die de rest van haar lichaam en niet duidelijk maken.
    Qua huidskleur is altijd al zo bleek geweest als een doorzichtige fles melk. Ze is best trots op haar huidskleur, ondanks het feit dat ze heel erg snel verbrandt. Vooral op de motor als de zon een beetje schijnt.
    Ivy is niet gezegend met het beste figuur en heeft wel een laagje vet om haar beenderen heen. Alsnog heeft ze er niet veel problemen mee, ze vindt erg magere mensen toch maar niets en niet aantrekkelijk. Het is niet zo dat ze dik is, in tegendeel, maar ze is ook niet gespierd. Ze is gewoon vrouwelijk.
    Ze heeft een rechte, niet al te grote neus die bij haar gezicht past en haar lippen, die boven en onder even dik zijn, zijn meestal in een knalrode kleur gestift omdat ze het leuk vindt als ze een beetje opvallen.
    Hetgene wat het meeste aan haar opvalt zijn haar tattoos. Haar beide bovenarmen staan er mee vol en ook heeft ze er een op haar ribbenkast.
    Innerlijk: Ivy is op zich geen moeilijk persoon. Ze is nogal naïef en is er niet op gesteld om haar mening te zeggen. Meestal ontwijkt ze zulke vragen dan ook en doet ze gewoon wat er van haar gevraagd of verwacht wordt. Af en toe heeft ze wel de neiging om in zichzelf te klagen, maar ook dat zou ze eerder voor zichzelf houden.
    Ivy is dan ook helemaal geen open boek en dan ook niet de meest spontane persoon die je tegen zou komen. Ze praat wel, maar enkel als een persoon uit zichzelf tegen haar begint te praten of als ze er helemaal niet omheen kan. Toch vindt ze het alsnog leuker als iemand anders voor haar praat.
    Ondanks haar geslotenheid is Ivy wel trouw. Ze is een heel aangenaam persoon om mee te praten als je alleen met haar bent en als ze je eenmaal beter kent of zich comfortabel begint te voelen bij iemand of in groep. Dan wordt ze losser en zal ze sneller uit zichzelf gaan praten, al zou ze dan alsnog niet al te veel zeggen.
    Geschiedenis:Ivy komt uit een familie met een moeder met een alcoholprobleem en een overbezorgde vader. Haar moeder was niet fysiek agressief, meestal toch niet, maar wierp er wel altijd pijnlijke dingen uit als ze dronken was. Dingen die haar vader nog meer raakten dan zichzelf. Haar vader was best een gevoelige man met een goed hart en deed dan ook altijd zijn best om Ivy op een zo goed mogelijke manier op te brengen. Hoewel hij er in geslaagd was qua karakter, kan hij er helemaal niet meer leven hoe Ivy zich kleedt, wat er aandoet en ze na haar studies zich bij een motorbende gevoegde heeft. Volgens hem licht de schuld bij haar moeder. Toch geeft ze hem nog haar er de schuld van en gaat ze gewoon haar eigen weg.
    Extra:
    Ivy is helemaal weg van haar rode Harley Davidson Screaming Eagle.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 19:00 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Klaar!



    MotorClub: The Lost Ones
    Rang: Member
    Volledige Naam: Elena Alicia Abernathy (vrienden noemen haar Lena of Kleintje)
    Leeftijd: 25
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:
    Elena is een plaatje om te zien, wat er voor zorgt dat ze veel aantrekkingskracht heeft op mannen. Ze is slank gebouwd, en best smal van postuur. Ze heeft blond haar tot onder haar schouders. Als make-up draagt ze mascara en oogpotlood. Ze is vaak casual gekleed met een stoer jack en een spijkerbroek. Ze draagt bijna-altijd een beanie of pet. Haar uiterlijk doet haar er lief uitzien, waardoor ze vaak door vreemden word onderschat. Maar haar uiterlijk bedriegt. Ze draagt altijd haar leren laarzen, zonder voelt ze zich niet compleet. Ook heeft ze een tatoeage van een schorpioen op haar heupbot, omdat ze een schorpioen als sterrenbeeld heeft.

    Innerlijk:
    Elena haar uiterlijk verhuld haar innerlijk goed. Ze lijkt namelijk een meisje waar je makkelijk mee kan sollen. Maar de mensen die dat denken komen al gauw van een koude markt thuis. De enige die af en toe met haar sollen zijn haar clubgenoten. Ze noemen haar vaak ‘Kleintje’ en dagen haar voor de grap wel eens uit. Maar ze weten het ook meteen als ze het beter kunnen laten. Ze is slecht te doorgronden, omdat ze erg kil overkomt. Het lijkt alsof niets haar kan schelen. Dit masker heeft ze gecreeerd sinds ze in het weeshuis heeft gezeten. Hier was het vechten voor je leven, en dit heeft haar erg hard gemaakt.

    Verder heeft ze een sterke alles-of-niets mentaliteit, waardoor ze ook een goede indruk kan maken. Ze is niet snel onder de indruk of bang, wat mensen soms nogal verbaasd voor een meisje. Ze weet haar gevoelens goed voor zich te houden, maar als je haar of een van haar vrienden kwetst of pijn doet, dan kan je het beste verstoppen. Want dan heb je echt de verkeerde aan haar. Hierin kan ze af en toe een beetje doorslaan. Ze is namelijk een schorpioen, en als ze ergens voor gaat stopt ze ook alles erin wat ze heeft. Dit komt ook door de band die ze heeft met de groep. Allen voor 1, en 1 voor allen. Ze heeft alles voor haar groepsgenoten over, en dat weten ze ook. Ze weet mensen goed te doorgronden, waardoor ze ook snel hun zwakke plek weet. Dit weet ze op de momenten dat het nodig is, goed tegen ze te gebruiken. Ook is ze niet bang om haar handjes vuil te maken, en neemt ze elke klus aan die haar is opgedragen.

    Haar enige zwakke plek is dat haar vrienden/clubgenoten haar als enige snel doorhebben, waardoor ze al vaak moet toegeven waarom ze boos is etc. Verder is ze best flirty aangelegd, en is ze best in voor een partijtje uitdagen en zoenen. Maar seks begint ze alleen aan als de andere persoon serieus is, en haar niet voor de gek houd. Dit heeft ze namelijk snel genoeg door.

    Elena heeft soms last van stemmingswisselingen, vooral als mensen oneerlijk zijn. Dan springt ze uit haar slof, en kan je maar beter wegwezen. Dit komt ook door haar verleden. Verder is Elena erg muzikaal. Ze kan goed zingen en speelt ook gitaar. Maar dit weet eigenlijk bijna niemand.

    Geschiedenis:
    Elena is in 1988 geboren, wat haar nu 25 jaar maakt. Haar ouders zijn overleden toen ze 7 jaar was, dit heeft een groot gat achtergelaten in haar hart. Hierdoor vertrouwt ze bijna niemand, behalve haar clubgenoten. Voor hun gaat ze door het vuur, en vangt ze een kogel als het moet. Toen ze 7 jaar werd is ze naar het weeshuis gestuurd. Hier heeft ze een hele zware tijd gehad, van gevechten tot mishandelingen. Dit heeft haar gemaakt tot wat ze nu is. Op haar 18de is ze ontsnapt, en heeft ze een heel tijd over straat gezworven. Dit was geen makkelijke tijd, omdat ze moest vechten om te overleven. Toen ze 22 was heeft de president haar gevonden, en haar opgenomen in de groep. Dit was nog een hele worsteling, omdat ze toen erg eigenwijs was. Uiteindelijk heeft ze toegegeven, omdat ze nergens anders had om heen te gaan. Ze heeft wel moeten bewijzen wat ze waard is, dit vond ze toch een beetje moeilijk omdat ze af en toe last van faalangst heeft. Maar ze is geslaagd. Doordat haar ouders zijn overleden, heeft ze vaak nachtmerries over het voorval. Ze zijn namelijk omgekomen bij een auto-ongeluk en zij was de enige in de auto die het overleefde. De nachtmerries zorgen ervoor dat haar stemmingswisselingen steeds vaker voorkomen. Maar gelukkig weet ze zich goed in te houden. Door haar stemmingswisselingen is ze ook begonnen met roken, omdat dit haar kalmeerde. De enige uit de familie met wie ze af en toe nog contact heeft is haar oma. Maar ze gaat bijna niet bij haar langs omdat ze bang is om haar kwijt te raken. Ze is bang voor de pijn die ze nog dagelijks voelt door het overlijden van haar ouders. Ze vind het moeilijk om hier mee om te gaan. Gelukkig kan ze haar gevoel aardig onder controle te houden door veel bezig te gaan met haar gitaar. Dit zorgt er wel voor dat de clubgenoten het meteen door hebben als ze het zwaar heeft. Zelf vind ze dat het niks is, waardoor ze er af en toe bijna onder door gaat. Dan is het weer tijd dat een van de clubgenoten haar een halt toeroept en ze onder ogen moet komen dat ze eigenlijk rustiger aan moet doen. Maar ze is bikkelhard en wil eigenlijk nergens aan toegeven. Dit komt ook weer door alles wat ze heeft meegemaakt.

    Extra:
    Ze heeft een navelpiercing, en een tattoo van een schorpioen op haar heupbot. Verder is ze in het bezit van een [url=http://wallpaperpassion.com/upload_big_thumb/19134/harley-davidson-red-wallpaper.jpg
    ]Harley Davidson[/url]. Ook heeft ze een Ford 150 Harley Davidson Editon. Ze is dan wel klein, maar ze houd van grote auto’s.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 19:52 ]

    Elvithien graag een foto van het uiterlijk toevoegen, de geschiedenis mag iets uit gebreider je word niet zomaar member =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.