• Ik zoek dus stories
    Ik lees:
    -One Direction(ook 1D bromances)
    -Cinema Bizarre
    -OP: als het echt een goed en spannend verhaal is
    -Twilight: Als er veel romantiek in zit i love Edward en Bella
    -Nederlands geschreven-dus ik lees geen engels geschreven
    -Engels gesproken
    -NL gesproken

    Wat ik absoluut niet lees:
    -Justin Bieber
    -Harry Potter
    - Horror verhalen-ik heb zulke enge stories gezien op Quizlet en nu freakt t me haha
    -Engels Geschreven
    -Super lange hoofdstukken van 600/700 woorden

    Mijn story, zullen jullie daar please een kijkje bij willen nemen?
    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson
    http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't



    An unexpected turn

    Arnor was eens een prachtig, groot koninklijk land vol leven en vrede. Het land had alles wat je van een land verwachten kon: hoge bergen, dichte bossen, lange kale velden en natte moerassen. Dit alles veranderde door de dood van de koning Roderick Lionheart en zijn vrouw. Er ontstond een oorlog, een groot bloedbad waarin iedereen dreigde te sterven. Het duurde maanden en leek niet te eindigen. Tot de grote bomen uit het Donkerland zich ermee begonnen te bemoeien. Het land Arnor werd onderverdeeld in 3 delen, om zo de vrede te bewaren: Forod kreeg een koningin, Harad een koning en het Donkerland van Arnor bleef zoals het was.
    Nu, 15 jaar later zijn Forod en Harad elkaars vijanden. Er lijkt opnieuw een oorlog te komen tussen de landen. Maar het lijkt of iets ze tegenhoud.. Alsof ze ergens op wachten voor dat ze aanvallen..

    Chase Strongbow is een normale jongen met een apart uiterlijk; hij heeft lang, donkerblond haar tot op zijn onderrug, puntige oren en felgroene ogen. Ook is hij erg gespierd, sterk en sneller als de gemiddelde jongen van zijn leeftijd in het kleine dorp Gonost. Hij heeft een betere uithoudingsvermogen, zicht en gehoor. Op zijn achttiende geboortedag krijgt Chase een amulet. Hij verbergt het amulet, uit angst dat het uit Harad komt. Op zijn twintigste geboortedag krijgt hij een kist, met daarin 3 eieren. Hij krijgt een belangrijke opdracht, die de vrede terug kan brengen voor het eens zo'n goede land Arnor. Chase probeert van de eieren af te komen, maar dit lukt niet. Steeds vaker lijkt hij het doelwit te worden van aanvallen en moordpogingen. Hij heeft een opleiding nodig van de elven, maar die worden gevangen genomen. De opdracht is zwaar en niet zonder gevaar voor Chase.
    Tijdens de lange tocht langs de hoge bergen, het natte moeras, lange kale vlaktes en diepe bossen, komt Chase steeds meer te weten over zichzelf, zijn aparte uiterlijk, de monsters én het land Arnor. Kan Chase de elven, zijn monsters en Arnor redden? Of is het allemaal teveel gevraagd voor deze, eerder zo’n doodnormale jongen?

    ~ Fantasy, Onbekende Personen, Avontuur.
    ~ In de middeleeuwse tijd.
    ~ 12+
    ~ Kan gevloek bevatten.




    An unexpected Companion × The Hobbit

    Luena is een jonge vrouw met een apart verhaal. Haar verleden is onbekend en haar toekomst onzeker. Op een dag kwam ze bij toeval het reisgenootschap van Thorin Oakenshield tegen, met dank aan de tovenaar Gandalf, mag de avontuurlijke Luena mee. Niemand uit het reisgenootschap zit te wachten op een vrouw als metgezel, al helemaal de norse leider Thorin niet. Maar toch weer Luena te blijven. Ze maakt veel dingen mee en leert de dertien dwergen steeds beter kennen, vooral de jongste dwergen Fili en Kili veroveren een plekje in haar hart. Ondanks het feit dat ze ongewenst is, wilt Luena deze tocht tot een goed einde brengen voor de dwergen.

    × The Hobbit
    × Fili en Kili


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    BLACK DUST,
    een verhaal over helden, hoe het is om te verliezen. En over het lot.
    Klik hier. (:


    Nvm, mijn hoofdstukken zijn te lang.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:31 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn hoofdstukken zijn wel iets langer ^^. Maar als je het wat vind. Ondanks dat er wat dood in voorkomt en het misschien een beetje zo klink is het echt geen horror en wel spannend (hoop ik) maar niet echt eng.

    Linkje



    28 februari 2198
    -
    Zes maanden. De datum op mijn telefoon staart me woedend aan. Woedend. Levenloze dingen hebben geen emotie. Hebben nooit een emotie gehad. Probeer ik mijzelf keer op keer te laten herinneren. Toch had het gevoeld, toen twee maanden geleden de laatste lantarenpaal uitging, alsof het licht bang was geweest en mij in de steek had gelaten. De datum was niet woedend. Het was ik die woedend was. Maar vertel dat aan iemand die al 6 maanden in complete stilte langzaam gek word. Al was het niet de stilte dat het ergste was. Het waren niet de legen straten die me het meeste angst aanjaagden. Het waren de lichamen. De doden lichamen. De levenloze blik in hun ogen. En het aller ergste de stank, de stank die gepaard ging met dood. Lichamen in verschillende staten van ontbinding. Al zes maanden waren overal lichamen. Al zes maanden was iedereen dood. Voor zo ver ik weet iedereen die ooit leefde. Iedereen.

    Behalve ik.


    Incedunt
    • Onbekende Personen
    • Sci-Fi/Toekomst
    • Voor Story of the Year
    [02-01-2014] - Nog Bezig.

    I should go now quietly
    For my bones have found a place
    to lie down and sleep
    Where all my layers can become reeds
    All my limbs can become trees
    All my children can become me
    What at mess I leave
    To follow

    Soundtrack


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''



    'Wat doe je met mij?'
    'Hoe bedoel je?'
    Ik voel zijn lichaam tegen de mijne drukken.
    Een koude rilling gaat over mijn rug als ik nog een stap naar achter doe.
    Ik sta nu helemaal tegen de muur, ik kan geen kant meer op.
    'Oh...'
    Die irritante grijns die ik zo haat en waar ik zoveel van hou staat alweer op zijn gezicht.
    'Je bedoelt dat ik...'
    Hij laat zijn vinger langs mijn wang glijden.
    'Je gek maak... Als...'
    Zijn vinger glijd heel langzaam naar beneden langs mijn nek.
    'Ik je aanraak,'
    Langs mijn arm.
    'Ik naar je kijk,'
    Mijn rug.
    'Ik tegen je praat,'
    Mijn onderrug.
    'En...'
    Mijn zij.
    'Als ik je kus.'
    Ik tril.
    Over mijn hele lichaam.
    Als hij me loslaat zal ik vallen.

    En hij laat me los.



    KLIK!!!KLIKKLIKKLIKLIKLIKLIKLIKLIK!!!!!!

    hey ik ben net mijn eerste story op q begonnen
    zou je please een kijkje willen nemen ^^
    Revenge || Harry Edward Styles
    super erg bedankt!
    xxxx


    If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/132682/de-kans-op-een-nieuw-begin/
    ]De kans op een nieuw begin.[/url]

    Als de vader van de 15 jarige Maria op zakenreis moet voor ongeveer een jaar lang, word ze bij haar oud oom ondergebracht aan de andere kant van het land. Maria heeft altijd in de stad gewoon, en is gewent aan echte luxe. Haar moeder is vroeg overleden bij een paarden ongeluk, en daarom was er verder niemand die voor haar kon zorgen.
    Iets waar ze niet helemaal helder bij na had gedacht, en dus wat met een grote klap aankwam was dat haar oud oom Ruben beheerder was van manege De Paardenvallei.


    Geschreven door: JustForFun1D.
    Begint: 02-02-2014.
    Eindigt:
    Geen 16+.
    Nederlands gesproken en geschreven.
    Niet perse een paarden story, maar ze komen er wel veel in voor.
    Ik ben dyslectisch dus als er fouten in zitten die ik niet heb opgemerkt spijt het me.
    Ik schrijf wanneer ik zin/tijd/inspiratie heb, want ik wil niets aan deze story afraffelen omdat ik zo nodig elke dag een stukje moet activeren.


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Bedankt voor de stories maar ik lees geen stories met superlange hoofdstukken dus degene die een story hebben gepost van 2000/2500 woorden of in de duizend lees ik dus bij voorbaat al niet. Onder de 1000 lees ik het. danku!


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    ILoveNarryx schreef:
    hey ik ben net mijn eerste story op q begonnen
    zou je please een kijkje willen nemen ^^
    Revenge || Harry Edward Styles
    super erg bedankt!
    xxxx

    Ja dat zou ik zeker doen. alleen al om het feit dat je nieuw bent. Ik vind nieuwe mensen op Quizlet cute :)


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    He says I'm his girlfriend || Liam Payne

    Door verschillende omstandigheden schijnt de hele wereld te denken dat Casy Liam zijn vriendin heeft. Om moeilijkheden te voorkomen, sluit ze een contract met hem af dat ze haar drie weken durende vakantie in Londen ook werkelijk zijn vriendin zal spelen. Ze moet hem hem naar formele en informele gelegenheden: Casy weet niet wat haar overkomt!
    Langzaam maar zeker begint Casy gevoelens voor Liam te ontwikkelen, maar zijn zijn woorden wel gemeend? En wie is die man die haar haar blijft achtervolgen?


    Het verhaal is afgelopen en ik ben inmiddels begonnen met deel twee! De eerste hoofdstukken zijn 1000 woorden, de volgende hoofdstukken ongeveer 500.

    http://www.quizlet.nl/stories/130839/dwalen/



    “Het leven is er om fouten te maken. Maar hoe maak je een fout? Hoe doe je iets goed? Wat doe je überhaupt?
    In mijn visie maak je keuzes. Het leven is keuzes maken en afhankelijk van het doel wat je voor jezelf hebt gekozen, kunnen andere keuzes goed of fout zijn.”

    Jaren geleden heeft er een epidemie gewoed waar de ziekenhuizen niet tegen bestand waren. Deze epidemie is door menselijke invloed op gang gekomen en is op natuurlijke wijze weer gestopt.
    Door het gebrek aan aandacht van de mensheid voor hun gastvrouw, werd de aarde ziek. Deze ziekte, sloeg over op de mensheid. Er werden mensen ziek. Er gingen mensen dood.

    “Ik heb dingen gedaan die niet verstandig waren. Ik doe nog steeds dingen die niet verstandig zijn. Mijn menselijkheid dwingt me soms de verkeerde keuzes te maken. Gelukkig doe ik ook nog dingen goed, anders zou ik niet weten hoe ik er nu voor zou staan.”

    Met uiteindelijk de helft van de wereldbevolking moest de mensheid door. De aarde is er weer bovenop gekomen, maar of de mens er beter uit is gekomen… Daar wordt nog over gespeculeerd.

    “Keuzes van andere mensen kunnen die van jou beïnvloeden. De richting die mijn keuzes mij op sturen veranderd steeds. Mijn keuzes zijn wispelturig, mijn koers niet te voorspellen.”

    Landsgrenzen zijn verlegd. Nieuwe naties zijn de grond uit gestampt. Andere mensen hebben de macht gegrepen. De natuur is veranderd, is ruwer geworden.
    Het land wat vroeger het vlakke Engeland was, is nu een rotsachtig gebied geworden. De contrasten zijn vergroot.

    “Het leven is een constante oorlog. En keuzes zijn het sterkste wapen.”

    * Genres: Science Fiction, Onbekende Personen, Avontuur, Romantiek en een klein beetje Fantasy.
    * Volledig Nederlands
    * Doet mee aan Story of the Year 2014
    * Motiverende woorden, kritiek, verbeterpuntjes en het opmerken van spelfouten zijn van harte welkom.


    Wel redelijk lange hoofdstukken, maar als het goed is lees je er zo doorheen. Zie maar of het wat voor je is.


    For those I love, I will sacrifice

    Ik wil heel graag aan mijn eerste storie beginnen maar dat kan pas als mijn topics in gevuld zijn (huil) maar als ik het heb geactieveerd zal ik hem plaatsen en ga ook een kijkje nemen bij jou story x



    Out of sight.

    You may be out of my sight, but never out of my mind.



    Skye Clearworth woont in Amerika samen met haar vader. Skye's moeder is in 2004 overleden aan een ongeneeslijke ziekte; kanker. De band die ze met haar vader heeft betekent veel voor haar. Skye leidt een perfect leven.
    Tot ze op een dag besluit om samen met haar vader een eind te gaan rijden.
    Skye en haar vader krijgen een verkeersongeluk, waarbij haar vader in coma raakt. Skye ziet haar leven voorbij flitsen. Ze opent haar ogen, maar ziet enkel alleen maar zwart. Skye is blind.

    Drama || Liefde || Onbekende personen [/right]|| Waargebeurd ||


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Demi Lovato feat Niall Horan || Scars are like footprints




    ,,You are my lightweight, Demi'' he whispers softly in my ear. And for the first time in my life, I truly believe someone loves me. And I love him in return.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Verdwaald in het donker

    once you so something you shouldn't
    make sure you do it well




    Ik ben niet helemaal op de wereld op het moment. Alhoewel, fysiek gezien zit ik op de grond, maar mijn gedachten en ziel lijken mee te zweven met het zachte briesje wat langs mijn nek strijkt. Ik open mijn ogen en zie ze allemaal, mijn vrienden. De vrienden die ik in het verleden nooit gehad heb, de vrienden die me door steunen al kennen ze me pas sinds kort. Mijn blik glijdt over ze heen, het zijn aparte mensen die net als dat ik wil van het leven willen genieten. Genieten, dat heb ik de laatste tijd wel geleerd, elk moment zou je laatste kunnen zijn.
    "Val, wil je nog wat?"
    Zijn stem vult mijn oren en ik merk dat dat ik geen nee zal kunnen zeggen. Ik wil het, maar zelfs al zou ik het niet willen dan zou ik het nog niet kunnen zeggen. Vroeger was dit wel anders, de woorden "Nee, dank je" heb ik vaak gebruikt in mijn leven, te vaak. Nu is dat anders, Als ik het zelf ook maar een heel klein beetje wil, kan ik alles kunnen doen. Het gevoel dat de wereld van jou is en er geen grenzen hoeven te zijn heeft me overgenomen. Het voelt als een nieuwe vriend, een persoon die ik nooit heb durven aanspreken, maar van binnen als mijn beste vriend zou willen.
    Een vlaag van minachting overspoelt mijn gedachten als ik terug kijk naar het verleden, al is verleden misschien niet de goede benaming aangezien het maar een paar weken geleden is. Ik knik naar de persoon tegenover me en mijn hand tast door het donker waarna mijn vingertoppen de hals van de fles voelen. Ik grijp deze vast en breng hem naar mijn mond. De avond is pas net begonnen en ik word nu al meegesleept in de donkere geheimen van de nacht.


    veranderingen - reizen - keuzes - liefde

    Linkje!
    Let op, het proloog is een vooruitblik en verteld nog maar heel weinig over het verhaal!