• Zo, ik zat te denken dat het wel heel jammer is dat er alleen maar gelezen en reacties worden geplaatst bij gedichten. Nu is het ook zo dat er dagelijks te weinig gedichten worden gemaakt om er nu een top van te gaan maken. Hetzelfde telt ook voor polls. Ik wil geen tweede FB van Quizlet maken, maar het zal misschien wel leuk zijn als er op een 'kudo' gedrukt kan worden en dat het net als bij fb gewoon eeuwig blijven staan. Dus geen top, want er is daar ook geen plek voor. Alleen maar 'kudos' om te laten zien hoeveel mensen het leuk vinden. Whatcha think?


    -

    Bootin schreef:
    Voor.


    26 - 02 - '16

    Parachutes schreef:
    Eigenlijk vind ik dat wel een goed idee, vooral voor gedichten. Voor Polls vind ik het niet zo heel erg nodig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nah. Ik heb liever dat de laatst gelezen onderaan weg gaat en er daar een top stories vandaag OP voor in plaats komt. Dat we een Fanfic en een OP top hebben.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 12:21 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Pluviophile schreef:
    Voor Polls vind ik het onnodig, maar voor gedichten is het zeker een goed idee!


    Scribe schreef:
    Nah. Ik heb liever dat de laatst gelezen onderaan weg gaat en er daar een top stories vandaag OP voor in plaats komt. Dat we een Fanfic en een OP top hebben.

    Dat is al heel vaak afgewezen om goede redenen. Om er eentje te noemen, wie gaat ervoor zorgen dat er alleen OP in de OP top komt? Daar moeten dus mods naar kijken, plus Rutger zou het huidige systeem moeten aanpassen. Het is extra veel moeite voor iets dat amper tot niet zal helpen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 12:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parachutes schreef:
    Eigenlijk vind ik dat wel een goed idee, vooral voor gedichten. Voor Polls vind ik het niet zo heel erg nodig.

    Tegen, onzin al die statistieken. Ik vind sowieso dat de kudo's afgeschaft moeten worden. Het gaat nog lang niet altijd even eerlijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Tegen, onzin al die statistieken. Ik vind sowieso dat de kudo's afgeschaft moeten worden. Het gaat nog lang niet altijd even eerlijk.

    Dus geen top, want er is daar ook geen plek voor. Alleen maar 'kudos' om te laten zien hoeveel mensen het leuk vinden.

    Geen onzinstatistieken dus. Anders zou ik ook tegen zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Geen onzinstatistieken dus. Anders zou ik ook tegen zijn.[/i]

    Gewoon helemaal geen statistieken meer... Al dat populaire gedoe :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)
    Gewoon helemaal geen statistieken meer... Al dat populaire gedoe :S

    Ik zeg toch net dat er geen statistieken meer komen als er geen top is (voor de gedichten)? Gewoon een kudo geven, om te tonen dat je een creatie leuk vindt, vind ik helemaal geen populair gedoe. Dat vind ik juist een uitstekend idee. Je hebt namelijk wel gelijk over de huidige top: aan al dát populaire gedoe doe ik niet mee, hoor.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 15:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bootin schreef:
    Voor.


    take me back to the basics and the simple life

    Parachutes schreef:
    Eigenlijk vind ik dat wel een goed idee, vooral voor gedichten. Voor Polls vind ik het niet zo heel erg nodig.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Voor!


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Ik zeg toch net dat er geen statistieken meer komen als er geen top is (voor de gedichten)? Gewoon een kudo geven, om te tonen dat je een creatie leuk vindt, vind ik helemaal geen populair gedoe. Dat vind ik juist een uitstekend idee. Je hebt namelijk wel gelijk over de huidige top: aan al dát populaire gedoe doe ik niet aan mee, hoor.


    Dat is ook een goed idee. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vraag me nu af wat de mods hierover denken. Ik weet dat ondanks een paar users er voor zijn, het niet hoeft te betekenen dat het ook ingesteld wordt. Dus mijn vraag hierbij is: Wat gebeurd er nu?


    -