• Hello, ik had even een vraagje:
    Weet iemand hoe ik gratis films op mijn ipad kan kijken? Ik heb al van die sites geprobeert, maar daar kan het niet. Mijn ipad ondersteund die plug-ins niet ofzoiets. Weet iemand of er een site of app is waarmee het wel kan? Alvast bedankt ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ahm, nee, geen idee. Maar je kan ze ook gewoon op je computer downloaden en met iTunes op je iPad zetten, toch?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    Ahm, nee, geen idee. Maar je kan ze ook gewoon op je computer downloaden en met iTunes op je iPad zetten, toch?


    Het probleem is dat ik op dit moment geen computer heb. Ik kan aan mijn moeder vragen of het via de hare mag, maar ze is niet zo'n fan van dingen downloaden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Het probleem is dat ik op dit moment geen computer heb. Ik kan aan mijn moeder vragen of het via de hare mag, maar ze is niet zo'n fan van dingen downloaden.

    Oh, shet, that sucks. Dan kan ik je niet verder helpen. Sorry. <:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    (...)
    Oh, shet, that sucks. Dan kan ik je niet verder helpen. Sorry. <:


    Maakt niet uit, toch bedankt :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hmmm, Apple ondersteunt geen flash, dus veel streaming sites zullen het inderdaad niet doen. Heb je Veetle al eens geprobeerd? Daarop streamen mensen constant random films, series, shows, etc.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Met VLCStreamer kan je het wel direct van de pc af halen zonder ITunes alleen dan heb je natuurlijk wel een pc nodig. Verder zal ik het echt niet weten maar als je er ooit achter komt vertel het me dan maar (wbw)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Titan schreef:
    Hmmm, Apple ondersteunt geen flash, dus veel streaming sites zullen het inderdaad niet doen. Heb je Veetle al eens geprobeerd? Daarop streamen mensen constant random films, series, shows, etc.


    Ik ga het proberen.

    Edit: Ik heb het geprobeerd, maar het is nogal... raar. Als ik iets opzoek bestaan de meeste resultaten uit filmpjes van 3 seconden. Of ik heb iets fout gedaan :x

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 22:33 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''