• Op een avond gaat Samantha naar een discotheek en komt niet meer thuis. Haar bezorgde ouders geven haar op als vermist en al snel wordt Samantha Reyes gevonden. Alleen is het te laat. Als de politie naar verdachtes zoeken, duiken er meteen drie namen op. Jason, Thomas en Alex. Ze zijn alle drie Samantha's ex vriendjes en hun relatie met haar is allesbehalve goed afgelopen. Nu wordt er een team van detectives opgezet en jij mag hun leiden!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 2:32 ]


    -

    Stoer, leuk idee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woohoo! Ik had de juist. En ik ga hier niet zeggen wie dat is, maar nu voel ik mij een echte speurneus. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk idee! (: Alleen ergerde ik me echt dood aan de Engelse woorden tussen je Nederlands en de vele slordigheidsfoutjes die ertussen zitten. :s Ik had het juist! n.n Het was wel duidelijk dat hij het gedaan had.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 11:31 ]


    comfort in c h a o s

    Awesome quiz! En ik had het juist, haha :Y)


    We need a bigger boat.

    Leuk <):-0 Maar ik had hem fout oOo


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind dit echt een leuke quiz, een beetje speuren haha.

    Bij "Wie denk je dat het gedaan heeft?" had ik degene aangevinkt die ik dacht, maar ik had een andere uitkomst haha :P
    Maar ik had het alsnog fout :P
    Het was wel een lastige quiz!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aii, ik had het fout :x


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Navi schreef:
    Awesome quiz! En ik had het juist, haha :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Yeaaah, ik had het goed! :Y) Awesome quiz! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Leuk gedaan!


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Leuk gedaan!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik had het fout, jammer. Superleuke quiz, er moet meer van dit komen. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Heb je dit toevallig uit een stripboek van school over criminaliteit? Ongeveer dit verhaal heb ik vandaag ook gelezen bij Maw, in een stripverhaal ter verduidelijking van de lesstof... xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Heb je dit toevallig uit een stripboek van school over criminaliteit? Ongeveer dit verhaal heb ik vandaag ook gelezen bij Maw, in een stripverhaal ter verduidelijking van de lesstof... xD

    Nee, uit me eigen fantasie. Maar ik kijk veel crime documenten, dus ik weet het nodige. :Y)


    -

    Scorpia schreef:
    Ik had het fout, jammer. Superleuke quiz, er moet meer van dit komen. :Y)


    Pretty is just a pretty word.