• Op een avond gaat Samantha naar een discotheek en komt niet meer thuis. Haar bezorgde ouders geven haar op als vermist en al snel wordt Samantha Reyes gevonden. Alleen is het te laat. Als de politie naar verdachtes zoeken, duiken er meteen drie namen op. Jason, Thomas en Alex. Ze zijn alle drie Samantha's ex vriendjes en hun relatie met haar is allesbehalve goed afgelopen. Nu wordt er een team van detectives opgezet en jij mag hun leiden!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 2:32 ]


    -

    Ik gokte verkeerd bij de laatste vraag, maar deed de rest goed :Y) Yeah me. Ik raad je wel aan alles even na te lezen en de dingen wat logischer op te bouwen en de spelfouten er uit te halen. Het las namelijk best vervelend ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Ik gokte verkeerd bij de laatste vraag, maar deed de rest goed :Y) Yeah me. Ik raad je wel aan alles even na te lezen en de dingen wat logischer op te bouwen en de spelfouten er uit te halen. Het las namelijk best vervelend ;p

    Ja, dat zeggen meer mensen (bloos)


    -

    Ik vind het echt een geweldige quiz! En yaay, ik had 'm juist! Ik vond hem al van in het begin de grootste smeerlap van de drie, haha.

    En het is waar dat er misschien wat spelfoutjes inzitten, maar voor iemand die Nederlands niet als moedertaal heeft en in Curaçao woont, vind ik het zeer goed geschreven. Beter dan sommige Belgen/Nederlanders hier.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 23:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it