• Ik zou graag iets bij Elf willen bestellen. Alleen aangezien ik dat nog nooit eerder bij die site heb gedaan ben ik altijd heel voorzichtig met bestellen via internet.
    Dus mijn vragen:
    - Hebben jullie hier al iets eerder besteld?
    - Zo ja; Is het gewoon betrouwbaar binnen komen?
    - Is de kwaliteit redelijk? Ik verwacht niet dat ik de beste kwaliteit ga krijgen voor die prijs. Tenminste niet zoals je bijvoorbeeld bij een merk zoals Chanel krijg, maar of de kwaliteit beter is dan die van essence en dingen in die richting.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik dacht dat je elfen make-up bedoelde, zoals een elf

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Ik dacht dat je elfen make-up bedoelde, zoals een elf


    Dit hier, hahaha. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    RlN schreef:
    Ik dacht dat je elfen make-up bedoelde, zoals een elf


    Haha, ik ook.

    Volgens Mitchell ziet het er betrouwbaar uit.

    Ik heb zelf ook wat reviews opgezocht en mensen vinden het voor de prijs goede kwaliteit. Er staat bij dat je van bijvoorbeeld de gewone mascara of lippenstift niet teveel moet verwachten, maar dat de meeste producten wel fijn zijn.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 23:55 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb zelf make-up van ELF, ben er erg tevreden over. Verzendtijd was redelijk, en het is altijd aangekomen. Ik houd vooral van de blushes, bronzers e.d. voor oogschaduw en primers ga ik liever naar MUA, die valt in de zelfde prijscategorie.


    The night is dark and full of terrors.

    Die site is gewoon hartstikke betrouwbaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn beste vriendin was alleen niet zo te spreken over de kwaliteit van oogschaduw ;)
    maar verzending en levering was oke ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ohja de nagellak stinkt heel erg. Dus bij deze ben je gewaarschuwd :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hebben jullie hier al iets eerder besteld? Ja.
    - Zo ja; Is het gewoon betrouwbaar binnen komen? Jup. Goed, degelijk verpakt.
    - Is de kwaliteit redelijk? De kwaliteit is super. Ik krijg niets van uitslag (wat ik bij merken als chanel enzo dus wel krijg) en ze gaan echt nog lang mee.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.