• Oké, het is heel goed mogelijk dat hier lang geleden al een topic over was, maar ik heb niets gevonden. Schiet me alsjeblieft niet dood ook al is dat technisch gezien onmogelijk als er al ooit een topic over was.

    Ja, dat is mogelijk met Wayback Machine. :Y)

    Voor iedereen die niet weet wat dat is: Wayback Machine is een website waarop websitemakers kopieën van hun website kunnen archiveren, door de jaren heen. Daar kan je dus door navigeren om te kijken hoe de site er vroeger uitzag. En blijkbaar heeft Quizlet dus ook zulke kopieën die je kan bekijken. Erg leuk als je eens lekker nostalgisch wilt zijn!

    Klik hier maar eens. Dit is de allereerste kopie van Quizlet en hij dateert van 30 november 2004, negen jaar geleden dus. Zo zag Quizlet eruit toen de site nog maar net bestond.
    Dit was het volgende design van Q. De kopie werd gemaakt op 1 september 2006.
    Het design erna. De kopie is van 10 februari 2007.
    De volgende kopie is van een hele tijd later, 14 oktober 2010. Hier zie je het vorige design.
    Tadam, het huidige design. Kopie is van 7 december 2012.
    Oh, en dit wilde ik ook nog tonen. Zo zag de crew eruit op 4 mei 2012, blijkbaar.
    En hier, het forum op 7 februari 2008! Haha, met het subforum van de moderators ertussen. Geen zorgen, je kunt er niet op. :')


    Nou, dat wilde ik jullie dus even tonen, want ik vind het best wel gaaf om Quizlet te zien zoals het vroeger was.
    Oh, en ik heb de link trouwens van dit topic. Alleen denk ik dat er wel wat mensen zullen zijn geweest die het nog niet gezien hadden. ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 14:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha, ik ken het vanaf het design van 2007 :') *feels old*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Awesome!


    26 - 02 - '16

    Dat is best leuk, ik ken het sinds 2010/11
    Ik kwam er tijdens de jaarwissels op.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ken die van 2010 nog, maar de rest niet :') Eigenlijk vond ik de site toen veel beter.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dooddoenervo schreef:
    Dat is best leuk, ik ken het sinds 2010/11
    Ik kwam er tijdens de jaarwissels op.:P

    Ik ben ook van '11 op mijn vorige account, tenminste. Maar ik schrok wel even toen ik dat eerste design zag, haha. En ik mis het vorige een beetje. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben hier sinds 2011 dus ik ken alleen die van 2010. :')
    Als ik de eerste zou kennen was het wel knap, want toen was ik net 4 jaar oud. :')


    Do what people say you can't.

    Nakoma schreef:
    Ik ben hier sinds 2011 dus ik ken alleen die van 2010. :')
    Als ik de eerste zou kennen was het wel knap, want toen was ik net 4 jaar oud. :')


    Hehe, ik ook :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sigil schreef:
    Haha, ik ken het vanaf het design van 2007 :') *feels old*


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ken het vanaf 2007 maar ik kan me die van 2010 het beste herinneren!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sigil schreef:
    Haha, ik ken het vanaf het design van 2007 :') *feels old*


    Tell me about it, stud.

    Ik ken het vanaf 2010 dus ik ken maar twee desings ik weet nog dat ik de overstap naar dit design verschrikkelijk vond, maar ondertussen ben ik er oké mee.=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je kijkt naar de kopie van het design bij 2006 en 2010, de quiz van Djista "Welk Harry Potter personage ben jij?" staat bij beide op de voorpagina ;]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wauw het design van 2007 ken ik nog...
    Feels old...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik mis alsnog het vorige design. Ik vind dit alsnog iets te zakelijk en zo :x
    De vorige was leuker vind ik ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben hier al vanaf het derde design. Grappig hoe er toen een drama werd gemaakt dat de site van een 3 tabel naar 2 ging en nu is het alweer helemaal anders.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?