• Oké, het is heel goed mogelijk dat hier lang geleden al een topic over was, maar ik heb niets gevonden. Schiet me alsjeblieft niet dood ook al is dat technisch gezien onmogelijk als er al ooit een topic over was.

    Ja, dat is mogelijk met Wayback Machine. :Y)

    Voor iedereen die niet weet wat dat is: Wayback Machine is een website waarop websitemakers kopieën van hun website kunnen archiveren, door de jaren heen. Daar kan je dus door navigeren om te kijken hoe de site er vroeger uitzag. En blijkbaar heeft Quizlet dus ook zulke kopieën die je kan bekijken. Erg leuk als je eens lekker nostalgisch wilt zijn!

    Klik hier maar eens. Dit is de allereerste kopie van Quizlet en hij dateert van 30 november 2004, negen jaar geleden dus. Zo zag Quizlet eruit toen de site nog maar net bestond.
    Dit was het volgende design van Q. De kopie werd gemaakt op 1 september 2006.
    Het design erna. De kopie is van 10 februari 2007.
    De volgende kopie is van een hele tijd later, 14 oktober 2010. Hier zie je het vorige design.
    Tadam, het huidige design. Kopie is van 7 december 2012.
    Oh, en dit wilde ik ook nog tonen. Zo zag de crew eruit op 4 mei 2012, blijkbaar.
    En hier, het forum op 7 februari 2008! Haha, met het subforum van de moderators ertussen. Geen zorgen, je kunt er niet op. :')


    Nou, dat wilde ik jullie dus even tonen, want ik vind het best wel gaaf om Quizlet te zien zoals het vroeger was.
    Oh, en ik heb de link trouwens van dit topic. Alleen denk ik dat er wel wat mensen zullen zijn geweest die het nog niet gezien hadden. ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 14:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind dit design echt niet prettig, ik zit hier bijna 4 jaar op, dus maar 1 wisseling gehad, maar ik wil de oude terug


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet de lay-out van 2007 nog gekend hebben, maar ik kan me het niet meer echt herinneren. Wel grappig om de vorige terug te zien (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Whaha ik ken het design van 2007 nog. O man, wat zit ik hier toch alweer lang. :W
    Wel gaaf om het allemaal eens terug te zien though. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind de huidige design juist zo prettig, maar mist de oude ook wel natuurlijk. Lol, toen de huidige design kwam, vond ik het zo leuk gewoonweg. Maar toen moest ik naar van alles opzoek. Was een hele speurwerk xp.


    -

    Sigil schreef:
    Haha, ik ken het vanaf het design van 2007 :') *feels old*


    Yup, dat was echt awesome haha.


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    Whaha ik ken het design van 2007 nog. O man, wat zit ik hier toch alweer lang. :W
    Wel gaaf om het allemaal eens terug te zien though. :3

    Oud vrouwtje Yolanda :P


    -

    Ik vind dit design veel mooier dan het oude. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chicas schreef:
    (...)
    Oud vrouwtje Yolanda :P


    Ik ben qua leeftijd niet oud hoor! D: vind ik tenminste...
    Maar ja, qua hoelang als dat ik hier al op Quizlet zit ben ik denk ik wel redelijk oud. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Yup, dat was echt awesome haha.


    I knoow 8D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is zo raar om het vorige design van Q nu weer terug te zien. En de allereerste designs zijn al helemaal schattig. Baby Q. (bloos)

    Vanaf 2006 komt het me bekend voor, maar dat zou ook gewoon kunnen zijn omdat ik er eerder afbeeldingen van heb gezien. Ik weet pas zeker dat ik hier vaker kwam toen dat van 2007 er was. Maar zelfs dat was nog in de tijd dat ik geen account had/nog een ander account gebruikte, want Square bestaat pas sinds 2010 en mijn allereerste account stamt ergens uit 2008. :3

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 15:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken dat design van 2010 ook haha, toen was ik ook al actief op quizlet maar had ik nog geen account. Ik besloot pas eind 2011 ofzo een account aan te maken xD

    Maar ooit, was de kudo knop nog groen.
    Omg.

    Ik vind dit topic eigenlijk wel heel erg cool :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sigil schreef:
    Haha, ik ken het vanaf het design van 2007 :') *feels old*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ken hem vanaf 2007
    Spreekt alleen tegen met wanneer deze acc bestaat xd.
    Ik had eerst een andere, maar die ben ik kwijt geraakt samen met de email ;d. Dus ja ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, wat schattig! :'D Op de eerste na kan ik ze me allemaal nog herinneren! (ik zit hier echt te lang)


    ars moriendi

    Wat grappig om terug te zien :')
    Ik ken Quizlet sinds 2011/2012 en heb pas eind 2012 een account aangemaakt, maar kan me het vorige design nog goed herinneren. Inmiddels zou ik niet meer terug willen, denk ik.


    :)