• Oké, het is heel goed mogelijk dat hier lang geleden al een topic over was, maar ik heb niets gevonden. Schiet me alsjeblieft niet dood ook al is dat technisch gezien onmogelijk als er al ooit een topic over was.

    Ja, dat is mogelijk met Wayback Machine. :Y)

    Voor iedereen die niet weet wat dat is: Wayback Machine is een website waarop websitemakers kopieën van hun website kunnen archiveren, door de jaren heen. Daar kan je dus door navigeren om te kijken hoe de site er vroeger uitzag. En blijkbaar heeft Quizlet dus ook zulke kopieën die je kan bekijken. Erg leuk als je eens lekker nostalgisch wilt zijn!

    Klik hier maar eens. Dit is de allereerste kopie van Quizlet en hij dateert van 30 november 2004, negen jaar geleden dus. Zo zag Quizlet eruit toen de site nog maar net bestond.
    Dit was het volgende design van Q. De kopie werd gemaakt op 1 september 2006.
    Het design erna. De kopie is van 10 februari 2007.
    De volgende kopie is van een hele tijd later, 14 oktober 2010. Hier zie je het vorige design.
    Tadam, het huidige design. Kopie is van 7 december 2012.
    Oh, en dit wilde ik ook nog tonen. Zo zag de crew eruit op 4 mei 2012, blijkbaar.
    En hier, het forum op 7 februari 2008! Haha, met het subforum van de moderators ertussen. Geen zorgen, je kunt er niet op. :')


    Nou, dat wilde ik jullie dus even tonen, want ik vind het best wel gaaf om Quizlet te zien zoals het vroeger was.
    Oh, en ik heb de link trouwens van dit topic. Alleen denk ik dat er wel wat mensen zullen zijn geweest die het nog niet gezien hadden. ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 14:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omg. Wat leuk om te zien! x]
    Ik ken hem vanaf 2007 :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sigil schreef:
    Haha, ik ken het vanaf het design van 2007 :') *feels old*


    effort never betrays you

    Ben ik de enige die helemaal dubbel lag om de "Lekker roddelen :-)" als beschrijving bij het modforum?
    Ik heb denk ik het design van 2007 wel ooit gezien, maar ik was pas lid toen het design van 2010 er al was. Zo leuk om dit te zien! =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik vond het echt leuk om te weten welk design Quizlet zou krijgen in 2012 (de huidige dus), haha.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 21:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CityOwl schreef:
    Ik mis alsnog het vorige design. Ik vind dit alsnog iets te zakelijk en zo :x
    De vorige was leuker vind ik ):

    Plus, ik ken het sinds 2007.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    Haha, ik ken het vanaf het design van 2007 :') *feels old*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Missing the theme of 2010 =(

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 7:01 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Missing the theme of 2010 =(

    Je bent 9 maanden geleden geregistreerd. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Je bent 9 maanden geleden geregistreerd. :'D

    Misschien heeft ze wel meerdere accounts.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Misschien heeft ze wel meerdere accounts.

    Hmm, I guess. Moet wel, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is zó leuk om te zien.
    Ik ken het vanaf het design van 2010...


    Bad decisions make good stories.

    PapiIlon schreef:
    Oké, het is heel goed mogelijk dat hier lang geleden al een topic over was, maar ik heb niets gevonden. Schiet me alsjeblieft niet dood ook al is dat technisch gezien onmogelijk als er al ooit een topic over was.

    Ja, dat is mogelijk met Wayback Machine. :Y)

    Voor iedereen die niet weet wat dat is: Wayback Machine is een website waarop websitemakers kopieën van hun website kunnen archiveren, door de jaren heen. Daar kan je dus door navigeren om te kijken hoe de site er vroeger uitzag. En blijkbaar heeft Quizlet dus ook zulke kopieën die je kan bekijken. Erg leuk als je eens lekker nostalgisch wilt zijn!

    Klik hier maar eens. Dit is de allereerste kopie van Quizlet en hij dateert van 30 november 2004, negen jaar geleden dus. Zo zag Quizlet eruit toen de site nog maar net bestond.
    Dit was het volgende design van Q. De kopie werd gemaakt op 1 september 2006.
    Het design erna. De kopie is van 10 februari 2007.
    De volgende kopie is van een hele tijd later, 14 oktober 2010. Hier zie je het vorige design.
    Tadam, het huidige design. Kopie is van 7 december 2012.
    Oh, en dit wilde ik ook nog tonen. Zo zag de crew eruit op 4 mei 2012, blijkbaar.
    En hier, het forum op 7 februari 2008! Haha, met het subforum van de moderators ertussen. Geen zorgen, je kunt er niet op. :')


    Nou, dat wilde ik jullie dus even tonen, want ik vind het best wel gaaf om Quizlet te zien zoals het vroeger was.
    Oh, en ik heb de link trouwens van dit topic. Alleen denk ik dat er wel wat mensen zullen zijn geweest die het nog niet gezien hadden. ^^

    Superleuk dat je het allemaal hebt opgezocht (Y) En grappig om weer eens terug te zien. Nooit gedacht toen ik de site in 2004 startte dat het ooit zo groot en leuk zou worden als het nu is!


    Dit is mijn signature...

    Ik zit er nu 2 jaar op, dus ik ken het vanaf 2010. Ik mis dat design zo erg.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Laatste design...
    Het is wel nogal geëvolueerd..!!


    Why so serious? :]

    Volgend jaar bestaat Quizlet dus 10 jaar! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •