• hallo mensen van Q,

    Zoals de titel al zegt, ik heb opgeruimd en zoek nieuw leesvoer!

    Even ter info: GEEN JB, 1D en dat soort dingen, dank u.

    Gaarne iets van het onderstaande lijstje:

    Doctor Who
    Harry Potter
    Fantasy
    Percy Jackson
    etc..

    Het liefste wil ik dat de story net pas is begonnen zodat ik het goed kan bijhouden ;)

    Groetjes Sharon(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou het verhaal van silenttears gaan lezen... Not my choice [Hogwarts]
    Ik vind het n goed verhaal,,, hij is wel al een tijdje bezig,, en telt n aantal hoofdstukken..

    Het gaat over Morgan Malfoy, de dochter van de darklord,, ze is opgevoed door Lucius en Narcissa., en weet niet beter als dat ze een Malfoy is..

    het is echt een super goed verhaal!! (my opinion)

    Groetjes


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Oh, een goed Doctor Who verhaal vind ik ook wel iets.
    Maar kijk eens op mijn profiel. Someone Lovely en Black Rose zijn huidige actieve stories en ik ben met nog een bezig, die zie je volgend jaar wel ergens op het forum verschijnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb alleen maar verhalen van meer dan 15 hoofdstukken....


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    Ik heb alleen maar verhalen van meer dan 15 hoofdstukken....



    try then(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Storryy..

    † Van beauty tips tot DIY. Je vind hier alle tips en Tricks!. †









    † Record abo':.
    † In de top:.
    † Record kudo's:


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Memorie schreef:
    Storryy..

    † Van beauty tips tot DIY. Je vind hier alle tips en Tricks!. †









    † Record abo':.
    † In de top:.
    † Record kudo's:



    nice abbo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien dat je een kijkje op mijn profiel kunt nemen? Ik schrijf alleen onbekende personen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Misschien dat je een kijkje op mijn profiel kunt nemen? Ik schrijf alleen onbekende personen.



    good enough for me


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."






    cover by Facts, klik op cover voor grotere beeld
    a Hogwarts story || Riddle story
    ''there is a lot more weird things about me. a lot more than i expected..''




    ‘waar zijn je ouders?’ vroeg de jongen tegen over me.
    Ik kreeg bij die vraag kramp in mijn onderbuik.
    Zijn ogen twinkelde eigenaardig naar mijn richting terwijl hij geduldig op mijn antwoord wachtte.
    ‘die zijn er niet’ antwoordde ik kil.
    ‘waar zijn ze?’ vroeg hij door.
    Ik perste mijn lippen op elkaar en schudde benauwt mijn hoofd.
    ‘gaat je niets aan’ zij ik simpel. Ik hield het niet meer vol.
    Met een ruk draaide ik me om en zette haastig mijn eerste stappen om weg te gaan.
    Maar de jongen greep me bij mijn pols vast waardoor ik wel moest gaan stoppen.
    ‘wie ben jij?’ vroeg hij duister.
    Ik haalde diep adem. Ik overwoog om me om te gaan draaien en in zijn ogen te gaan kijken. Dus bleef ik zo staan,
    met mijn rug naar hem toe gekeerd.
    ‘we spelen hier geen 20 vragen, laat me gewoon met rust..’ mompelde ik vel.
    Ik kreeg al gauw kippenvel toen hij een stapje naar achteren deed. Ik heb een eigenaardige gevoel over dat de jongen weet wat
    er met me is gebeurd, en wie ik eigenlijk echt ben.
    ‘ik wil je alleen helpen,’ fluisterde hij.
    Zachtjes sloot ik mijn ogen en wachtte af.
    ‘ik ben James Potter, zoon van Harry Potter..’ vertelde hij wat zachtaardiger.
    ‘’hij moest dit niet doen,’’ dacht ik gespannen.
    ‘’waar ben ik beland..’’ fluisterde ik keer op keer in mezelf.
    ‘en je naam?’ vroeg James aan me.
    Ik draaide me met een ruk om waardoor mijn bloedrode ogen zichtbaar werden.
    ‘Julia,’
    Eventjes bleef ik stil. ik kon niet meer helder denken. Dit was verkeerd.
    ‘Julia Riddle’ fluisterde ik zachtjes.






    why are they so mean to me?






    de Harry Potter karakters
    zijn natuurlijk eigendom van
    J.K Rowling

    -Fantasy
    -Fanfiction
    -gedeeltelijk onbekende personen
    -Nederlandse en Engelse termen door elkaar
    -begonnen: 24-11-2013
    -geëindigd: _-_-_

    -recored aantal abo's : 22 (I'm hapyyy :'D)
    -recored aantal kudo's : 5 (11.12.2013)
    -aantal kudo's totaal : 10

    11.12.2013 : jeej, ik zit in de top 20 met 5 kudo's :')















    WARNING
    -ik activeer ongeveer 2, 3.. misschien wel 4, 5, kan ook 6, of 7 hoofdstukken per week (:
    -ik verbied je niets, dus neem maar gerust Abo (A)



    KLIK


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:




    [center]


    cover by Facts, klik op cover voor grotere beeld
    a Hogwarts story || Riddle story
    (...)[/right]





    de Harry Potter karakters
    zijn natuurlijk eigendom van
    J.K Rowling

    -Fantasy
    -Fanfiction
    -gedeeltelijk onbekende personen
    -Nederlandse en Engelse termen door elkaar
    -begonnen: 24-11-2013
    -geëindigd: _-_-_

    -recored aantal abo's : 22 (I'm hapyyy :'D)
    -recored aantal kudo's : 5 (11.12.2013)
    -aantal kudo's totaal : 10

    11.12.2013 : jeej, ik zit in de top 20 met 5 kudo's :')















    WARNING
    -ik activeer ongeveer 2, 3.. misschien wel 4, 5, kan ook 6, of 7 hoofdstukken per week (:
    -ik verbied je niets, dus neem maar gerust Abo (A)



    KLIK



    Je heb een van mijn ideeen gestolen!!!

    Grapje, zeker een abbo waard!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Je heb een van mijn ideeen gestolen!!!

    Grapje, zeker een abbo waard!!!


    jeej, mijn 23ste abo, dankjewel (flower)

    verbeterde url : http://www.quizlet.nl/stories/128083/devil-inside-an-angel--a-hogwarts-story--riddle-story/

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 21:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    jeej, mijn 23ste abo, dankjewel (flower)

    verbeterde url : http://www.quizlet.nl/stories/128083/devil-inside-an-angel--a-hogwarts-story--riddle-story/


    Ja daar kwam ik al gauw achter xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oké, ik weet dat ik veel te veel hoofdstukken heb, maar ik ga heel eigenwijs zijn :Y) :



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.

    Genre: Romantiek, OP, Drama


    - Cromulent





    "Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek de blonde man voor me argwanend aan. Hij daarentegen zag geen gevaar in me en grijnsde vrolijk terug. Ik ergerde me nu al aan hem."






    In een heel andere tijd. Ergens in een verloren uithoek van het Britse continent is het moment aangebroken waarop een nieuwe Raad zal zetelen. De Verenigde Gebieden staan in rep en roer; op zoek naar een nieuwe leidsman voor deze Raad.
    Op een winterse dag in het kleine dorpje Dukàh krijgt een jonge vrouw een brief van de huidig zetelende raad. Ze wordt opgeroepen om deel te nemen aan De Race. Alle vertelsels uit haar jeugd waren werkelijkheid geweest...
    De dappere, maar eigenzinnige Eslora vertrekt, maar niet zonder de nodige obstakels in het verschiet. Zeker als de mysterieuze Lyam haar pad kruist, de vraag is enkel welke intenties deze jonge vreemdeling heeft.

    •••

    •••


    De Race
    Ik heb het net opnieuw geactiveerd, omdat ik de hoofdstukken aan het herschrijven ben, dus het verhaal is nog goed te volgen.
    Genre: OP, Fantasy, Avontuur en een beetje Romantiek


    We are only a moment.

    Oleada schreef:





    "Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek de blonde man voor me argwanend aan. Hij daarentegen zag geen gevaar in me en grijnsde vrolijk terug. Ik ergerde me nu al aan hem."






    In een heel andere tijd. Ergens in een verloren uithoek van het Britse continent is het moment aangebroken waarop een nieuwe Raad zal zetelen. De Verenigde Gebieden staan in rep en roer; op zoek naar een nieuwe leidsman voor deze Raad.
    Op een winterse dag in het kleine dorpje Dukàh krijgt een jonge vrouw een brief van de huidig zetelende raad. Ze wordt opgeroepen om deel te nemen aan De Race. Alle vertelsels uit haar jeugd waren werkelijkheid geweest...
    De dappere, maar eigenzinnige Eslora vertrekt, maar niet zonder de nodige obstakels in het verschiet. Zeker als de mysterieuze Lyam haar pad kruist, de vraag is enkel welke intenties deze jonge vreemdeling heeft.

    •••

    •••


    De Race
    Ik heb het net opnieuw geactiveerd, omdat ik de hoofdstukken aan het herschrijven ben, dus het verhaal is nog goed te volgen.
    Genre: OP, Fantasy, Avontuur en een beetje Romantiek





    oeee misa likes :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."