• hallo mensen van Q,

    Zoals de titel al zegt, ik heb opgeruimd en zoek nieuw leesvoer!

    Even ter info: GEEN JB, 1D en dat soort dingen, dank u.

    Gaarne iets van het onderstaande lijstje:

    Doctor Who
    Harry Potter
    Fantasy
    Percy Jackson
    etc..

    Het liefste wil ik dat de story net pas is begonnen zodat ik het goed kan bijhouden ;)

    Groetjes Sharon(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga vandaag beginnen aan een fantasy verhaal. Ik post dadelijk wel de link.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lees je ook onbekende personen verhalen?

    Behind all those endless fears


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Interesse in een verhaal over zombies? :Y)
    Gebaseerd op de serie The walking dead. Er staan nog een hoofdstukken online maar ik ga binnenkort beginnen. Je kan alvast abbo nemen omdat ik niet constant ga melden :')

    http://www.quizlet.nl/stories/120616/red-crossbow--daryl-dixon/


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    http://www.quizlet.nl/stories/129693/lost-in-paradise-draco-malfoy/






    A love between a Slytherin pureblood and a Gryffondor Mudblood is impossible
    But what if they do fall in love?





    Geschreven door Barnowl en JustLovegood
    Draco Malfoy love story
    We waarschuwen niet.
    We gebruiken Engelse namen
    Alle originele karakters behoren toe aan J.K Rowling.
    Kan afwijken van de verhaallijn
    Het speelt zich af in de 5de jaar.



    There once was a land that was ruled by an Evil Queen.
    She made sure the land was always filled with fear and hope was eradicated.
    In complete silence a symbol of hope was born, a symbol of strength,
    a symbol that would change everything and anyone it comes across.
    But what if fear is stronger then hope, and hate is stronger then love.
    It will all become clear in the fight of the age, the fight that can unite people or tear them apart.



    Starring* Princess Genevieve, Captain Hook, Prince Charming and Baelfire.

    Nederlands geschreven.
    Engelse dialogen.
    Fantasy

    (OUAT fanfiction)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...


    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik ben pas begonnen met een Harry Potter verhaal.
    Het speelt zich ruim 200 jaar af na het einde van de reeks van JK Rowling, dus er zitten nieuwe personen in.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/132269/the-descendent--harry-potter/)] The Descendant [/url]
    Het getik van haar lage hakje klinkt hol in de tunnel.
    ‘Loop nu eens door.’ Een lange, slanke vrouw pakt het meisje stevig bij haar pols en trekt haar haastig mee de tunnel door. Ze ziet er angstig uit, een beetje paranoia.
    ‘Mammie, doe eens rustig. Je doet me pijn.’
    De vrouw knijpt nog harder in de pols van het meisje. In haar ogen verschijnt een pijnlijke uitdrukking. Ineens klinkt er een luide knal. De tunnel wordt gevuld met zwarte rook. De 2 personen zijn aan het zicht verdwenen, maar het zware gekuch en een zielig geblaf verraden de exacte plaats van waar de twee zich nu bevinden. De rook is nog niet helemaal weg getrokken of er klinkt een luide, pijnlijke maar vooral angstige gil die ieders nekharen van de nabije buurt overeind doet staan. Dan licht de tunnel ineens groen op. Sneller dan het gekomen was, is het verdwenen. De rook is uit de tunnel verdwenen, zo ook de personen die zich er eerst nog bevonden.




    How will it sound if we could talk? Scream? Sing? Cry? Laugh? How will it sound if we could make noises?


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.



    An unexpected turn

    Arnor was eens een prachtig, groot koninklijk land vol leven en vrede. Het land had alles wat je van een land verwachten kon: hoge bergen, dichte bossen, lange kale velden en natte moerassen. Dit alles veranderde door de dood van de koning Roderick Lionheart en zijn vrouw. Er ontstond een oorlog, een groot bloedbad waarin iedereen dreigde te sterven. Het duurde maanden en leek niet te eindigen. Tot de grote bomen uit het Donkerland zich ermee begonnen te bemoeien. Het land Arnor werd onderverdeeld in 3 delen, om zo de vrede te bewaren: Forod kreeg een koningin, Harad een koning en het Donkerland van Arnor bleef zoals het was.
    Nu, 15 jaar later zijn Forod en Harad elkaars vijanden. Er lijkt opnieuw een oorlog te komen tussen de landen. Maar het lijkt of iets ze tegenhoud.. Alsof ze ergens op wachten voor dat ze aanvallen..

    Chase Strongbow is een normale jongen met een apart uiterlijk; hij heeft lang, donkerblond haar tot op zijn onderrug, puntige oren en felgroene ogen. Ook is hij erg gespierd, sterk en sneller als de gemiddelde jongen van zijn leeftijd in het kleine dorp Gonost. Hij heeft een betere uithoudingsvermogen, zicht en gehoor. Op zijn achttiende geboortedag krijgt Chase een amulet. Hij verbergt het amulet, uit angst dat het uit Harad komt. Op zijn twintigste geboortedag krijgt hij een kist, met daarin 3 eieren. Hij krijgt een belangrijke opdracht, die de vrede terug kan brengen voor het eens zo'n goede land Arnor. Chase probeert van de eieren af te komen, maar dit lukt niet. Steeds vaker lijkt hij het doelwit te worden van aanvallen en moordpogingen. Hij heeft een opleiding nodig van de elven, maar die worden gevangen genomen. De opdracht is zwaar en niet zonder gevaar voor Chase.
    Tijdens de lange tocht langs de hoge bergen, het natte moeras, lange kale vlaktes en diepe bossen, komt Chase steeds meer te weten over zichzelf, zijn aparte uiterlijk, de monsters én het land Arnor. Kan Chase de elven, zijn monsters en Arnor redden? Of is het allemaal teveel gevraagd voor deze, eerder zo’n doodnormale jongen?

    ~ Fantasy, Onbekende Personen, Avontuur.
    ~ In de middeleeuwse tijd.
    ~ 12+
    ~ Kan gevloek bevatten.




    An unexpected Companion × The Hobbit

    Luena is een jonge vrouw met een apart verhaal. Haar verleden is onbekend en haar toekomst onzeker. Op een dag kwam ze bij toeval het reisgenootschap van Thorin Oakenshield tegen, met dank aan de tovenaar Gandalf, mag de avontuurlijke Luena mee. Niemand uit het reisgenootschap zit te wachten op een vrouw als metgezel, al helemaal de norse leider Thorin niet. Maar toch weer Luena te blijven. Ze maakt veel dingen mee en leert de dertien dwergen steeds beter kennen, vooral de jongste dwergen Fili en Kili veroveren een plekje in haar hart. Ondanks het feit dat ze ongewenst is, wilt Luena deze tocht tot een goed einde brengen voor de dwergen.

    × The Hobbit
    × Fili en Kili


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.