• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Jongen
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16


    Naam:
    Cassie Elora Mears
    Leeftijd:
    19
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk mét foto:
    Cassie vindt het belangrijk dat ze er goed uit ziet. Je zal haar dan ook niet zo snel in een joggingbroek zien, die draagt ze slechts wanneer ze sport, en te grote truien draagt ze alleen op luie zondagen. Haar kledingstijl is best wel meisjesachtig en ze draagt vaak hakken, al bezit ze ook sneakers, meerdere zelfs, maar dat komt stiekem doordat ze een schoenentik heeft. Haar lichaam verzorgt ze ook goed: ze eet niet veel vette dingen en ze sport. Deels doordat ze erg gezond eet, heeft ze een mooie huid en heeft ze geen foundation nodig. Wel gebruikt ze concealer wanneer ze wallen of zeldzame oneffenheden heeft. Mascara, eyeliner en lipbalsem gebruikt ze altijd. Haar lange, honingblonde lokken wast ze om de dag en het liefst doucht ze elke dag, anders voelt ze zich vies.
    Haar gezichtje ziet er erg onschuldig uit, met grote blauwe ogen en volle lippen.
    Ze is zo'n 1.67 meter.
    Innerlijk:
    Cassie is niet een van de intelligentste personen die je zal tegen komen. Ze kan je van alles en nog wat vertellen over de series die ze kijkt, maar wanneer je haar over wat meer vraagt, dan kan je er bijna vanuit gaan dat je niet het goede antwoord krijgt, al zal zij er vaak van overtuigd zijn dat het wel het juiste antwoord is. Ze is dan ook koppig, maar naïef en bijgelovig, zo klopt ze bijvoorbeeld af. Het is makkelijk haar dingen wijs te maken en haar vertrouwen te winnen.
    Ze is zowat altijd opgewekt en is niet graag alleen, ze is dan ook echt een groepspersoon en werkt liever samen dan dat ze iets alleen moet doen. Ze is erg geïnteresseerd in mensen en doordat ze nieuwsgierig ingesteld is wil ze van alles en nog wat van ze weten, tot de meest persoonlijke details aan toe. Ze helpt ze ook graag. Ze mag dan wel niet zo slim zijn, maar ze kan wel goed advies geven en is een goed luisterend oor. Zelf klopt ze echter niet zo snel aan bij iemand anders als ze ergens mee zit. Ze oogt over het algemeen wel kalm, maar ze raakt echter snel in paniek. Ze is dus wel echt een mensen-mens en ze vindt het verschrikkelijk om te zien dat mensen gepest of gediscrimineerd worden.
    Daarnaast is ze ook niet zo ordelijk en als ze al een planning maakt, dan kost het haar veel moeite om zich daar aan te houden. Bij afspraken kan je er ook gegarandeerd vanuit gaan dat ze te laat komt. Als iemand anders echter te later komt, wordt ze erg ongeduldig. Ze is eigenlijk ook niet echt van de regeltjes.
    Likes: piano spelen, tekenen, schoenen, goocheltrucjes - al kan ze dat zelf niet -, dieren
    Dislikes: viezigheid, roken en rokers, geen geld hebben om kleding te kopen,
    Geschiedenis:
    Cassie heeft een vrij normaal leven gehad, met haar twee ouders, oudere broer - Owen - en geadopteerd zusje - Violet -. Ze heeft nooit echt verplichting gehad van haar ouders, enkel dat ze haar medemens moet helpen. Dat is ook de reden dat ze in de zomer een keer vrijwilligerswerk ging doen en sindsdien doet ze het vaker en ook echt vrijwillig, niet alleen omdat haar ouders willen dat ze het doet.
    Extra:
    • Ze doet vrijwilligerswerk op de kinderafdeling van het ziekenhuis en af en toe in het dierenasiel.
    • Ze is een vegetariër.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NeverIand schreef:
    (...)

    Tadam. ^^


    Ik moet het zeggen: ik zit altijd vol bewondering te kijken naar jou invul lijstjes :']t


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:
    (...)

    Ik moet het zeggen: ik zit altijd vol bewondering te kijken naar jou invul lijstjes :']t


    Haha - thanks, I guess.
    Ik moet zeggen dat ik het fijn vind mijn eigen personages goed en duidelijk uit te werken, zodat ik me eraan kan houden in de RPG en andere personen weten wat ze er van kunnen verwachten.


    •

    Why? D:

    Anyway, mijn topics voor moest er heel misschien nog iemand wegvallen. :x


    help

    Wat voor soort school is het eigenlijk? Aangezien ze minimaal 18 moeten zijn


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    • Naam

    Athalia Sevillia Espironaz

    • Leeftijd

    20

    • Geslacht

    Vrouw

    • Uiterlijk



    Athalia lijkt op het eerste gezicht door haar lichaamsbouw alleen al erg breekbaar. Ze heeft dunne armen en benen en hoeveel ze ook eet ze komt moeilijk aan, Net zoals haar moeder heeft Athalia een blanke huidskleur, grijs/groene grote ogen en bruin/zwart haar dat in de winter zowat zwart lijkt en in de zomer een bruine kleur heeft. De enige uiterlijke kenmerk die Athalia van haar vader is zijn de sproetjes die over haar hele gezicht verspreid zitten. Vroeger zag je ze duidelijk maar door de jaren heen zie je ze nauwelijks meer. Iets waar ze stiekem toch wel erg blij mee is. Athalia is iemand die niet zo snel een tattoo zal nemen of andere lichaams versiering. Toch heeft ze in de binnenkant van haar elleboog in haar linker arm de woorden: ''Turn The Key'' klein laten tatoeëren. De tekst staat voor om juist dingen te doen wat je niet wilt doen eigenlijk. Iets waar Athalia toch veel moeite mee heeft.
    Athalia heeft een verzorgde uitstraling. Haar bruine/zwarte haar zit zowat altijd losjes over haar schouders en ze draagt nette kleding. Ze wil er uit zien dat ze haar toekomst in de handen heeft. Wat voor haar gevoel al een klein beetje meer helpt door nette kleding te dragen en make-up op te doen. Meestal draagt Athalia als oogschaduw een lichtroze naturele kleur. Haar lippen heeft ze donkerrood gestift waardoor ze er ouder uitziet dan ze eigenlijk is. Ze draagt ook dagelijks mascara en concealer. Op de nodige dagen bb-cream als ze last heeft van uitslag die ze krijgt bij het eten van kruiden die ze over het hoofd heeft gezien.

    •Innerlijk

    Athalia is iemand die door iedereen als weerloos op het eerste punt wordt gezien. Met haar dunne lichaam en grote ogen willen de eerste mensen haar al snel beschermen en denken dat ze niks zelf kan doen. In tegenstelling is Athalia door de jaren van pijn,boosheid & verdriet sterk geworden en weet ze best haar eigen hachje te redden. Als ze door heeft dat iemand haar als een zwak persoon ziet kan ze nogal hooghartig uit de hoek komen. Athalia kan hier niet tegen net zoals ze niet tegen mensen kan die denken dat ze alles kunnen maken. Dit komt door haar jeugd. haar ouders hebben haar streng aangeleerd wat wel en niet mag. Dit zal je ook terug zien in haar woordspraak. Sommige mensen denken er door dat ze verwent is opgevoed wat totaal niet bij haar hoort. Ze hecht zich meer aan regels en aan bepaalde waarde. Met haar ijverige en perfectionistische eigenschappen kan dit hierdoor nog al eigenwijs en bazig over komen. Ze wil gewoon weten wat haar te wachten staat. Ze kan niet tegen dingen waar ze niet weet wat haar te wachten staat. Zo zal je haar ook zelden mee krijgen naar dingen waarvan ze niet weet wat het is en ze niet weet wat het nut ervan is. Ze wilt het liefst in haar veilige wereld blijven en niet buiten de grenzen gaan die ze aan zichzelf heeft opgelegd. Toch zal als Athalia iemand 'goed' voor haar gevoel kent hem/haar trouw zijn en haar grenzen verlengen. Terwijl ze dat eigenlijk niet wilt.
    Meestal zul je Athalia niet snel horen praten ze is iemand die niet graag woorden 'vies maakt' om het zo te zeggen. Sommige denken hierdoor dat ze geen stem heeft. Wat natuurlijk niet kan. Athalia houdt gewoon niet ervan om in het midden punt van de belangstelling te staan. En verdwijnt liever op in de menigte. Zelf vind Athalia het heerlijk om toe te kijken wat mensen doen. Niet in de zin van dat ze het leuk vind dat mensen haar werk doen. Maar in de zin van te kijken wat mensen doen en er redenen bij te bedenken. Zo ontstaat voor Athalia een lichte fantasie wereld waar ze nadenkt over wat er dan nog kan gebeuren en of hij/zij zijn eindpunt zal bereiken. Toch zal je Athalia zowat nooit dit zien doen als ze in de buurt is van bekenden. Ze vind het belangrijker dat mensen haar serieuze kant zien dan het 'kleine meisjes' kantje zoals zij het noemt.

    • Geschiedenis

    Athalia is van Spaans/Franse afkomst. Haar vader was van Spaanse afkomst en haar moeder was Frans. Zelf heeft Athalia niet de prettigste jeugd gehad. Haar ouders hielden meer van haar jongere broertje en zijzelf viel er ver achter. Maar dat vond ze niet erg. Ze had toch wel een fijne thuis situatie. Het veranderde toen ze 8 was. Ze liep naar huis samen van school samen met haar broertje rende voor op. Opeens hoorde ze een overdovende knal en zag hoe er een auto door een muur kwam. Ze zag hoe haar broertje neer viel en hij werd naar het ziekenhuis gebracht. Zijn been was verbrijzeld en hij overleed al door de verwondingen. De familie gaf Athalia de schuld waardoor ze niet meer wilde leven, Ze wist dat het haar schuld was maar haar schuldgevoel werd alleen maar groter door hun beschuldigingen. Na ongeveer 6 maanden voel beschuldigingen maakte de familie het weer goed met haar. Ze zagen hoeveel ze leed en ze 'vergeefde' het haar. Haar leven ging verder. Ze kwam weer naar buiten en leefde weer voor de ogen van haar ouders. Het schuldgevoel werd langzaam minder maar het zou nooit overgaan. Toen Athalia 12 was kreeg ze een klap in haar gezicht. Ze kreeg te horen dat ze Ewing Sarcoom had. Oftewel, bot kanker. Ze dacht gelijk dat dit de prijs was die ze kreeg door haar broertjes leven te ontnemen. Ze wilde niet vechten. Ze wilde de prijs krijgen die ze verdiende. Pas toen ze zag dat ze deze pijn niet nogmaals aan haar ouders kon aandoen begon ze te vechten en probeerde te winnen van de ziekte die haar lichaam wilde overnemen. En ze won. Waardoor ze trots op zichzelf kon zijn. En ze hoopte dat haar broertje ook trots op haar kon zijn.

    • Extra

    Athalia heeft een allergie voor kruiden. Bij normale kruiden krijgt ze uitslag en is ze een paar dagen ziek. Maar als Athalia zoutwater aanraakt beginnen haar handen te vervellen en krijgt ze brandende plekken.
    Ook is Athalia bang voor spoken.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 19:16 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik moet zeggen dat ik echt van de naam "Athalia" houd.


    •

    Naam: Sanne Linette McAir.
    Leeftijd: Negentien.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:



    Een klein beginnetje, ik ben namelijk het weekend weg. Ik weet niet zeker of ik de rol dan af kan krijgen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Omg, die actrice/zangeres/ik weet niet exact wie of wat ze is, is echt zo mooi. En de naam, moet ik toegeven Mirte, is echt mooi. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    NeverIand schreef:
    Ik moet zeggen dat ik echt van de naam "Athalia" houd.


    Haha :] Ik was van de zomer op vakantie in Schotland bij mijn opa en oma en die hebben dus een Iers boek waarin allemaal Ierse sprookjes staan. In een sprookje gaat het over een meisje die vervloekt was en alleen in mensen hun dromen leefde. Toen werd ze verliefd in een van die dromen op de jongen die dat dus droomde. En de jongen op haar. Hij probeerde dus om voor eeuwig te slapen. En tja het eindigde dus met dat ze een dochtertje kregen -wat dus best creepy is in een droom- en die heette Athalia. En tja ik vond het zo een prachtig verhaal. Dat ik nu meestal mijn personages zo noem. Geen idee waarom.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zou me willen uitschrijven. Er is wat narigheid en ik kan het niet opbrengen nog langer mee te doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lazhar schreef:
    Ik zou me willen uitschrijven. Er is wat narigheid en ik kan het niet opbrengen nog langer mee te doen.


    Jammer, je bent een ontzettend fijne tegenspeelster.


    •

    Olicity --> Bash


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lazhar schreef:
    Ik zou me willen uitschrijven. Er is wat narigheid en ik kan het niet opbrengen nog langer mee te doen.


    Jammer...
    Als je erover wilt praten mag je me gerust een berichtje sturen


    26 - 02 - '16

    Heap schreef:
    Naam: Sanne Linette McAir.
    Leeftijd: Negentien.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:



    Een klein beginnetje, ik ben namelijk het weekend weg. Ik weet niet zeker of ik de rol dan af kan krijgen.


    No problem, ik zal je reservatie heus niet zomaar weghalen (;


    26 - 02 - '16