• Liefste iedereen,

    Nadat Quizlet gisteren haar 12e verjaardag mocht vieren, is er vandaag een andere verjaardag aangebroken. Vandaag mogen enkele moderators hun eerste kaarsje uitblazen van de grote Q-verjaardagstaart! Geef een hartelijk applaus voor Jarne, Felicia, Bianca, Melissa en Anna. Gefeliciteerd!



    Op 2 november 2015 kwamen zij het team versterken. Sindsdien zijn ze toppertjes van modjes (eigenlijk heel het moderatorteam, maar die krijgen op hun verjaardag die aandacht nog wel :Y) ) en dat mag vandaag gevierd worden! Vieren jullie mee?



    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Yaay! Proficiat! Bij deze nog even de vermelding dat jullie het allemaal geweldig doen. :3 <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh Erica wat lief dat je zo'n leuk feestelijk topic aan hebt gemaakt (bloos) Gefeliciteerd met onze mod verjaardag Jarne, Felicia, Bianca en Melissa! Jullie zijn top collega's en het was een eer om samen met jullie verkozen te zijn een jaar terug. En super bedankt alle crewleden van toen en crewleden van nu. Ik ben nog steeds ontzettend blij en voel mij ontzettend gelukkig over het feit dat ik deel uitmaakte van dat kleine groepje mensen dat aangenomen was een jaar geleden. Het team was en is nog steeds geweldig en het is een voorrecht om met jullie allemaal samen te mogen werken. Ik heb in dit afgelopen jaar ontzettend veel geleerd van en met jullie allemaal.


    Happy Birthday my Potter!

    Gefeliciteerd lieverds! Ik ben super trots op jullie!

    Yaay gefeliciteerd! *O*
    Heel erg bedankt voor alles wat jullie in het afgelopen jaar al voor ons hebben gedaan. En dan in het speciaal voor alles wat jullie mij de afgelopen tijd hebben geleerd. Ik wilde eigenlijk een heel verhaal plaatsen, maar het zou uiteindelijk toch uitdraaien op een ding: Jullie zijn ieder geweldige personen & collega's!

    Geniet van jullie dag & op naar de tweede verjaardag! Oh ja, deze mag niet ontbreken:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 13:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Time flies byyyyy! Fissaa! Gefeliciteerd allen! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben nog steeds heel trots op de eerste generatie mods die na mij is aangesteld en heb mogen opleiden. Als ik er aan terugdenk, voelt het een beetje als een moeder die haar kinderen los heeft moeten laten voor de volwassenheid.
    Maar gefeliciteerd toppertjes! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo veel liefde en dankbaarheid. *pinkt een traantje weg*


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gefeliciteerd allemaal!(yeah) Het voelt alsof Anna al veel lang er Moderator is.=') In het bijzonder Anna voor mij omdat ik wat meer met haar optrek dan met de rest.^^='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd allemaal!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gefeliciteerd, iedereen!! Mogen er vele mod jaren er bij komen!
    Yaay Bianca! Je bent een super mod voor mij. :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Proficiat allemaal! ^^


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Gefeliciteerd allemaal c: En (maar dit is een beetje voor alle modjes haha) bedankt voor al het harde werk dat jullie in Quizlet stoppen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ahw, dankjewel voor dit leuke topic, Erica! Dankjewel allemaal! ^^

    Gefeliciteerd, Anna, Jarne, Felicia en Melissa! Voor mij voelde het altijd een beetje alsof jullie modzusjes en -broer zijn. (bloos) Ik vind het erg fijn dit al een jaar met jullie te hebben mogen meemaken. Mods generatie 2015, yay. *O*
    Het is super om in zo'n team met alle crewleden te zitten en ik hoop dat we nog lang mogen samenwerken. De oudere mods van toen hebben ons veel geholpen en daardoor ben ik gegroeid. Nu vind ik het heel fijn dit ook te doen met de nieuwste generatie mods.

    @Filiz: Ah, dankjewel! :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd allemaal! Jullie zijn echt allemaal Supermods! *Superhelden-smiley*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.