• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    CIaflin schreef:
    Probeer Athalia zo meteen af te maken maar anders moet het morgen ochtend. Het spijt me. Ik heb nu die pillen ingenomen voor mijn hart en ik wordt daar nog al 'hemels' van en slaperig :']


    Geen probleem (;
    Ik ga je heus niet zomaar weghalen (:


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Geen probleem (;
    Ik ga je heus niet zomaar weghalen (:


    Dat verwacht ik ook niet van je. Maar ik vind het wel zo netjes om te zeggen :] Ja mijn moeder heeft me netjes opgevoed :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zal mijn rol morgen invullen! Ik moest deze week een aantal essays schrijven waardoor ik het een beetje druk had, sorry

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 21:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dit ben ik door de examens glad vergeten!
    Ik ga vanavond aan de slag!


    Queer zijn is gewoon alles

    Cassie haar innerlijk en uiterlijk is klaar. Over de geschiedenis moet ik nog even nadenken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag het toch morgen? Ik heb geen inspiratie.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Mag het toch morgen? Ik heb geen inspiratie.


    Sure!


    26 - 02 - '16

    Naam: Chase Carter
    Leeftijd: Chase is 19 jaar oud en jarig op 1 december
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk mét foto:


    Chase valt gelijk op door zijn enorme pretface. Hij heeft altijd een lach op zijn gezicht en ziet er vrolijk uit. Chase heeft een flinke bos donkerblond/bruin haar en een vriendelijk gezicht. Zijn gezicht wordt geaccentueerd door een stel stevige wenkbrauwen, een paar lieve en bruine ogen, mooie kaaklijnen en zijn neus waardoor iedereen vaak gefascineerd is. Chase heeft tunnels in zijn oren en kleedt zich verder vrij degelijk. Hij heeft het liefst een t-shirt met vest, spijkerbroek en sneakers aan. Chase draagt het liefst schoenen van het merk Supra.
    Innerlijk: Chase is een jongen met een gebruiksaanwijzing. Hij heeft meerdere kanten en is daardoor niet altijd even goed te volgen. Chase heeft een vriendelijke kant die toegewijd is en keihard zijn best wel doen voor bijvoorbeeld goede cijfers. Een kant die enorm ambitieus is en hard wil werken. Chase maakt hier op school regelmatig gebruik van om goede cijfers te halen. Helaas heeft Chase ook een minder goede kant. Namelijk een kant die enorm kan haten en gemeen kan zijn. Een kant die niet zijn best wel doen voor school en goede cijfers. Een kant die maar raak flirt met elk meisje dat 'ie kan krijgen. Gelukkig steekt de minder goede kant niet vaak de kop op, slechts af en toe wanneer hij in een slecht humeur is, en is hij vaak een lieve jongen. Hij kan ook enorm romantisch zijn. Zo heeft hij, zijn inmiddels ex-vriendin, destijds verrast door haar kamer te versieren met waxinelichtjes en rozenblaadjes. Hij is een ware romanticus en weet precies hoe hij een meisje moet versieren. Hij is de echte mister right om het zo maar te zeggen. Toch heeft Chase nog een paar slechte eigenschappen. Zo is het bijvoorbeeld een feit dat hij de neiging heeft om veel te gaan drinken als hij gestrest is of om te gaan roken. Hierdoor heeft hij al dikwijls problemen gehad met zijn ouders en vrienden.
    Geschiedenis: Chase is een jongen die een niet zo ontzettend bijzonder verleden heeft. Tot op z'n zeventiende was hij single en ontmoette hij Kelsey, een lief meisje. Het ging helaas, na een relatie van ongeveer 6 maanden, uit. Het meisje had hem bedrogen met een andere jongen. Hierdoor is hij nog steeds onzeker en durft niet zomaar een relatie met een meisje aan te gaan. Als zijn negatieve kant echter optreedt, wat al niet te vaak gebeurd, verdwijnt deze angst echter als sneeuw voor de zon. Chase heeft redelijk rijke ouders die zijn opleiding hebben betaald. Hierdoor hoefde hij nooit echt zelf voor dingen op te draaien en werd hij lui. Dit veranderde echter toen het bedrijf van zijn vader failliet ging twee jaar terug. Chase moest zelf een baan gaan zoeken en zelfs huur gaan betalen aan zijn ouders waar hij bij woonde. Ook moest hij zijn eigen voedsel gaan kopen. Hierdoor heeft hij geleerd om verantwoordelijkheidsgevoel op te bouwen, al kan hij nog redelijk vaak eigenwijs zijn.
    Extra: Chase is single.

    Ik maak 'm later even af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 21:05 ]


    26 - 02 - '16

    Naam: Noah Riker Constantines. Zijn achternaam wordt uitgesproken als Konstantiens.
    Leeftijd: 23, hij verjaart op de tweede februari.
    Geslacht: Mannelijk.




















    Uiterlijk: Met zijn zelfverzekerde uitstraling en het perfecte haar dat altijd goed ligt, zie je Noah zeker als die typische populaire jongen die denkt dat hij alles is - dus niet. En zijn haar ligt nooit perfect.
    Noah heeft lichtbruin, krullend haar dat meestal ligt op de manier hoe hij ermee uit bed is gestopt. Zijn uitstraling is inderdaad zelfverzekerd - en soms wat arrogant - maar meestal merk je hem niet eens op. Hij zit liever een boek te lezen dan te doen van "kijk, hier ben ik en ik ben cool, iedereen die mij niet is kan doodvallen". Hij heeft een hekel aan dat soort mensen.
    Noah heeft best wel wat spieren, maar hij is geen spierbundel die een auto met een hand kan opheffen. Hij is eerder atletisch gebouwd en doordat hij zo groot is, kan hij soms wat slungelachtig overkomen.
    Noah is 1m85 en steekt hierdoor vaak boven iedereen uit. Soms vindt hij het irritant, maar vaak gebruikt hij het in zijn voordeel.
    Zijn ogen heeft Noah van zijn moeder geërfd. Ze zijn groenachtig blauw en veranderen telkens in een andere variant op dat kleur wanneer het licht verandert. Het ene moment zijn ze groen, het ander moment zijn ze blauw en dan plotseling er weer iets tussenin. En ze zijn altijd onleesbaar omdat hij nooit iemand toestaat te zien hoe hij zich voelt. Op dat vlak is hij een meesterlijk acteur en hij kan je ook snel vangen in zijn blik.
    Hij heeft een lichte, egale huidskleur. Hij heeft een litteken boven zijn oog door die brand van een paar jaar terug, maar het is nu al bijna helemaal vervaagd. Ook zul je zien dat er op zijn armen en handen hele kleine littekens te zien zijn, krasjes, veroorzaakt door glassplinters.
    Verder kleedt Noah zich vooral casual en soms wat klassiek.
    Innerlijk: Moest je nieuw zijn in de groep, dan zou je denken dat Noah het buitenbeentje is. Blijf er drie dagen en je komt er al snel achter dat iedereen hem kent.
    Hij is zo iemand die praktisch de helft van de mensen in zijn omgeving afschrikt en de andere helft net aantrekt. Noah is gevat en kan vaak ook heel sarcastisch reageren. Hij is niet iemand die zomaar op je af zou lopen om zomaar even een ruzie te beginnen, maar als jij tegen hem begint te praten, zal hij haast altijd afstandelijk doen en spottend. Hij is eerder uitdagend, maar echt een reputatie heeft hij niet echt. Buiten de groep toch niet.
    Noah kan soms nogal arrogant en ongeduldig doen in een gesprek, maar eigenlijk is hij iemand die heel goed kan luisteren. Als hij je niet mag, zal hij dat snel laten merken. Je mag in ieder geval al blij zijn dat hij opener is over wie hij zelf is dan vroeger. Hij is iemand die veel ziet, iemand die observeert en dan pas tot actie overgaat, hij heeft ook een geweldige mensenkennis, dus het is moeilijk om tegen hem te liegen. Hij is het soort jongen die je in stilte begrijpt en als jij hém begrijpt, dan zul je dit zien en er misschien troost uit putten. Noah is verre van dom. Eigenlijk is hij best wel zo iemand die van die hele rare vragen kan stellen en dan gaat beginnen ratelen over het imploderen van het universum en de oerknal én hij weet er mensen mee te boeien. Hij is een goede prater, kan je met twee woorden een trauma bezorgen of je meteen weer opvrolijken. Het hangt er alleen van af wat hij nu precies wilt bereiken. Als hij goede bedoelingen heeft, dan heb je geluk. Als hij jou niet graag heeft, wéééél...
    Misschien zou je denken dat Noah een nerd is, als je hoort hoe hij goed is in wiskunde, graag boeken leest en liever naar klassieke muziek dan dubstep luistert. Oké, hij is wel erg lees- en leergierig, maar het kan hem niet schelen wat mensen daarvan denken. Ook al is hij niet echt iemand die zijn avonden liefst van al zou vullen met studeren, toch noemen veel mensen hem een 'strever', maar ik denk dat je wel snel genoeg zult doorhebben dat er niet met hem te spotten valt. Hij is gewoon slim, wat kan hij daar nu aan doen?
    Noah is niet het soort iemand waarvan je even zijn lunch kan stelen of hem kan dwingen je huiswerk te maken. Hij is geen eersteklas idioot die bang is voor alles en iedereen. Integendeel.
    Hij is een kalm iemand - wat soms zelfs angstaanjagend kan zijn - en net daarom is hij niet iemand die je kwaad wilt krijgen. De meeste mensen die het hoog op hebben zien Noah niet als een bedreiging, maar je zou beter op je woorden letten als je dat denkt, of het kan je duur komen te staan.
    Er zijn niet veel mensen die Noah begrijpen - laat staan dat hij dat bij velen zou toelaten - en als je denkt dat je hem eindelijk doorhebt, besef je dat dat nog niet helemaal het geval is. Hij heeft vertrouwensproblemen, maar als je zijn vertrouwen hebt gewonnen, mag je jezelf gelukkig prijzen. Hij ziet er misschien niet zo uit, maar Noah is iemand die zijn vrienden niet in de steek laat. Hij vertikt het om mensen in de steek te laten, omdat hij het zelf meer dan eens heeft meegemaakt.
    Geschiedenis: Noah werd geboren in het dorpje ten oosten van Londen en ook al heeft hij zijn vader nooit gekend, toch had hij een gelukkige jeugd. Zijn vader en moeder zijn gescheiden toen hij vijf maanden oud was en terwijl zijn vader naar Amerika verhuisde, bleef Noah samen met zijn oudere zus, Liv, in Engeland bij zijn moeder. Noah had een geweldige jeugd, totdat hij vijftien werd en bij Liv longkanker werd vastgesteld. Maandenlang hoopten hij en zijn moeder dat alles wel in orde zou komen met Liv, maar dat was helaas niet het geval. De kanker bleek te laat te zijn vastgesteld en had zich al te ver gevorderd, met uitzaaiingen die niet met een operatie konden verwijderd worden, omdat ze anders de kans liep te sterven. Sterven deed ze sowieso, dus Noah en zijn moeder deden er echt alles aan om een dure operatie mogelijk te stellen, maar hun werk was tevergeefs. Noah weet nog heel goed hoe hij zat te knikkebollen in Livs ziekenhuiskamer, zijn moeder wat gaan halen was om te eten voor hen beiden, en Livs hartmonitor een schril geluid maakte. Reanimeren lukte niet meer en Noah zat er gewoon bij, staarde ernaar alsof het niet tot hem doordrong. De weken erna gingen in een waas voorbij. Hij leek haast verlamd te zijn, want hij voelde hoe hij zichzelf langzaamaan kwijtraakte, hij voelde dat dit niet normaal was en aangezien zijn moeder in een depressie raakte, wist hij dat één van de twee vroeg of laat terug goed zou moeten kunnen functioneren. Hij schreeuwde tegen zichzelf en sloeg een spiegel kapot, probeerde zijn moeder weer op te lappen en net toen het weer beter begon te gaan, gebeurde het.
    Het was rond negen uur 's avonds. Noah had er niets voor gevoeld om die avond met zijn vrienden uit eten te gaan, maar iedereen had erop gestaan en misschien had hij ook wel eens afleiding nodig. Toen hij terug thuis kwam, stond het huis in lichterlaaie. Wetende dat zijn moeder daar ergens binnen zat, wilde hij impulsief binnen gaan, maar de brandweer was er al, dus hij kwam niet verder dan de inkomhal, waar net een raam van de hitte explodeerde. Hij had een scherf in zijn oog gekregen en was bijna blind geweest. Een echt litteken heeft hij er in zijn oog niet echt aan overgehouden. Als je weet dat het er zit, dan kan het zijn dat je een klein zwart vlekje in zijn iris zit, een gaatje van waar die scherf gezeten had.
    Hij was sowieso te laat geweest. Zijn moeder was dood en de politie is er nooit echt achtergekomen wie de brand veroorzaakt had. Het was een gestichte brand, maar ze hebben de dader nooit gevonden. Noah voelde zich verloren en tastte voor een lange tijd in het duister. En toen dook zijn vader plotseling weer op. Hij kon niet anders dan met hem teruggaan naar Amerika, al voelde hij er helemaal niets voor. Hij mocht dan hetzelfde DNA delen als die man, maar het was zijn vader niet. Dat zou hij nooit kunnen zijn.
    Noah begon een nieuw leven en zette alles dat daarvoor was gebeurd van zich af. Hij werd iemand anders en besloot dat hij wilde gaan studeren, omdat dat iets was waar zowel Liv als hun moeder een meerwaarde aan hechtten. Het enige dat hij werkelijk apprecieert aan zijn 'vader' is dat hij hem hierin steunt. De man heeft ook het beste voor met zijn zoon, maar ze voelen beiden dat hun band zo dun als spinnendraad is.
    Extra: Noah's familie was altijd al creatief en muzikaal en zijn moeder stond erop dat haar kinderen ook zo waren. Ze leerde ze dansen en piano spelen en op een gegeven moment heeft Noah besloten om zelf ook gitaar te leren. Toen hij naar Amerika verhuisde, is hij hiermee gestopt en hij betwijfelt of het iets is dat hij ooit weer zal oppikken. Door het ongeval heeft hij trouwens ook last van claustrofobie gekregen en door de rest van heel zijn geschiedenis ook bindingsangst. Hij is bang dat er iets zal gebeuren met de mensen waar hij teveel om geeft, aangezien het hem al twee keer is overkomen.

    Daniel Sharman al teveel gebruikt? What? Me? Nooh. Pfft. :'D Ik kan momenteel gewoon geen afstand doen van een personage dat ik een tijdje geleden speelde in een doodgelopen RPG, so yeaaaah. Sawwy. :')

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 11:28 ]


    help

    In welk land speelt het zich trouwens af? (:


    help

    Ik weet nog steeds niks voor de geschiedenis :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Ik weet nog steeds niks voor de geschiedenis :c


    Doe anders iets uit een af andere film. Als het echt niet wil mag je het eventueel laten zitten.


    26 - 02 - '16

    Ow sorry.
    Ik had erg veel last van bepaalde dingen waardoor ik de hele zondag heb geslapen en maandag was ook niet super fijn. Probeer verder te gaan aan Athalia.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kan ik nog meedoen?? c;


    Little do you know

    Roww schreef:
    Kan ik nog meedoen?? c;


    Je kan iemand van de McAllister's familie spelen. Dan ben je een geest die ons probeert uit te moorden/tot waanzin drijven/laat schrikken *O*

    -Sorry Erieka dat ik eventjes antwoord gaf maar je was offline :3-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial