• Leahs Covershop



    Hello everyone!
    Sinds een paar dagen heb ik een nieuw programma ontdekt om te photoshoppen. Dit lukt veel beter dan mijn vorige, dus heb ik besloten een covershop te maken en voor jullie covers te maken.
    Nu mensen, ik ben er nog niet zo lang mee bezig, dus je moet geen grootse dingen verwachten.
    Laat me wel even duidelijk zijn: geef goede instructies, want waar ik mee werk is geen programma dat ik gedownload heb, maar een op het internet. Het is dus heel moeilijk dit aan te passen zonder dat ik het helemaal opnieuw moet maken.
    Ook, in verband met school heb ik niet zo heel veel tijd. Vanaf volgende week zal dat beteren.
    Dan vraag ik jullie nog dit in te vullen:

    Tekst:
    Hier alle tekst die je op de cover wilt. Duidelijk aangeven wat de titel, wat de ondertitel, en wat een quote is graag.
    Username?:
    Afbeeldingen:
    Geef er geen 20.000, graag. Als ik vind dat het er te veel zijn, maak ik een selectie. Zorg er ook voor dat het geen foto's zijn van ruim genomen 10 pixels.
    Beschrijving van de story:
    Niet verplicht, wel handig
    Sfeer:
    Droevig, blij, duister, angstaanjagend,...
    Voorkeuren:
    Ik heb ook maar keuze uit bepaalde lettertypes, dus daar kun je wel instructies geven, maar met een naam ben ik niets. Kleur kan ik wel instellen. Ik kan niet beloven dat je cover verticaal of horizontaal is, dat zie ik als ik 'm maak.


    VOORBEELDEN:
    Sommigen daarvan heb ik gemaakt met prenten uit een ik-zoek-een-cover-topic. Ik heb ze nooit laten zien aan de coverzoekers zelf, want die hadden er altijd al. Het was om te kijken hoe goed het lukte.





    Gemaakt:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 21:37 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    abbo^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tekst: Red Crowssbow
    Username?: Philanthropy
    Afbeeldingen: Heb je al ^^
    Beschrijving van de story: Om het kort te houden is het gebaseerd op de serie The walking dead dat dus voornamelijk gaat over Zombies en overleven.
    Sfeer: Angstaanjangend.
    Voorkeuren: Weet ik niet, mag je zelf kijken (:

    Graag zou ik wel een soort van koude winterse cover willen omdat het afspeelt in de winter.

    Ik hoop dat je hier iets mee kan ^^

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 17:22 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oh ik zie net dat de afbeeldingen het niet doen.
    Momentje, ik stuur ze opnieuw.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Het is goed, ik heb de foto's uit de code kunnen halen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Het is goed, ik heb de foto's uit de code kunnen halen (:

    Okee ;3 gelukkig haha. Ik had ze al wel opnieuw ingezonden :Y)
    Wanneer ga je er mee beginnen?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 17:21 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Philanthropy schreef:
    (...)
    Okee ;3 gelukkig haha. Ik had ze al wel opnieuw ingezonden :Y)
    Wanneer ga je er mee beginnen?


    Ik ben bezig (:
    Ik moet wel straks weer gaan studeren, dus ik kan niet exact zeggen waneer-ie af gaat zijn


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik ben bezig (:
    Ik moet wel straks weer gaan studeren, dus ik kan niet exact zeggen waneer-ie af gaat zijn

    Oké ^^
    Ik wil graag wel zo snel mogelijk beginnen met het verhaal maar ik geef je wel even de tijd (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Nice covers! ;3
    Ik maak de mijne het liefste zelf, sorry, maar als ik er een keer de middelen / tijd niet voor heb zal ik jou vragen.
    Mag ik je vragen om welk programma dit gaat?


    :)

    Ik ben nog even aan het prullen, een streep die ik maar niet weg krijg (:
    En @Givens: begrijp ik, van je eigen covers ben je altijd zekerder. You still make better covers than me.
    Ik doe het met picmonkey


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Doe straks wel verder, ik kan nu niet meer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het is eerlijk gezegd vrij lastig er nu nog iets winterachtigs van te maken... ik heb alles in sepia-achtig kleur gedaan


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Philanthropy schreef:
    Tekst: Red Crowssbow
    Username?: Philanthropy
    Afbeeldingen: Heb je al ^^
    Beschrijving van de story: Om het kort te houden is het gebaseerd op de serie The walking dead dat dus voornamelijk gaat over Zombies en overleven.
    Sfeer: Angstaanjangend.
    Voorkeuren: Weet ik niet, mag je zelf kijken (:

    Graag zou ik wel een soort van koude winterse cover willen omdat het afspeelt in de winter.

    Ik hoop dat je hier iets mee kan ^^



    Hier heb ik niets winters meer aan kunnen toevoegen


    En dit is het enige winters dat ik heb kunnen vinden dat niet de meer de hele cover verprutste ^^

    Ik heb de titel daar om redenen geplaatst, voornamelijk om een streep van het blenden te verbergen, een die ik niet weg kreeg.
    Ik hoop dat je er iets mee bent (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 18:43 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Ik ben nog even aan het prullen, een streep die ik maar niet weg krijg (:
    En @Givens: begrijp ik, van je eigen covers ben je altijd zekerder. You still make better covers than me.
    Ik doe het met picmonkey

    Oh, dat doe ik ook altijd, haha. (Met Picmonkey werken)
    En dat valt mee hoor, jij kunt het ook heel goed!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 19:28 ]


    :)

    Hwin schreef:
    (...)


    Hier heb ik niets winters meer aan kunnen toevoegen


    En dit is het enige winters dat ik heb kunnen vinden dat niet de meer de hele cover verprutste ^^

    Ik heb de titel daar om redenen geplaatst, voornamelijk om een streep van het blenden te verbergen, een die ik niet weg kreeg.
    Ik hoop dat je er iets mee bent (:


    Ik vind ze wel heel mooi hoor ^^
    Heel erg bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 19:45 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.