• Leahs Covershop



    Hello everyone!
    Sinds een paar dagen heb ik een nieuw programma ontdekt om te photoshoppen. Dit lukt veel beter dan mijn vorige, dus heb ik besloten een covershop te maken en voor jullie covers te maken.
    Nu mensen, ik ben er nog niet zo lang mee bezig, dus je moet geen grootse dingen verwachten.
    Laat me wel even duidelijk zijn: geef goede instructies, want waar ik mee werk is geen programma dat ik gedownload heb, maar een op het internet. Het is dus heel moeilijk dit aan te passen zonder dat ik het helemaal opnieuw moet maken.
    Ook, in verband met school heb ik niet zo heel veel tijd. Vanaf volgende week zal dat beteren.
    Dan vraag ik jullie nog dit in te vullen:

    Tekst:
    Hier alle tekst die je op de cover wilt. Duidelijk aangeven wat de titel, wat de ondertitel, en wat een quote is graag.
    Username?:
    Afbeeldingen:
    Geef er geen 20.000, graag. Als ik vind dat het er te veel zijn, maak ik een selectie. Zorg er ook voor dat het geen foto's zijn van ruim genomen 10 pixels.
    Beschrijving van de story:
    Niet verplicht, wel handig
    Sfeer:
    Droevig, blij, duister, angstaanjagend,...
    Voorkeuren:
    Ik heb ook maar keuze uit bepaalde lettertypes, dus daar kun je wel instructies geven, maar met een naam ben ik niets. Kleur kan ik wel instellen. Ik kan niet beloven dat je cover verticaal of horizontaal is, dat zie ik als ik 'm maak.


    VOORBEELDEN:
    Sommigen daarvan heb ik gemaakt met prenten uit een ik-zoek-een-cover-topic. Ik heb ze nooit laten zien aan de coverzoekers zelf, want die hadden er altijd al. Het was om te kijken hoe goed het lukte.





    Gemaakt:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 21:37 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Dit is wat ik er nu heb weten uit te persen, het is niet veel, maar ik probeer het morgen verder.



    Hij wordt al heel vet :D
    Ik vind alleen hoe mn naam erin staat niet zo mooi,
    maar verder echt heel vet :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het liefst wil ik hem hebben voor de kerstvakantie, maar het is geen ramp als je dat niet red. Ik heb al een plaatje staan, het is alleen geen echte cover. ^^

    Tekst: The Twelve Days of Wizarding Christmas als hoofdtitel. Dan wil ik er graag één met daaronder Engels en één met Nederlands onder de titel.
    Username?: Nee, liever mijn voornaam Kim
    Afbeeldingen: Ik geef er een paar, kies zelf maar welke het beste te mengen zijn.








    Beschrijving van de story: Het is een Harry Potter-related Kerstverhaal naar aanleiding van een gelijknamend nummer.
    Sfeer: Vrolijk, Kerstsfeer.
    Voorkeuren: De tekst graag of rood-groen als kerstkleuren of gewoon zwart-wit. Eveneens graag iets waarvan jij denkt aan kerst en magie qua lettertypte.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Voor de kerstvakantie moet lukken, ik heb volgende weet drie dagen vrij.
    Ik ga dan wellicht ook verderwerken aan Tukkoshopper cover (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik (ik beloof dat ik niet ook een covershop zal beginnen) weten welk programma je hiervoor gebruikt?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik gebruik hier picmonkey voor (:
    Sorry voor het late antwoord, ik ga nu beginnen aan Snowmns cover (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Snowmn schreef:
    Het liefst wil ik hem hebben voor de kerstvakantie, maar het is geen ramp als je dat niet red. Ik heb al een plaatje staan, het is alleen geen echte cover. ^^

    Tekst: The Twelve Days of Wizarding Christmas als hoofdtitel. Dan wil ik er graag één met daaronder Engels en één met Nederlands onder de titel.
    Username?: Nee, liever mijn voornaam Kim
    Afbeeldingen: Ik geef er een paar, kies zelf maar welke het beste te mengen zijn.








    Beschrijving van de story: Het is een Harry Potter-related Kerstverhaal naar aanleiding van een gelijknamend nummer.
    Sfeer: Vrolijk, Kerstsfeer.
    Voorkeuren: De tekst graag of rood-groen als kerstkleuren of gewoon zwart-wit. Eveneens graag iets waarvan jij denkt aan kerst en magie qua lettertypte.



    Ik kan nog van alles aanpassen, als je deze goed vind, zet ik de taal er onder (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind hem leuk ^^ Zou je er dan één kunnen doen met Engels en één met Nederlands erop?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga het zometeen of morgen doen, tegen morgen heb je 'm dus zeker (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried




    Sorry voor de vertraging! Was dit vergeten!
    Nou, hier heb je 'm, voor de officiële kerstvakantie. Ik kan de talen nog veranderen van plaats, als je dat wilt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    die 2de cover uit je voorbeelden lijkt verschrikkelijk veel op mijn cover van mijn story :') toeval

    @dit was eventjes een Rondom post, sorry xD

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:20 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    die 2de cover uit je voorbeelden lijkt verschrikkelijk veel op mijn cover van mijn story :') toeval

    @dit was eventjes een Rondom post, sorry xD


    Het was daarvoor dat ik 'm geprobeerd had, om te kijken hoe goed ik met dat programma om kon gaan (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:




    Sorry voor de vertraging! Was dit vergeten!
    Nou, hier heb je 'm, voor de officiële kerstvakantie. Ik kan de talen nog veranderen van plaats, als je dat wilt!

    Zo is hij perfect! Dan kan ik vanavond, uiterlijk morgen het verhaal online zetten ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis