• (Klik op plaatje voor trailer)


    Type: TV
    Episodes: 47
    Status: Finished airing
    Producers: Madhouse, VAP, Viz Media
    Genres: Comedy, Drama, Music,
    Romance, Shoujo, Slice of Life
    Score: 8.631 (scored by 46662 users)


    Komatsu Nana moves to Tokyo, following after her boyfriend Shouji to gain a life she has always dreamed of. On a train bound for Tokyo, she meets Osaki Nana, the vocalist for the punk rock band "Blast", also moving to Tokyo to achieve her dreams of becoming a professional. Sharing the same name, the two of them perhaps through a twist of fate, ended up becoming flat mates in Tokyo, where together they support each other through each of their love lives and careers.



    Watch buddies.
    Het leek mij leuk om met een aantal mensen ongeveer tegelijkertijd de anime te kijken (: Dus bijvoorbeeld 1 episode per week en dan kunnen we er samen over praten, fangirlen of klagen over die verschrikkelijke filler episode. Zijn er mensen die hier aan mee willen doen?

    Episode 1

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 13:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mayfly schreef:
    Ik heb NANA inmiddels al gezien, haha! En ik heb de manga gelezen, ben die nu aan het herlezen. Maar ik wil hier best aan meedoen! Want NANA is echt een geweldige serie (en ach, wat maken al die extra tranen uit, die huil ik toch wel om andere anime series anders ^^) Dus, dus count me in!

    Yeeeeuy! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben je nu al bezig om het opnieuw te bekijken of niet?


    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 0:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Of ik al begonnen ben? Nee nog niet, volgend weekend waarschijnlijk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Of ik al begonnen ben? Nee nog niet, volgend weekend waarschijnlijk (:

    Oh, oke. Let me know! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sure thing!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb NANA al eens gezien (en de manga al drie keer gelezen) maar ik zou graag nog eens kijken.
    Jammer genoeg ga ik pas vanaf eind januari weer tijd hebben, aangezien mijn examenperiode in januari valt en ik de hele kerstvakantie nodig heb om te studeren...
    Best wel spijtig, als ik meer tijd had, had ik sowieso mee gedaan :)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ubiquitous schreef:
    Sure thing!

    Yessh. ^^ Dan kunnen we er misschien over praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Airashii schreef:
    Ik heb NANA al eens gezien (en de manga al drie keer gelezen) maar ik zou graag nog eens kijken.
    Jammer genoeg ga ik pas vanaf eind januari weer tijd hebben, aangezien mijn examenperiode in januari valt en ik de hele kerstvakantie nodig heb om te studeren...
    Best wel spijtig, als ik meer tijd had, had ik sowieso mee gedaan :)


    Later kun je ook meedoen hoor (; And I know the feeling bro, succes met je examens!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Later kun je ook meedoen hoor (; And I know the feeling bro, succes met je examens!

    Dan zal ik later meedoen ^^
    En bedankt!


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Daaaamn, fucking awesome! Het ging echt snel voorbij, was vergeten hoe leuk het was! En lol, nu al drie verschillende outfits, ik hou van die details en de muziek!
    Oooeh damn,

    was wel vegeten hoe poep Nana en Shouji hun relatie al was in het begin. Lekker awkward tijdens het eten :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Count me in!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Haha ik heb iig ep 1 gekeken! (: echt niiice.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Episode 1 gezien!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ubiquitous schreef:
    Daaaamn, fucking awesome! Het ging echt snel voorbij, was vergeten hoe leuk het was! En lol, nu al drie verschillende outfits, ik hou van die details en de muziek!
    Oooeh damn,
    was wel vegeten hoe poep Nana en Shouji hun relatie al was in het begin. Lekker awkward tijdens het eten :'D

    Ja, ik ben aan NANA gekomen doordat ik intro's van verschillende anime's ging kijken (dat vond ik toen leuk en kwam ik aan mijn nieuwe anime's) en toen ik zag hoe vet die intro was wou ik 'm zo graag kijken dat ik meteen van alles erover gegoogled heb.
    Haha, true, toen zag ik ergens al in dat ze uit elkaar zouden gaan. Ik vond Shouji op het begin wel lief voor haar, maar bij dat avondeten zag ik echt in hoe een erge bitch hij eigenlijk was/is :').


    @ Zaiphon: En, wat vond je ervan? :3.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 23:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ja, ik ben aan NANA gekomen doordat ik intro's van verschillende anime's ging kijken (dat vond ik toen leuk en kwam ik aan mijn nieuwe anime's) en toen ik zag hoe vet die intro was wou ik 'm zo graag kijken dat ik meteen van alles erover gegoogled heb.
    Haha, true, toen zag ik ergens al in dat ze uit elkaar zouden gaan. Ik vond Shouji op het begin wel lief voor haar, maar bij dat avondeten zag ik echt in hoe een erge bitch hij eigenlijk was/is :').


    @ Zaiphon: En, wat vond je ervan? :3.


    Cool! Ik vind die Shouji maar een beetje een sukkel -.- En Nana Osaki heeft zo'n leuke kledingstijl!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen